Lief dat je vraagd Anita, ik wou net langs komen. Ik moest ff tijd vinden om jullie van alles op de hoogte te brengen. Meestal als ik online ben dan lees ik ff in de topics enzo en dan hier en daar reageren. En dan denk ik pfff geen zin meer om nog heel verhaal te typen hoor, hihih
Ik heb GOED en MINDER goed nieuws!!!!
Laten we maar met het mindere beginnen. Mijn menstruatie is raar. Heeft niet veel voorsteld deze dagen en is nu alweer helemaal weg. Eigenlijk sinds dinsdag avond al gek hè. Soms paar duppeltjes ofzo. Maandag dan wel wat bloed verloren. Dus ik dacht doe vandaag toch maar voor de zekerheid een test. Heb namelijk morgen behandeling bij osteopaat in Zeeland. Ben wel erg benieuwd wat hij er allemaal van zegd. En wil ook gaan vertellen dat wij gestopt zijn met de pil. Misschien kan ie wat zeggen dat iets niet helemaal goed functioneerd ofzo. En ik ga er natuurlijk heen voor mijn nek. Hoop echt zo dat ik de dagen in luxemburg echt heerlijk kan genieten van minder (hopelijk geen) hoofdpijn of pijnklachten in mijn nek. Zak ook steeds door mijn linker heup, gelukkig niet heel erg, maar doet wel pijn allemaal. Als ik daar van behandeltafel kom helpt het echt. Maar duurt alleen maar zo heel kort. En dat is het moeilijke eraan. Daarom ben ik ook al tijdje niet geweest, omdat de reis naar Zeeland gewoon niet op te brengen is. Behandeling is duur, tol en over de brandstof nog maar niet te praten. Maar goed tis voor goed doel. WIl me gewoon graag beter voelen. En wie weet wat voor effect het allemaal heeft. Vanmorgen was de test uiteraard negatief, had niet anders verwacht!
Kreeg vanmorgen brief in de brievenbus van het Ciz. Heb in korte tijd 5 huisbezoeken gehad meiden. Dus werd er wel ff moedeloos van soms. Maar het goede nieuw is dat we weer een beetje hulp krijgen. Al is het maar klasse 1: 0 tot 1,9 uur per week, maar ben er echt zo blij mee! Nu is het gewoon niet te doen allemaal. Ik probeer wel dingetjes en mijn vriend helpt gewoon heel veel, maar ja moet ook 40 uur werken en gras steeds maaien met die mooie weer. Dus die kan ook niet alles opbrengen.
Verder nog meer goed nieuws. Ik heb uitstel voor mijn auto. Ben de afgelopen weken (maanden) heel erg druk bezig geweest om mijn auto te redden. MEE bied me ondersteuning nu, dus dat is heel fijn allemaal. Moest eigenlijk voor morgen een aanzienlijk bedrag neertellen voor mijn auto. Maar heb auto lease bedrijf gebeld, die man is altijd heel meedenkend enzo. en snapte echt niet waarom de gemeente mij niet wil helpen, maar okay. Hij heeft in hoogst eigen persoon het hoofdkantoor gebeld en geregeld dat ik nog een maand uitstel krijg. Dus kan de maand augustus lekker gaan genieten van onze vakantie. Mijn vriend heeft vanaf de 13de ofzo vrij dus dan pas kunnen we echt ff lekker weg. Mogen namelijk de caravan van mijn schoonouders gebruiken om kosten te besparen, lief hè.
Verder voel ik me erg moe en is revalidatietherapie wel erg veel hoor. Daarom moest ik van het team ook een keuze maken in wat ik nog wel en niet wil eerst. Want kan gewoon niet allemaal tegelijk. Mijn lichaam krijgt onvoldoende kans om te herstellen. Ik heb oefeningen die ik ook thuis kan doen, of op vakantie dus dat scheeld. En ga proberen deze maand allemaal wat meer van me af te zetten.
Vanaf het begin dat we gestopt zijn met de pil had ik een voorgevoel naar ronde 6. Ik hoop dat dat voorgevoel nog steeds klopt. Ik ga vooral lekker genieten, en dan zien we wel meiden. Wie weet komt er wel iets heel moois van die rust! hihih
Bedankt voor jullie medeleven en jullie horen volgende week weer van me okay?
Dikke vakantie knufff en =xXx= Nathalie