????????????

Zelf heb ik hier ooit ook helaas moeten schrijven dat het mis was gegaan. Daarna heb ik inderdaad mijn verhaal neergelegd bij het forum "Zwanger worden na miskraam", maar ook heb ik nog wel eens de emiden van het oktoberforum laten weten hoe het met me gaat. Fantastisch hoe daar gereageerd werd. En nog komt men geregeld eens kijken hoe het met deze Miep gaat, of kijk eens mee op het oktober 2005 forum hoe het de anderen vergaat. Echt tof. Maar als iemand zegt dat vrouwen niet over hun verdriet mogen schrijven, dan geef je ze eigenlijk een trap na.

Gelukkig zijn er hier heel veel vrouwen die graag mee leven.

Miep

Hallo allemaal,

Misschien moeten we het er maar gewoon op houden dat  dit Georgina  haar eerste zwangerschap is, ze extreem onzeker is en de hormoontje door haar keel gieren...

g-tjes, Loïs

Ik ben van mening, iedereen mag hier zetten hoe of wat.
Sommige zetten ook minder leuke dingen over de echo's neer, of hoe ziek ze zich wel niet voelen.
En ik denk dan "ja daar is het forum voor"
Als je niet wil lezen dat er dingen fout kunnen gaan of is gegaan, lees die dan niet.
Misschien doordat dit een forum is een je veel lees dat er jammer genoeg weer meiden afscheid moeten nemen van ons, dat je bang bent voor je eigen zwangerschap.
Maar meid iedere zwangerschap is anders, en tuurlijk de 1e 12 weken zijn gewoon een en al spanning en blijdschap.
Geniet ervan, en lees gewoon de berichten die JIJ wil lezen of denkt wat mee te kunnen.
Succes in je zwangerschap
Groetjes dees 35w6d

Loïs,

waarschijnlijk heb je gelijk, ik heb ook al gedacht dat "D" (sommige meiden weten wel wat ik bedoel) wellicht weer terug is in een andere gedaante.

In ieder geval wens ik iedereen heel veel geluk en plezier en voor sommige onder ons, heel veel sterkte.

Miep

quote: georgina schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-03-2006 08:17:28'));

hey meiden,

weet je wat ik heel erg vind van sommige hier
-Jemig ,doe ff normaal zeg, zo geef je ons echt het gevoel dat we iets heel verkeerds doen!! We voelen ons al klote genoeg hoor!!-

dat ze op het zwanger forum vertellen dat ze een miskraam hebben gehad.
tuurlijk is het super erg voor die vrouwen.
-Beetje meer respect dan graag en anders niet lezen als je het niet aan kan.-

maar voor de andere vrouwen die zwanger zijn maken zich daar druk om,
en dat is helemaal niet goed voor hun.
-Wou je zeggen dat als je niet over miskramen leest,dat je je geen zorgen maakt?Zolang je het niet leest,bestaat het niet??Zou het toch maar in je achterhoofd houden!-

zou jullie graag willen melden doe dit bij verlies en verdriet
-Dat doen we heus wel....nadat we het hier hebben vertelt!-

want vrouwen die zwanger zijn staan hier zeker niet op te wachten
-Geloof dat je de enige bent die hier zo over denkt-

het is al een spannende tijd en ook super leuk natuurlijk
-Wat voor ons helaas niet zo mag zijn-

alvast bedankt voor jullie begrip
-Helaas dat heb ik niet-

Jacqueline

quote: Miep34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-03-2006 09:03:08'));

Loïs,

waarschijnlijk heb je gelijk, ik heb ook al gedacht dat "D" (sommige meiden weten wel wat ik bedoel) wellicht weer terug is in een andere gedaante.

Miep

Ze zit idd op het oktober forum en toevallig ook op 1 okt uitgerekend ,net als  "Isadaisavan"
Maarja dat blijft natuurlijk speculeren.....hihihi

Hoi Georgina,

Ik ben het eens met de rest van de meiden, je bent een heel gezegend mens als je zwangerschap goed gaat maar zo vanzelfsprekend is het niet. Iedere zwangerschap brengt onzekerheden met zich mee en daarmee ook het risico dat het niet goed gaat. Ik hoop echt voor jou dat je het nooit mee hoeft te maken want je gaat door een hel. Mensen moeten hun verhaal kwijt kunnen op dit forum en als je voor het eerst zwanger bent heb je 50% dat het goed gaat maar ook 50% dat het niet goed gaat dus wees voorzichtig met wat je zegt. Een miskraam mee moeten maken is heel erg de emotionele kanten worden zwaar onderschat maar de persoon in kwestie moet de pijn wel dragen en leren het een plekje te geven. Een zwangerschap is een mooi iets en ik begrijp best dat je  zo min mogelijk de minder fijne dingen ervan wilt lezen maar het hoort er nu eenmaal bij hoe hard en vervelend het ook is daarom hoop ik dat jij ook een beetje begrip kunt opbrengen voor mensen die een miskraam hebben gehad of er een gaan krijgen.

Gr.

Puk

Als je elke dag op dit forum bent, dan leer je elkaar telkens wat meer kennen. Ik ben blij dat iedereen elkaar zo steunt, en als dat dan minder goed nieuws is zoals een miskraam. Tja dat had iedereen kunnen overkomen, en vind dat je je hoofd niet in het zand moet steken want het is pas goed als het kindje gezond ter wereld komt.
En ik zou het verschrikkellijk vinden dat alleen het goeie nieuws mag worden neergezet, want daar is het forum ook niet alleen voor bedoelt. Je kunt dingen uitwisselen met elkaar gevoelens, en onzekerheden.
 En miskraam  is het ergste wat je dan kan overkomen, vind ik niet dat iemand anders kan oordelen dat dat hier niet thuis hoort. Het kan ons ook overkomen, en ik zou het verschrikkellijk vinden dat ik dan gelijk ook maar niet hier hoef te komen op dit forum. Komt best hard aan. We zijn hier voor elkaar. Dus niet alleen als het goed gaat.
Misschien begrijp je t nu beter.

Terug
Bovenaan