@Lewis, hoe is het gegaan met slapen op haar nieuwe kamer? Of is het nog steeds spelen? Mijn oudste klimt eigenlijk nooit uit haar bedje, maar roept gewoon totdat ik kom haha. We zijn momenteel even een weekje weg en het is weer wennen in een nieuw bed. Vanacht tussen half 1 en 1 wakker en vanmorgen was het gewoon 5 uur! Wat een ellende zeg! Denk dat ik haar dus vanmiddag maar even laat slapen, dan maar wat later vanavond maar dan kunnen wij bijtanken. De baby slaapt daarentegen echt goed (afkloppen). Gister ook onze eerste afspraak bij het CB gehad, ze is goed gegroeid en aangekomen dus dat is fijn.
Haha ja de picknick hadden we maar even gedaan in het speeltuintje voor ons huis met ongesmeerde broodjes. Gelukkig kwam ik toevallig mijn broer tegen en die is naar de zaak van mijn man gereden om een sleutel op te halen. Normaal heb ik er ook nog een bij mijn moeder liggen die dichtbij woont maar die had ik weer terug gepakt omdat ik wederom een week eerder mijn sleutels al was vergeten. Brein van een moeder, komt niet meer goed denk ik haha.
Geniet van het mooie weer allemaal!
Haha ja de picknick hadden we maar even gedaan in het speeltuintje voor ons huis met ongesmeerde broodjes. Gelukkig kwam ik toevallig mijn broer tegen en die is naar de zaak van mijn man gereden om een sleutel op te halen. Normaal heb ik er ook nog een bij mijn moeder liggen die dichtbij woont maar die had ik weer terug gepakt omdat ik wederom een week eerder mijn sleutels al was vergeten. Brein van een moeder, komt niet meer goed denk ik haha.
Geniet van het mooie weer allemaal!