@1984_Nathalie_1984

Hallo,

dus je hebt weer lekker ff gezwommen?? Heerlijk met dit weer ook, t is toch lekker afkoelend.
En een drukke middag gehad??  Je moet wel een beetje rustig aan doen hoor meis, anders kom je jezelf tegen. Pffff... Hoor mij nou praten  Bedoel het alleen maar goed hoor meis!
Ff lekker naar de stad geweest... Was het druk of viel het wel mee?? En heb je nog wat gekocht??
En volgens mij is je ma je hintjes aant geven. Zo van: wanneer beginnen jullie nou onderhand eens aan kids? Want ik wil toch wel graag oma worden hoor!
Het kan tuurlijk ook zijn dat ze je aanvoelt, ofdat ze je in de gaten heeft... Daar zijn moeders immers voor toch?? Die kennen hun kids het beste
Iig harstikke tof dat je ma er ook zo mee bezig is!!
Vind je het niet moeilijk om het voor jezelf te houden?? T lijkt mij iig wel moeilijk. De 1e die ik heb opgebeld toen ik zwanger was (met allebei de zwangerschappen) was mn ma, haha!!

Dylano was vandaag echt superlief!!
We zijn dus naar het CB geweest, en hij zit nou nog net onder de bovenste lijn van de curve. Ze zei wel dat de lijn een beetje af aant zwakken was, vergeleken met de vorige x. Ze vond het ook erg goed, dat hij alleen nog maar een bord pap (sochtends) krijgt met opvolgmelk en Brinta. Voorderest krijgt hij geen fles meer ofzo. Die laatste fles had hij echt niet meer nodig, want als hij sochtends tot 8.00 - 8.30 slaapt is het goed he?!  Maar tuurlijk is het een kwestie van uitproberen...
En ze kon ook niet mopperen over zn gewicht omdat hij teveel zoet zou krijgen, want hij krijgt heel de dag door water, soms thee, en weinig tussendoortjes. Ja, alleen als we bij oma en opa  zijn, of als hij eens een xtje extreem vroeg wakker is.
Dus ze was toch wel tevreden, en anders ikke wel.
Ze gaan wel zn motoriek in de gaten houden... Hij kan nml. wel kruipen, maar doet het alleen maar als hij daar zin in heeft, en zeg nou zelf... Geef hem maar eens ongelijk. Nu moeten we over 4mnd weer terugkomen, en dan krijgt hij zn prikjes  Altijd zooo zielig!! Maar ze horen erbij, t is nou eenmaal nie anders

Ik heb vanmiddag nog ffkes kunnen slapen, maar toen ging eerst mn gsm, en toen de huistel (lagen beneden). En dus was Dylano ook gelijk wakker, want dies helemaal gek van telefoons haha!!
Maar goed... iedere minuut is meegenomen toch??
Morgen dus babyzwemmen, en ik kan je zeggen dat ik er best tegenop zie. Niet tegen het zwemmen, want das echt superleuk, maar meer tegen hetgeen wat ik al eerder heb vermeld.
Ik mag de buggy ook niet meenemen naar binnen volgens mij, anders wordt het me een stuk makkelijker gemaakt.
Ik laat morgen wel ffkes wat weten ok??

Doe je het lekker rustig aan?? Het is geen weer om jezelf druk te maken.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Liefs Debby.

Hey Hoi, fijn om te horen dat het allemaal zo goed ging met de kleine man. Opa's en Oma's zijn om te verwennen hè, daar zijn ze voor grootgebracht, hihi. Kweet niet of mijn mams iets door heeft, of ze probeerd te polsen. Maar dat ze het heel graag mee wil maken is duidelijk. En moet er ook niet aan denken dat ze het niet kan meemaken.

Vanmiddag heb ik nog ff uurtje geslapen. De laatste dagen lijk ik echt wel oud wijffie af en toe. Gaat nog wat worden als er in de toekomst zwangerschapsvermoeidheid bij komt. Maar ik ga me er niet tegen verzetten, want dan weet ik dat mijn lichaam toch weer gaan protesteren. Soms ben ik wel verstandig hoor, hihih. In de stad viel het wel mee met de drukte. Niet echt de stad in geweest, maar 3 winkels. Maar aangezien ik mijn stoel niet mee had genomen. En steeds de auto moest halen, en natuurlijk dan niet mega dichtbij kon parkeren, viel het me toch wel zwaar. Het lopen gaat dan opzich wel, niet te ver, maar dan ook het moeten staan bij kassa enzo, dat maakt het dan moeilijk. En tis gewoon niet altijd makkelijk om te merken dat je dat dan niet eens vol kan houden. Maar heb wel genoten vandaag. Lekker broodje gezond gegeten en softijsje gezonderd, hihih. Mams is al 10 kilo afgevallen en begint het nu helemaal te merken aan haar kleding. Haar broek zakte steeds wat af. Dus die moest ze dan weer omkrullen. Ze is helemaal trots, hihih.

Ja das natuurlijk een idee. De buggy, waarom zou die niet mee mogen naar binnen? Als ie niet zulke modderwielen heeft, zou dat best kunnen toch. Gewoon eens vragen. Geniet er lekker van. Ik moet morgenmiddag werken en dan ga ik 's avonds denk ik ook nog ff lekker zwemmen. Was echt heerlijk vanmorgen.

