Hoi hoi,
wat spannend Nathallie!! Ik zal voor jullie duimen dat het deze x raak is!
Hoe gaat het verder met je?? Ben je een beetje aant genieten van het weer??
En hebben jullie nog plannen dit weekend??
Ja sorry dat ik niet meer vaak op dit topic reageer. Maar ik ben de laatste 2wk toch echt weer erg misselijk. Ik eet zowat niet meer, en dat vreet energie. En aangezien onze spruit ook veel energie wegvreet van me, kun je je voorstellen dat ik niet echt de fitste ben.
En dan hebben we nog een hummel rondkruipen van bijna 15mnd. Die maakt het er soms ook niet makkelijker op. Maar we mogen absoluut niet klagen over Dylano, want die wel zo makkelijk. Maar wrm doe ik het dan?? Tja... omdat ik het ff zo voel.
Ben ook een emotioneel wrak.
Bij het minste geringste schiet ik uit mn slof tegen mn man, en moet ik bijna huilen. Maar huil bijna nooit, dus zal er nou ook alles aan doen om het niet te laten gebeuren. Gek hé!?
Ik weet dat het erg kan opluchten, maar toch...
De kleine voel ik nu iedere dag bewegen... Dat maakt het ook weer een stuk mooier, en Dylano tuurlijk ook hé? Want ook al heb ik er weleens genoeg van... Ik hou van niemand het meest dan van hem. T is zo een lekker jong ook, maar zo ondeugend.
Nou, ik ga er maar weer eens mee kappen. Ik zie dat mijn berichtje vooral over mezelf gaat, en das niet de bedoeling tuurlijk.
Anita, fijn dat alles goed was!! Op naar de 20wk-echo!
Liefs Debby.