Goedemiddag, ik heb vanmorgen geen test gedaan, omdat ik dat zonde vind van de teleurstelling, spanning en de test, om het zo dicht achter elkaar te doen. Elke 2 Ã 3 dagen stijgt je hormoonspiegel en die is in week 7 tot ongeveer 12 op zijn hoogst. Mocht ik zwanger zijn dan is dat dinsdag ook wel dichtbaar, hihi. Dinsdag ochtend ga ik testen, 's avonds gaan we voor een lang weekend naar Luxemburg. Misschien is het idd een idee om een kruidvat test te halen, want die ging de eerst keer wel goed met controle streepje enzo en bij predictor moet je 5 minuten tot 30 minuten wachten, dat duurt me ook te lang, hihih. Heb beter gevoel bij die kruidvat test. Als dat negatief is, test ik voorlopig niet meer. Ik heb de test hier niet in het dorp of in de buurt gehaald dus kan er ook niet mee terug. Ga hier ook geen nieuwe test in het dorp halen. Wil geheim houden dat we bezig zijn, nou dat gaat dus niet lukken in een dorp als je zwangerschapstest koopt ben ik bang, hahahah.
Wat is dat moeders voor moeders. Las ook ergens in een topic (kweet niet meer waar) dat iemand flessen had die vol geplast moesten worden voor moeders voor moeders. Waar is dat voor, weet jij dat? Het word idd een spannende dag voor jullie zeg. Maar wel fijn om dalijk alles meer duidelijk te hebben.
Wens jullie fijne zonnige zondag en tot strakkies misschien!
Liefs Nathalie
Bannertje voor cyclus 22 dagen
Bannertje voor cyclus 28 dagen