10 weken Zwanger en mijn vriend heeft me verlaten

Dank je wel voor jullie lieve reacties! ❤️
ik heb vandaag mijn eerste echte echo gehad. Wat was dat speciaal. Ik was al verder in mijn zwangerschap dan ik dacht en wat was hij druk aan het bewegen. Heel bijzonder! Ik ben verliefd ?! 

Mijn zoontje is nu bijna een halfjaar en ik ben in mijn zwangerschap ook alleen geweest! Nu gaat mijn zoontje om het weekend en elke woensdag ochtend naar zijn vader! Dus het kan nog veranderen! Je mag me altijd een pb sturen om te kletsen als dat hierop kan!!

Ik vind niet dat hij het recht heeft jou te verbieden om tegen je kind te vertellen wie de vader is of in je omgeving het stil te houden. Wou die geen kind had ie um in zn broek mn houden of zelf voor bescherming moeten zorgen. Ik hoop voor jou en je kindje dat je een mooi leven samen krijgt met veel geluk en gezondheid!! 

Bedankt voor jullie reacties! Ik kan geen PB sturen ??! 
Ik trek het erg slecht! Ik heb gisteren heel de avond in het ziekenhuis gezeten ik had over de 40 graden koorts en verblijf nu bij mijn ouders.
maar jemig wat voel ik me in de steek gelaten! Er zijn momenten dat ik me sterk voel en dat ik denk dat het me allemaal gaat lukken, maar nu ik zo ziek bent overheerst ineens verdriet. Ik hoop dat dat weer verandert als ik me beter voel. 

Wauw! Sterke vrouw ben jij!

En wat goed, en knap dat je voor jou en je kindje hebt gekozen! Als de vader op deze manier reageert is hij inderdaad de liefde niet waard.. 

Ik wens je heel veel geluk samen toe, veel sterkte en kracht!
Misschien denkt de papa er na de geboorte wel anders over..

Succes

Jeetje wat heftig meis, het is niet gek dat je hier heel veel verdriet van hebt. Maar wat bijzonder dat dit wondertje in jouw buik groeit. Jij bent nu al een hele sterke mama. 
Een vriendin van mij is ook verlaten door haar vriend tijdens de zwangerschap, hij was vreemdgegaan. Zij heeft er ook heel veel verdriet van gehad maar gelukkig kreeg ze heel veel steun uit haar omgeving. Daar moet je het nu echt van hebben. Je hoeft dit niet alleen te doen. Zorg er vooral voor dat je niet teveel stress hebt en ook kan ontspannen. Door de stress had het kindje van mijn vriendin tijdelijk een groeiachterstand, dus probeer goed voor jezelf te zorgen en laat je omgeving ook goed voor jou zorgen. 
Succes en sterkte. Je kan dit meid. Liefs

Wat een sterke beslissing! Zorg goed voor jezelf en durf terug te vallen op de mensen om je heen. Zelf ken ik niet persoonlijk iemand in deze situatie, maar ik ken wel deze blog: www.mijngelukje.nl dit meisje werd ook verlaten door haar vriend tijdens dr zwangerschap.

Terug
Bovenaan