Zoekresultaten

1. G

Borsten na iui

Ik had normaal altijd pijn aan mijn borsten en krampen. Bij de IUI’s kwam mijn menstruatie na 9 dagen vaak weer op gang. De keer dat de IUI raak was, heb ik juist totaal geen klachten gehad. De 13e dag na de IUI heb ik getest, en het was raak! Maar, iedere persoon is anders en iedere cyclus...
  2. G

Zwanger geworden na 1 jaar

Wij hebben het onze directe familie met 8,5 week verteld (na 3 goede echo’s ivm vruchtbaarheidsbehandelingen) en het werk en de vriendengroepen met 10,5 week. En toen hadden we al 4 echo’s gehad. Doe waar jij je goed bij voelt. Wil je het vroeg vertellen, zorg dan dat je het deelt met mensen...
  3. G

Uitgerekend in Oktober 2022

Ik ben er zo nu en dan ook nog. Vind het heel leuk om andermans ervaringen te lezen. Het is voor ons de eerst, en na jaren lang proberen en dokteren komt onze wens eindelijk in vervulling. Bijzondere tijd ?? Wij hebben 30 mei de 20wkn echo. Geniet er allemaal van!!
  4. G

Uitgerekend in Oktober 2022

Ik ben 16 okt uitgerekend. Voel me goed, eigenlijk nauwelijks ergens last van gehad. Alleen heeeeeeeeeeel moe de eerste weken. Had in de eerste weken ook nog Corona, dus weet bij sommige dingen niet 100% zeker of het zwangerschap klachten of Corona naweeën zijn ? Merk sinds t weekend wel dat...
Terug
Bovenaan