@1984_Nathalie_1984

Nou ik vind hem niet duidelijk hoor! Maar echt veel hoop heb ik ook niet meer. Had me er meer van verwacht. Grrrr rot periodes van NOD en testen. Laat me dan maar gewoon ongi worden. Zazoutje geldt je wedstrijdje nog, hihih. Ik denk dat ik morgen ochtend nog een keer ga testen. Ik zal er eens een nachtje over gaan slapen vannacht en dan een besluit nemen. Inmiddels is de tijd al voorbij. Als ie morgen weer zo licht controle streepje aangeeft, nou dan heb ik het wel ff gehad met testen hoor.

Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Ik kan me niet voorstellen dat de test goed gegaan is als die controlestreep zo licht is?
Heb je de 2de test al gedaan?
Als die het zelfde resultaat geeft dan zou ik morgen gewwon ens naar de winkel gaan en vragen of it wel juist is?
Heb wel meer vage verhalen over de predector test gehoord, dat het veel langer duurt voor je positief krijgt op deze test als bv de kruidvat test.
En ik zou denk ik gewoon morgen nog een keer met een kruidvat test proberen!
Ik ga overigens morgen ook nog een keer testen hi hi hi.
Niet voor mezelf maar er komt een vrouwtje van moeders voor moeders langs en die doen dan ook nog een keer een zwangerschapstest.
Toch wel spannend ook al weet je dat je zwanger bent.
Verder ook nog naar de notaris morgen, wij hebben een samenlevingsovereenkomst maae we willen weten wat de mogelijkheden zijn als je een kindje krijgt.
Geloof dat je tegenwoordig kan laten omzetten in huwlijkse voorwaarde of een testament kan afsluiten, of dat we toch (heel klein) gaan trouwen.
Maar dit zou dan binnen 8 maanden moeten omdat ik dat met erkennen van je kindje enz iets gemakkelijker wordt, dus even kijken wat de mogelijkheden zijn!
Spannend dagje dus morgen!

Hoop voor je dat je test beter gaat vandaag.
We denken aan je!

Heel veel Liefs
Anita

hey avdiesen;

Waarom trouw je niet gewoon op een ochtend (als er geen kosten aan verbonden zijn) voor de wet. Dan bespaar je je een heleboel geld, want notaris is duur hoor.
Ik zelf wil tegen de tijd dat ik zwanger ben gewoon voor de wet trouwen, dan heb je ook niet al dat gedoe met kindje erkennen e.d. en al dat papier werk.

Groetjes mama22

Goedemiddag, ik heb vanmorgen geen test gedaan, omdat ik dat zonde vind van de teleurstelling, spanning en de test, om het zo dicht achter elkaar te doen. Elke 2 à 3 dagen stijgt je hormoonspiegel en die is in week 7 tot ongeveer 12 op zijn hoogst. Mocht ik zwanger zijn dan is dat dinsdag ook wel dichtbaar, hihi. Dinsdag ochtend   ga ik testen, 's avonds gaan we voor een lang weekend naar Luxemburg. Misschien is het idd een idee om een kruidvat test te halen, want die ging de eerst keer wel goed met controle streepje enzo en bij predictor moet je 5 minuten tot 30 minuten wachten, dat duurt me ook te lang, hihih. Heb beter gevoel bij die kruidvat test. Als dat negatief is, test ik voorlopig niet meer. Ik heb de test hier niet in het dorp of in de buurt gehaald dus kan er ook niet mee terug. Ga hier ook geen nieuwe test in het dorp halen. Wil geheim houden dat we bezig zijn, nou dat gaat dus niet lukken in een dorp als je zwangerschapstest koopt ben ik bang, hahahah.

Wat is dat moeders voor moeders. Las ook ergens in een topic (kweet niet meer waar) dat iemand flessen had die vol geplast moesten worden voor moeders voor moeders. Waar is dat voor, weet jij dat? Het word idd een spannende dag voor jullie zeg. Maar wel fijn om dalijk alles meer duidelijk te hebben.

Wens jullie fijne zonnige zondag en tot strakkies misschien!

Liefs Nathalie

Bannertje voor cyclus 22 dagen

Bannertje voor cyclus 28 dagen

quote: Mamma22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-04-2008 13:00:12'));

hey avdiesen;

Waarom trouw je niet gewoon op een ochtend (als er geen kosten aan verbonden zijn) voor de wet. Dan bespaar je je een heleboel geld, want notaris is duur hoor.
Ik zelf wil tegen de tijd dat ik zwanger ben gewoon voor de wet trouwen, dan heb je ook niet al dat gedoe met kindje erkennen e.d. en al dat papier werk.

Groetjes mama22

Hoi Mamma22,

Ik denk dat het daar uiteindelijk ook op neer zal komen.
Maar we willen toch graag even een orienterend gesprek.
Dit kost niets en dan zijn we op de hoogte van de mogelijkheden!

Groetjes
Anita

Ohh das wel fijn Anita. Ben benieuwd. Hou je ons ff op de hoogte dan?

Liefs Nathalie

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-04-2008 13:08:14'));

Wat is dat moeders voor moeders. Las ook ergens in een topic (kweet niet meer waar) dat iemand flessen had die vol geplast moesten worden voor moeders voor moeders. Waar is dat voor, weet jij dat? Het word idd een spannende dag voor jullie zeg. Maar wel fijn om dalijk alles meer duidelijk te hebben.

Hoi Nathalie,

Succes met testen dinsdag!
Komt vast goed.
Moeders voor moeders is een organisatie die urine van zwangere vrouwen op haalt.
Dit doen ze om daat het HCG hormoon uit te kunnen halen.
Dit hormoon gebruiken ze dan voor medicatie voor vrouwen die heel mouilijk zwanger kunnen worden.
Het schijt we een gedoe te zijn, maar als ik er iemand anders mee kan helpen om zwanger te worden dan is dat voor mijn gevoel in ieder geval beter als het weg te spoelen, maar dat kan natuurlijk voor iedereen verschillend zijn.
Bovendien krijg je ook nog cadeautjes, ik geloof een fotolijstje voor je echofoto enz. Dat is leuk naturlijk.

Liefs
Anita

Terug
Bovenaan