Zoekresultaten

1. P

Wasbare luiers

Ik ben in verwachting en me aan het verdiepen in wasbare luiers. Zijn er hier ouders die ze gebruiken en kun je me laten weten of het mee valt of misschien wel tegen? Welk merk of soort wasbare luier vind je fijn? Hoeveel luiers hebben jullie aangeschaft? Ik ben heel erg benieuwd. Ik zag...
  2. P

Naamkeuzes

Wat een mooie namen allemaal! Alleen noué heb ik bij het lezen van alle reacties al een paar x zonder streepje gezien en dat zal denk ik erg vaak gebeuren en dan lees ik steeds; nou hè. Ik zou dan kiezen voor; Nowie, Nowi of Nouwie of noë. Als dat is zoals je het moet uitspreken..
  3. P

NIPT

Ik ook 6 werkdagen, spannend hoor! Volgens mij kun je hem laten prikken vanaf 11+4
  4. P

December 2022

Hoi iedereen! Leuk om jullie berichtjes allemaal te lezen! Vind het ook leuk om aan te sluiten, ben 23 december uitgerekend!
  5. P

Extra echo laten maken?

Hoihoi, Ik ben 1,5 week geleden voor mijn eerste echo geweest, hierop was een vruchtje met kloppend hartje te zien van ongeveer 1cm, daarmee zou ik dan ongeveer 7 weken zwanger zijn. Nu kwam ik een praktijk tegen waar je voor maar 27€ een echo voor de “fun” kunt laten maken. Ik ben zo...
  6. P

Niet lekker voelen

Ik ben nu bijna 9 weken zwanger en ook al sinds de 6 weken en paar dagen enorm misselijk. Inmiddels al 3 weken ziekgemeld op werk omdat ik niks waard ben. Heb al sinds het begin van de misselijkheid emasefene maar heb niet het gevoel dat het veel voor me doet. Ik vind het heel erg zwaar om...
  7. P

Fb pagina uitgerekend dec 22

Wat leuk! Ik weet niet zo goed hoe ik daar kom geloof ik?
  8. P

Buikpijn

Ik ben maandag 5 weken zwanger.. (het is nu zaterdag) En heb pas gisteren getest. Sinds vandaag heb ik ook steeds wat buikpijn die lijkt op menstruatie pijn. Ik hoop dat alles goed blijft gaan maar ben nu iets meer gerust na het lezen van jullie berichtjes.
Terug
Bovenaan