Zoekresultaten

1. L

NOD november 2022

@stabij idd gewoon blijven testen. Hopelijk verandert de test nog. ik heb vrijdag getest, deze was negatief. Gister avond toch maar weer getest en deze was ligt positief. Vanochtend ook weer. Dit was de vorige cyclus ook zo en toen helaas toch ongesteld geworden. Het voelt ook echt alsof ik...
  2. L

NOD november 2022

@stabij nee dit is niet mijn eerste ronde. Sept gestopt met pil (nog onregelmatige lange cyclus) vorige ronde teste ik postief, alleen week later toch bloeding (dus of vals postieve testen of de zwangerschap heeft zich niet doorgezet)  Oeh spannend hè, hopelijk is de test idd te vroeg en word...
  3. L

NOD december 2022

Hoi allemaal,  Voor jullie oké dat ik ook aansluit bij dit forum? Nod ook 2 dec. Maar mijn cyclus kan ook van slag zijn, 1,5 maand geleden heeft de zwangerschap zich helaas niet doorgezet.  ik herken soms veel in wat jullie schrijven, ik ben er in me hoofd ook soms best veel mee bezig. En...
  4. L

NOD november 2022

Hoihoi,    Dit is de eerste keer dat ik mee mee schrijf op een forum. Mijn ovulatie is rond 15/16 nov geweest en verwacht eind nov/begin dec me menstruatie.  Pff soms is het allemaal zo spannend hè. Hoe staat het er bij jullie voor? En hoe gaan jullie met de spanningen om? (Of maak ik mij...
Terug
Bovenaan