Spreek je snel meis! Liefs Nathalie

Hoi meid,

nou, ik heb mezelf voor nix druk lopen maken... Het is meivakantie, en dacht... Ik zal voor de zekerheid toch eens ff bellen. En ja hoor... Het was geen babyzwemmen vandaag. T is maar goed dat ik gebeld heb, anders had ik daar gestaan (en das weer echt iets voor mij).
Heb het gelijk aan die vrouw nagevraagd hoe ik dat volgende week moet doen. En hoe andere moeders dat doen. Ze zei dat er ergens in het zwembad een box staat. Nou mevr. die heb ik  echt nog  nooit gezien hoor, zei ik tegen haar
Dus dan kun je je kindje daarin leggen, en dan jezelf omkleden, maar dan heb ik weer geen zicht op Dylano, en dat vind ik ook geen prettig idee, want je hebt het niet zeker tegenwoordig.
Op naar de volgende week dan maar!!

En hoe is het met jou?? Ben je beetje aant genieten van het weer??
Wij en vooral Dylano wel hoor... Ik ben nu bij mijn ouders (ma en stiefpa), en had Dylano zn zwembadje meegenomen... En hij vond het geweldig!!
Heeft hij toch nog een beetje kunnen zwemmen

Liefs Debby.

Hey Hoi, ik ben net een halfuurtje terug van mijn werk. Heb vanmiddag paar uurtjes gewerkt. Eerst naar de sportmasseur geweest. Er zit iets niet goed bij mijn rug, schouderbladen en nek. Rechts voelt nu veel beter, maar links nog niet echt. Maar ik kan wel mijn linker arm weer omhoog krijgen, yippie. Maar ff aankijken hoe het de komende dagen gaat. Voelt in elk geval beter dan het was.

Waar staat die box dan of heeft ze dat niet gezegd? Misschien kan die in de kleedkamer gezet worden ja. Bij ons staat ie namelijk ook ergens anders de andere dagen van de week. Maar zondag word ie daar neergezet. Ik vond het wel een goede oplossing. Misschien kan je eens overleggen. Of anders dat je de buggy mee mag nemen naar binnen. Heb jij je dagen druk lopen maken, is er niet eens zwemmen, hahha. Lekker slim! Maar ach nu konden jullie lekker genieten van het mooie weer en heeft Dylano toch nog gezwommen bij opa en oma.

Ik ga nu snel ff een hapje eten en dan zelf nog lekker ff zwemmen. Spreek je later nog wel ffies meis.

Liefs Nathalie

Dit vond ik wel een heel lief plaatje voor het slapen gaan!
Hopelijk brengen de glittertjes ons allemaal heel veel geluk
Weltrusten allemaal en morgen hele fijne dag!

Liefs Nathalie

Hoi Meiden,

Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb!
De zwangerschapsvermoeidheid slaat nu echt toe!
Al de hele week niet de puf om lang achter de comp te zitten.
Even naar mijn mail gekeken en verder niets.
Woensdag de hele dag (na het werk) op de bank gelegen.
En ik heb ook totaal geen puff om te koken.
Heb heel veel last van pijn boven in mijn rechter bil.
Mijn collega heeft zwaar bekkeninstabiliteit gehad en die had dat ook.
Alleen kreeg zij het later.
Heb even met de verloskundige gebelt maar die was alleen voor spoedgevallen te bereiken gisteren, vind dit denk ik toch niet echt een spoedgeval.
Dus heb ze maar een mail gestuurd.
Veel wandelen heb ik hier op het forum gelezen maar heb het gevoel dat het daar alleen maar erger van wordt.
Ach ik weet het ook niet.
Veel proberen te genieten van het mooie weer voor het weer voorbij is!
morgen BBQ en naar mijn schoonmoeder.
Mijn eigen moeder heb ik een E-card gestuurd, en we mailen nu weer bijna iedere dag.
Onze trouwdatum is nu definitief vastgezet op 27 oktober.
En ik ga met mijn moeder in canada trouwkleding kopen.

Heb je nog lekker met dylano kunnen kroelen Debby?
Hoop dat alles goed gaat met je contract Nathalie of heb je inmiddels al getekend?

Nou meiden ik ben weer bijgelezen en geschreven.
Tot later.

Heel veel Liefs
Anita

Hi Anita, fijn weer wat van je te horen meis. Vervelend dat je steeds zo moe bent. En dan ook nog dat heerlijk weer waar je ook loom van word, dus werkt dubbelop dan hè. Ik herken het hoor, ik moest begin van de week 's middags steeds ff bijtanken, en ikke is niet zwanger, sniksnik. Maar ach de dagen gaan snel 30 mei mijn nod. Ook al klinkt dat dan wel weer ver weg.  Maar de dagen gaan zo snel, voordat we het weten is het weer zover.

Ben benieuwd wat er gezegd word over die pijn. Kan zo vroeg al bekkeninstabiliteit ontstaan? Hoop het echt niet voor je. Wat voor werk doe je ook alweer?

Geniet maar lekker van het mooie weer en hopelijk voel je je de komende dagen iets beter.

Liefs Nathalie

Hoi nathalie,

Ik weet niet of het kan zo vroeg?
Ik hoop voor je dat de 30ste heel snel is.
Mede omdat onze afspraak op de 22ste is en dat dan dus ook snel gaat!
Ik werk op kantoor dus moet de hele dag zitten.

Ik ga nu weer even liggen.
Mischien tot later

Liefs
Anita

Terug
Bovenaan