@1984_Nathalie_1984

Ikke is inmiddels weer terug hoor meiden. Ikweet niet wat ik allemaal al wel of niet verteld heb. Maar de paar daagje/mini-weekje Luxemburg was in elk geval heerlijk. Heeft me echt ff goed gedaan. Ff geen gedoe en geregel, nee lekker rustig aan doen. 's Morgens stond ontbijtje al klaar met lekker verse broodjes, kopje thee en eitje en 's avonds werd er gekookt, wat wil je nog meer? Enige wat ik deed was eens afwassen of koffie en drinken inschenken. Verder lekker genoten van het weer en de omgeving.

Donderdag was ik tegen 19.00 uur weer thuis. Drukke dagen achter de rug. Vrijdag al gewoon weer revalidatietherapie. 's Avonds naar vrienden die verder weg wonen en we al vanaf januari niet hadden gezien, wat erg gezellig en laat werd. Zaterdag middag naar een oude schoolvriendin haar 1e huisje bekijken en toen ffies thuis en daarna verjaardag. Verder mail gelezen en hier en daar gekeken. En vandaag lekker rustig dagje. Heb nog niet zoveel gedaan. Ook niet echt mijn dag moet ik toegeven, dus ik laat de boel de boel maar ff vandaag.

Hoe is het met jullie meiden? Ben erg benieuwd!

Liefs Nathalie

Hoi Meiden,

ik ben lekker op vakantie bij mijn moeder.
al veel leuke dingen gedaan deze week en nog anderhalve week te gaan.
Ik weet niet of ik dit al verteld had maar de 20 weken echo zag er prima uit.
de kleine schopt nu iedere dag.
Echt een heel apart gevoel.

Hoe is het nu bij jou nathalie, heeft de menstruatie nog goed doorgezet of is er nog een kans dat je zwanger bent?

groetjes
Anita

Hi Meiden, sorry ik vergeet jullie helemaal op de hoogte te houden, heb het ook zo druk de laatste tijd.

Anita fijn dat je 20 weken echo helemaal goed was meis! Ben ik blij om, geniet lekker van je vakantie bij je mams. Hele fijne tijd!

Ik ben niet veel dagen ongi geweest. Het stelde eigenlijk ook niet veel voor, maar tis toch wel rd-tjes geweest denk ik. Vorige week maandag had ik onwijs steken in mijn buik. En maandag & dinsdag positieve ovulatietesten. Laten we nou net maandag avond na het eten geklust hebben dus ziet er goed uit, hihi.

Verder voel ik me al dagen niet lekker, grieperig gevoel. Gisteren met pijn in mijn onderrug opgestaan, maar dat gaat nu gelukkig wat beter. Het weekend is al spannend, maar heb mijn nod op maandag 25 augustus gezet, 30 dagen.

We zullen zien meiden. Mijn vriend en ik gaan waarschijnlijk dit weekend op vakantie. Dus het duurt ff voordat jullie dus horen hoe het met me gaat.

Debby hoe is het met jou meis?

Liefs Nathalie

lekker even er tussen uit meid.
Waar ga je naar toe en voor hoe lang?

Fijne vakantie.

Groetjes
Anita

We mogen de caravan van mijn ouders in Luxembur gebruiken
Waarschijnlijk een weekje. Hoop iets langer, maar ligt er een beetje aan hoe mijn vriend met zijn werk zit. We zien het wel. Vakantie was al uitgesteld namelijk
Maar waarschijnlijk gaan we wel dit weekend lekker weg! Kijk er erg naar uit.

Liefs Nathalie

Hier ook nog niks te bekennen en tis al donderdag
Zaterdag is dag 28 dus het weekend word al spannend
Heb besloten om voor morgen ergotherapie af te bellen
Vanmorgen therapie zwemmen en vanmiddag nog een afspraak
En dan morgen ochtend naar een vriendin op de koffie die
hier nu paar weekjes in hetzelfde dorp woont, dus hun huis ff bekijken
nu het wat meer af is en ff bijkletsen en dan zou ik om 15.30 uur nog naar ergo moeten. Maar ben nu al kapot, en vind het wel ff gezegend. Ik ga mezelf vakantie geven. Dan kan ik vrijdag middag nog wat dingetjes doen en inpakken voor de vakantie. En als mijn vriend dan vrij is van zijn werk kunnen we lekker naar Luxemburg gaan. Ohhh ik kijk er nu al naar uit!

Hopelijk word het vandaag beter weer dan gisteren, jeetje wat een regen zeg!

Liefs Nathalie

Lieve lieve meiden, na zoveel met jullie te hebben gekletst en meegemaakt. Zoveel te hebben gedeeld wat ik allemaal meemaak in mijn leventje. Al jullie steun, lieve en opbeurende woorden. Luisterd oor en advies als ik dat nodig had. Mag ik jullie nu eindelijk eens iets positiefs komen vertellen!

Ikke !!!!

Ik kan het nog niet geloven hoor, het is zo onwerkelijk. Maar ronde 6 is toch mijn ronde geworden, zals ik in begin voorgevoel had. En mijn wens om tijdens mijn vakantie in Luxemburg positief te mogen testen is 26 augustus uitgekomen!

Ik voel me opzich verder goed en ben erg benieuwd hoe het met jullie is?

Dikke knuffffffffffffff Nathalie

Hey Nathalie,

Meid van harte gefeliciteerd jeetje wat is het jou gegund en zo gaaf dat je op je vakantie positief mocht testen wat een geweldige onvergetelijke vakantie moet dit voor jullie geweest zijn.

Ik zat zo hier en daar eens te lezen en zag bij een aantal topics  jouw naam staan dat je zwanger zou zijn je bent berucht hihi in de positieve zin van het woord hoor. Je leeft altijd zo met iedereen mee en nu is het voor jou gewoon raak!!!!!!!!

Ik wil je heeeeeeeeel veeeeeeeel geluk toewensen tijdens en na je zwangerschap en ga er lekker van genieten meid.

ik had al een felicitatie geplaatst bij de zwangere meiden van het juli NOD lijstje.

heel veel glitters *********************************************************** voor jou.

dikke kuss
Patries

Terug
Bovenaan