Zoekresultaten

1. G

Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hallo lieve dames, Ik ben deze ochtend ongesteld geworden ?. 2 dagen vroeger dan verwacht dus snap het nu ook niet meer ?
  2. G

@Sanna ja heb een early test liggen ga nog proberen wachten tot zondag ?.  @Danielleeee hier hebben wij de dag voor positieve test en dag na seks gehad hopelijk is dat genoeg. En ja inderdaad om de dag. Had ook 2 dagen positief getest. En ik probeer na de seks 20 min te blijven liggen met...
  3. G

Hoi @Sanna Heb even me naam aangepast zal makkelijker zijn om te praten nu. Wanneer is jou NOD? Voel je deze pijn nog steeds in je buik? Ook direct na mijn eisprong had ik direct pijnlijke borsten nu nog steeds. En soms denk ik dan zou het? Maar dan denk ik nee kan niet anders zou ik niet zoveel...
  4. G

Hallo dames,mag ik er ook even bij?  Ik 30 jaar en mijn vriend 31. We hebben al een zoontje dat volgende maand 3 jaar wordt. Na meer dan een jaar zagen heeft mijn vriend toegegeven voor aan 2 kindje te beginnen ?. Ben 26 januari gestopt met de pil en mijn cyclus is al elke maand anders geweest ...
Terug
Bovenaan