10 weken Zwanger en mijn vriend heeft me verlaten

Ik wil idd alleen even zeggen dat je in mijn oven een heldin bent. Nee zeggen tegen abortus en voor je kindje kiezen vind ik geweldig knap. En misschien bijzonder voor je om te weten: bij het VBOK kun je een speldje kopen met ware grote babyvoetjes van tien weken. Een mooi klein aandenken/cadeautje voor jezelf. Liefs en alle goeds gewenst

Ooowh superlief allemaal! ?! Dank je wel! Ik zoek veel steun bij m’n ouders. Morgen ga ik naar de huisarts om te kijken of ik tijdelijk wat psychische hulp kan krijgen. Wie weet helpt het wat. 
Bedankt lieve dames! Jullie steun doet me ook goed! 

Heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze heftige tijd. Aan het eind van deze 9 maand is het gelukkig bijna altijd een happy end ? niks is zo onverwaardelijk als liefde voor je kindje daar heb jij die knuppel niet bij nodig. Ik wens je al het moois toe ❤️

Hi mommy to be Karly,

Wat een vreselijke situatie voor je zeg. Maar weet je, je bent nu al zo'n sterke mama.. ik snap dat je paniek momenten zult hebben maar dit besluit om je kind te houden is als zo sterk de rest kun je ook aan hoor! 
Succes meid!! 

Ik heb hetzelfde meegemaakt ... ik was 8 week  toen mijn ex ineens niet meer Wilde mijn wereld stond op zijn kop ik had geen huis meer en wist niet waar ik heen moest ik begon te twijfelen  of ik het kindje wel wilde kon ik dat alleen wel aan.. ik kon gelukkig terecht bij mij vader maar dat was geen ideale situatie die was net bij zijn  nieuwe vriendin nadat hij mij moeder had besodemieterd.. bij mijn moeder kon ik nog niet terecht want die had ook nog geen huis .. ik heb ontzettend veel stress gehad en heb ook niet kunnen genieten .. ik was vaak verdrietig en voelde me alleen.. na een aantal maand woonde ik bij mijn moeder en heb daar ook mogen totdat de kleine er was ...door alle stress die ik heb gehad heb ik een zwangerschap vergiftiging opgelopen en moest ik ingeleid .. met 36+6 bevallen van een jongetje hij was prematuur en dysmatuur met zijn er  45cm en 2170 gr .. ik heb het erg zwaar gehad ben een jaar in de ziektewet gebleven omdat ik altijd nog een hoge bloeddruk had ... ook omdat ik na dat hij geboren is alles alleen moest doen .. ik vond het erg pittig maar ba een geruime tijd went het ook .. in aug is hij geboren en in november had ik me eigen plekje..  was wel pittig werken en voor je kindje zorgen.. maar je hebt er iets moois voor terug .. inmiddels woon ik samen en ben ik weer gelukkig en voel ik me weer echt een gezin die ik altijd wilde hebben..  dat was mijn verhaal.. probeer steeds vooral te vermijden en probeer te ontspannen . 

Groetjes 

Hoi mommy to be karly, 

wow wat heftig, ik zit ongeveer in dezelfde situatie. Ben 5 weken zwanger en mijn ex wil er ook niks van weten (heeft een (ex)vrouw en 2 kids thuis, die ik ook nooit heb mogen leren kennen, waarschijnlijk ook een dubbel leven). Als je eens wilt praten, dan geef maar een gil. ik vind je keuze echt heel dapper, zelf twijfel ik nog heel erg. Wellicht kunnen we er over praten met elkaar. Liefs, 

Terug
Bovenaan