Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Nou ik ben de draad kwijt... 5 en 6 mei positieve ovulatietesten en daarna eindelijk een twijfelachtige temperatuurstijging. Dus 7 mei ei als het goed is. Maar gisteren ineens weer een positieve ovulatietest en vanmorgen een hele lage temperatuur.
Ik wordt er toch wel wat ongerust van nu mijn cyclus zich ineens zo bijzonder gedraagt. En geen idee of mijn NOD dan wel klopt ?
 
@Grote droom: Ah, balen joh! ? Kan weleens gebeuren dat je wat afwijkt van je "normale" cyclus. Het zou ook een mislukte innesteling kunnen zijn volgens mij.
Groetjes Rowie
 
@Grote droom, wat balen zeg! Maar misschien is het niks bijzonders en is je LF gewoon wat korter? Hopelijk volgende ronde wel raak! 


@Rowie, mijn vorige 3 cycli (na stoppen pil) waren erg lang (46-40-36), maar wel duidelijk. Na 2 dagen positieve ovulatietesten netjes een duidelijke tempstijging van 13 dagen en daarna weer naar beneden en ongesteld. 
Deze cyclus al 4x positieve tests gehad (ik weet dat je normaal stopt na de eerste keer, maar het voelde al gelijk niet goed ofzo). Op cyclus dag 17, 20-21, 23-24 en dus gisteren op dag 32. Nu weer negatief. Er leek wel een lichte tempstijging te zien vanaf dag 26, maar niet zo overtuigend als de eerste drie cycli. Gisteren was de temp al iets lager weer, maar vanmorgen dus helemaal gekelderd. Ik heb ook al ongeveer 2 weken buikpijn die voelt als ovulatiepijn (dat had ik vorige cycli ook, maar dan alleen de dagen rond de eisprong). 


Lang verhaal, maar hopelijk kan je (of iemand anders) mij een mogelijke oorzaak vertellen ?
Ik heb een zwangerschap deze cyclus min of meer al opgegeven hierdoor, maar zou allang blij zijn als er een duidelijke eisprong is en ik ongesteld word en er niks mis is... 
 
@Sanna, klinkt alsof je lichaam aan het ontpillen is. Ook na 3 soort van normale cycli kun je dan ineens een cyclus hebben die ontregeld is. Je lichaam is de hormonale balans weer aan het opzoeken en dit gaat bij sommigen snel en bij anderen kan het wel een jaar duren
 
@Sanna: ik sluit me aan bij de reactie van gebruiker10388437. En als je, je er niet prettig bij voelt of het niet vertrouwd kan je altijd een afspraak maken bij de huisarts of een verloskundige nu denk je misschien huh een verloskundige ik ben niet zwanger maar ze kunnen ook een inwendig onderzoek (echo) maken om in ieder geval de basis te bekijken veel mensen weten niet dat je daarvoor ook naar een verloskundige mag. Zelf heb ik dit ook gedaan daar kwamen een paar goede tips uit voort en fijn om te weten dat het er goed uit ziet.
Groetjes Rowie
 
Terug
Bovenaan