Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Sanna ja heb een early test liggen ga nog proberen wachten tot zondag ?. 


@Danielleeee hier hebben wij de dag voor positieve test en dag na seks gehad hopelijk is dat genoeg. En ja inderdaad om de dag. Had ook 2 dagen positief getest. En ik probeer na de seks 20 min te blijven liggen met mijn billen omhoog( krijg dan soms wel kramp ?) omdat in mijn hoofd dan denk dat dat het beste is dat er zeker niet direct uitloopt ofzo ??‍♀️
 
[quote quote=10555376]@Sanna ja heb een early test liggen ga nog proberen wachten tot zondag ?. @Danielleeee hier hebben wij de dag voor positieve test en dag na seks gehad hopelijk is dat genoeg. En ja inderdaad om de dag. Had ook 2 dagen positief getest. En ik probeer na de seks 20 min te blijven liggen met mijn billen omhoog( krijg dan soms wel kramp ?) omdat in mijn hoofd dan denk dat dat het beste is dat er zeker niet direct uitloopt ofzo ??‍♀️[/quote] Is je cyclus zo regelmatig dat je precies je eisprong weet? Ik heb net getest en had een heel licht tweede streepje, dus denk dat die eraan dit te komen... (ik las trouwens dat een ovulatie test het beste rond/vanaf 12u gedaan kan worden)?  Haha 20 minuten, oké dat wordt een uitdaging.. ik ga eerst maar eens voor de 10 minuten?   


Wat ik trouwens ook 'gek' vind/vond. Ik had vroeger altijd mega last van mijn borsten als ik ongesteld moest worden.
Dit heb ik vorige week helemaal niet gehad, en ook niet tijdens mijn eisprong vorige maand. 


Nog meer hier (juist) geen last van?
 
@Danielleeeee, ik heb meestal 2 dagen een positieve test. Maar deze cyclus gaven de CB testen al 2x eerder een smiley terwijl er toen dus geen eisprong is geweest. Ik weet nog niet zo goed waarom. De temperatuur komt deze keer ook maar moeilijk omhoog. 
@Grote droom, ja dat wachten is een hel ? Ik zie dat je NOD 17 mei was. Ik had 19 onthouden. Dus in theorie zou een early moeten kunnen. Maar het schijnt wel vaak zo te zijn dat ze dan negatief zijn, ookal zou je misschien wel zwanger zijn. Maar ik duim met je mee hoor! 
 
@de dames die het hier over hadden: mijn man en ik hebben in de vruchtbare periode om de dag seks wij proberen wel altijd rekening te houden dat als hij klaar komt hij zo diep mogelijk in mij komt en ik onderop lig, de zwaartekracht zijn werk laten doen toch ? ik blijf probeer altijd 15 min te blijven liggen voor ik naar de wc ga. Zodra ik een positieve ovulatie test gehad heb stop ik er mee en we hebben dan nog 2 dagen seks (iedere dag) omdat na je lh-piek je eitje binnen 24 tot 48 uur springt en die wil je niet missen natuurlijk. 
Groetjes Rowie
 
@Danielleeeee: grappig dat je begint over pijnlijke borsten ik had dat dus echt nooit maar afgelopen menstruatie had ik hier wel een paar dagen last van, ze voelde echt zwaar en overgevoelig aan.
Groetjes Rowie 
 
Ik heb trouwens nog een podcast op Spotify geluisterd die ik best interessant vond en ook zeker wat van geleerd heb: De Kinderwens Podcast. Moest even wennen aan de manier van vertellen maar zeker de moeite waard om te beluisteren ??
Groetjes Rowie
 
[quote quote=10555618]
@de dames die het hier over hadden: mijn man en ik hebben in de vruchtbare periode om de dag seks wij proberen wel altijd rekening te houden dat als hij klaar komt hij zo diep mogelijk in mij komt en ik onderop lig, de zwaartekracht zijn werk laten doen toch ? ik blijf probeer altijd 15 min te blijven liggen voor ik naar de wc ga. Zodra ik een positieve ovulatie test gehad heb stop ik er mee en we hebben dan nog 2 dagen seks (iedere dag) omdat na je lh-piek je eitje binnen 24 tot 48 uur springt en die wil je niet missen natuurlijk.
Groetjes Rowie [/quote]
 
 
Dank je voor je antwoord! Ik heb zelf ovulatie testen met streepjes en dus geen smileys. Ik had vorige maand 2 streepjes (1 lichte en andere natuurlijk donker voor de controle lijn) de dag daarna had ik 2 donkere streepjes (ik voelde mn eisprong ook) op die dag zelf (van eisprong) en twee dagen daarvoor en 4 dagen daarvoor ook seks gehad. Maar jij zegt dus ná je eisprong ook? Ik heb dat afgelopen maand niet gedaan omdat ik dacht te lezen dat dat geen zin meer heeft.. ik weet het ook niet zo goed meer haha.. word hier al gek van joee??‍♀️  Toevallig gisteren seks gehad.. ga nu vanaf morgen dan maar om de dag tot ik mijn LH piek heb..  Jij bent net iets verder in je cyclus dan mij of niet? Volgens mij app zou ik 01-06 weer ongesteld moeten worden, ben nog maar 1 maand bezig dus ben benieuwd of dat 'klopt' 
 
Terug
Bovenaan