A
Anoniem
Guest
Ikke is inmiddels weer terug hoor meiden. Ikweet niet wat ik allemaal al wel of niet verteld heb. Maar de paar daagje/mini-weekje Luxemburg was in elk geval heerlijk. Heeft me echt ff goed gedaan. Ff geen gedoe en geregel, nee lekker rustig aan doen. 's Morgens stond ontbijtje al klaar met lekker verse broodjes, kopje thee en eitje en 's avonds werd er gekookt, wat wil je nog meer? Enige wat ik deed was eens afwassen of koffie en drinken inschenken. Verder lekker genoten van het weer en de omgeving.
Donderdag was ik tegen 19.00 uur weer thuis. Drukke dagen achter de rug. Vrijdag al gewoon weer revalidatietherapie. 's Avonds naar vrienden die verder weg wonen en we al vanaf januari niet hadden gezien, wat erg gezellig en laat werd. Zaterdag middag naar een oude schoolvriendin haar 1e huisje bekijken en toen ffies thuis en daarna verjaardag. Verder mail gelezen en hier en daar gekeken. En vandaag lekker rustig dagje. Heb nog niet zoveel gedaan. Ook niet echt mijn dag moet ik toegeven, dus ik laat de boel de boel maar ff vandaag.
Hoe is het met jullie meiden? Ben erg benieuwd!
Liefs Nathalie
Donderdag was ik tegen 19.00 uur weer thuis. Drukke dagen achter de rug. Vrijdag al gewoon weer revalidatietherapie. 's Avonds naar vrienden die verder weg wonen en we al vanaf januari niet hadden gezien, wat erg gezellig en laat werd. Zaterdag middag naar een oude schoolvriendin haar 1e huisje bekijken en toen ffies thuis en daarna verjaardag. Verder mail gelezen en hier en daar gekeken. En vandaag lekker rustig dagje. Heb nog niet zoveel gedaan. Ook niet echt mijn dag moet ik toegeven, dus ik laat de boel de boel maar ff vandaag.
Hoe is het met jullie meiden? Ben erg benieuwd!
Liefs Nathalie