♥️ april/mei 2020 baby's ♥️

Ik heb de zuigelingenvoeding van Hero. Ik ben wel bewust voor een “merk” gegaan omdat het overal verkrijgbaar is. Deze is wel een stuk goedkoper dan Nutrilon. Ik hoorde trouwens dat de huismerken ook heel goed zijn. 

[quote quote=10333169]Ik zal trouwens gelijk het eerste onderwerp maar aansnijden… Sinds vorige week ben ik de borstvoeding aan het afbouwen en introduceer ik langzaam steeds een flesje kunstvoeding. Nou heb ik eigenlijk zonder erbij na te denken een blik Nutrilon gekocht, maar ik schrok nogal van de prijs  (€15,- voor 800 gram). Op internet zag ik dat supermarkt huismerken ook zuigelingenvoeding hebben en die is half zo duur.. dat scheelt nogal. Heeft iemand al (goede) ervaringen met andere/goedkopere merken dan Nutrilon?[/quote]
Wij zijn voor kruitvat gegaan. Mijn man zit in die branche en vertelde me dat alle voeding in NL aan bepaalde eisen moet voldoen, dus dat het qua voeding nagenoeg het zelfde is. Je kunt dat ook lezen op de website van de consumentenbond.

@LieveSam: goeie tip, bedankt, ga ik eens lezen!
@gebruiker: dat is inderdaad ook wel praktisch, als het overal te krijgen is..
In ieder geval dus onnodig om er zoveel geld aan uit te geven ?.

Wij hebben altijd Etos voeding gebruikt. Zelfde voeding als huismerk van de AH alleen ander blik. Zo heb je altijd 2 winkels waar je het kan halen of aanbiedingen checken ! Ik vind Etos poeder makkelijker mengen ook dan Nutrilon, maar dat kan ook een persoonlijke mening zijn!

Leuk om nu eindelijk met jullie mee te praten. Heb het topic ook gevolgd toen ik zwanger was maar had me toen nog niet aangemeld bij het forum.
Ons meisje is op 19 mei geboren na een fijne zwangerschap en goede bevalling. Eigenlijk is alles op een ideale manier gegaan. Geen complicaties en relatief snel.
Ik moet zeggen dat ik die eerste weken nu wel pittig vind. Ze heeft een beetje last van reflux en krampjes. Ik geef borstvoeding. Ook is het een zoektocht met wat we doen overdag. We wonen middenin de stad en naar buiten gaan kan al zorgen voor een overprikkeld kind dat dan savonds aardig overstuur is. Ik wen langzaam aan het moeder zijn, maar vind het zeker nog een uitdaging. Ook het (even) opgeven van je eigen wensen en verlangens is even wennen? maar we hebben een superlief en fijn meisje gekregen waar we heel blij en trots mee zijn?

Hee Juuntje! Welkom natuurlijk?.
Ik denk dat de meeste van ons zich zullen herkennen in je verhaal. - ik in ieder geval wel - ik vind t soms een hele opgave en dan voel ik me daarna weer schuldig dat ik het zo heftig vind soms?. Ik heb me laten vertellen door de verpleegkundige van het cb dat het erbij hoort: je zo voelen. Dus dat neem ik dan maar aan?.
Hoe gaat het slapen bij jullie dames?
Hier is dat nog niet altijd even opperbest. Vandaag heeft ze dus meer in de draagdoek geslapen dan in haar bedje... ik zie ook een beetje op tegen de hittegolf: het is nu al 27 graden bij ons in huis?. We wonen op de zuidkant met onze ramen op 1 hoog... die warmte doet mn kleine meid ook niet al te veel goeds.. hoe is dat allemaal bij jullie?

Terug
Bovenaan