@1984_Nathalie_1984

Hi meis, ik hoop idd dat MEE kan helpen en wie weet hè we zullen het misschien volgende week om deze tijd weten. Lekker weekend gehad?

Liefs Nathalie

Hoi Meiden,

Ik reageer even snel!!!

Ga je vandaag testen????

Ik ben heel benieuwd....
Laat het ons wel weten he!!!

Liefs
Anita

ps gisteren controle alles zag er prima uit, nog 2 weekjes voor de 20 weken echo!

Goedemorgen meiden, de dag van mijn nod als ik uitga van 29 dagen cyclus zoals voorgaande rondes.
Voor iemand die vandaag ongi moet worden klopt 36,93 volgens mij niet helemaal, hihih
Dus er is nog hoop. We zullen zien hoe het de komende dagen zal gaan.
Gisteravond heb ik getemperatuurd (doe ik anders nooit) en was het 37,50
Ik hou jullie vandaag wel op de hoogte, maar denk niet dat de rd-tjes komen.

Liefs Nathalie

Ps. Fijn Anita dat alles goed met je gaat!

Hoi hoi,

wat spannend Nathallie!! Ik zal voor jullie duimen dat het deze x raak is!
Hoe gaat het verder met je?? Ben je een beetje aant genieten van het weer??
En hebben jullie nog plannen dit weekend??

Ja sorry dat ik niet meer vaak op dit topic reageer. Maar ik ben de laatste 2wk toch echt weer erg misselijk. Ik eet zowat niet meer, en dat vreet energie. En aangezien onze spruit ook veel energie wegvreet van me, kun je je voorstellen dat ik niet echt de fitste ben.
En dan hebben we nog een hummel rondkruipen van bijna 15mnd. Die maakt het er soms ook niet makkelijker op. Maar we mogen absoluut niet klagen over Dylano, want die wel zo makkelijk. Maar wrm doe ik het dan?? Tja... omdat ik het ff zo voel.
Ben ook een emotioneel wrak.
Bij het minste geringste schiet ik uit mn slof tegen mn man, en moet ik bijna huilen. Maar huil bijna nooit, dus zal er nou ook alles aan doen om het niet te laten gebeuren. Gek hé!?
Ik weet dat het erg kan opluchten, maar toch...
De kleine voel ik nu iedere dag bewegen... Dat maakt het ook weer een stuk mooier, en Dylano tuurlijk ook hé? Want ook al heb ik er weleens genoeg van... Ik hou van niemand het meest dan van hem. T is zo een lekker jong ook, maar zo ondeugend.

Nou, ik ga er maar weer eens mee kappen. Ik zie dat mijn berichtje vooral over mezelf gaat, en das niet de bedoeling tuurlijk.

Anita, fijn dat alles goed was!! Op naar de 20wk-echo!

Liefs Debby.

Tuurlijk is dat wel de bedoeling ben gek op ego berichtjes van jullie!
Dan kan ik ook met jullie mee leven, al dat gezeik over mij steeds, hihih
En weet ook nog steeds niet meer hoor meiden.
Mijn gevoel is een klein beetje omgeslagen, of zeg maar behoorlijk
Ik denk dat ik over een paar dagen gewoon ongi ga worden, maar we zullen zien.

Deb, wat naar dat je ineens weer zo misselijk bent, maar lijkt me wel bijzonder om de kleine te kunnen voelen zeg. Ook al is dat natuurlijk ook heell vermoeiend steeds. Hoop dat je snel weer wat opknapt meis.

Van het weer genieten doen we zeker. Morgen is mijn schoonmams jarig, maar die zit al in Luxemburg dus dat word volgend weekend pas vieren. Zondag ga ik met een vriendin naar de film. Dus dan is het weekendje eigenlijk alweer voorbij. Morgen nog ff wat boodschapjes doen enzo denk ik. En verder zie ik wel wat op ons pad komt hoor.

Fijne avond! Liefs Nathalie

Hey Meiden, hier nog steeds geen rd-tjes in zicht
Ik heb vanmorgen om 9.00 uur getempt op 36,91
Normaal doe ik dat om 8.00 uur maar was nog niet wakker
Had de wekker niet gezet en telefoon niet meer naar boven genomen
Voorlopig dus nog geen tekenen dat de rd-tjes in aantocht zijn
Misschien moet ik nog een paar dagen geduld hebben.

Liefs Nathalie

Meiden ik moet jullie teleurstellen. Dank jullie wel voor alle lieve woordjes en het mee leven van afgelopen maand. Maar helaas zijn de -tjes vanmorgen gekomen. Vanmorgen werd ik wakker met ongi krampjes en temperatuur van 36,64 vertelde me al genoeg. Idd een paar uur later werd ik ongi. Net lekker omgekleed en opgetut en toen zag ik geen bloed meer, maar wou tampon indoen, nou dat ging dus niet helemaal goed. Handen onder bloed. Dacht ohh misschien is het innesteling omdat ik op dag 11 na mijn eisprong zit. Maar nee, volgens mij zijn het echt rd-tjes! Heb ook buikpijn nu, echt ongi buikpijn. Dus ik ga door naar augustus!

Het lekker allemaal zo goed te gaan  Maar blijkbaar is mijn lichaam op dit moment nog niet sterk genoeg om een kindje aan te kunnen. 1 aug moet ik naar osteopaat in Zeeland. Hopelijk kan die me iets meer vertellen wat er in mijn buik afspeeld. Want hij heeft al paar keer van alles gereorganiseerd in mijn buik, maar ben al hele tijd niet daar geweest, omdat België/Zeeland best wel een eind rijden is. Ik ga daar overigens heen voor mijn lichamelijke beperkingen & whiplash.

Vanaf het begin heb ik het gevoel over ronde 6 meiden. En ronde 6 hoop ik dat MIJN ronde mag worden. Mijn grootste wens op dit moment is dat ik tijdens onze vakantie in Luxemburg positief mag testen.

Ik ga nu lekker met een vriendin naar de bios, ff afleiding! Ik kom vanavond nog wel weer ffies kletsen!

Liefs Nathalie

Weer nieuwe update, want ik snap er niks meer van:

Hey Meiden, ik ben terug van de bios. Mama Mia, echt goede film! Heerlijk gelachen en traantjes weggepinkt. Ik weet niet wat er met me aan de hand is meiden, maar er klopt iets niet. Vanmorgen ontdekte ik tijdens het afvegen rd-tjes. Tampon & maandverband gedaan, want wou witte broek aan en leuke tuniek, en dat staat dan niet charmant als het mis gaat hè. Normaal verlies ik de eerste dag best wel bloed namelijk. Had vanmorgen ook buikkrampjes enzo.

Tijdens de film ja hoor ik moest naar de wc. Toen de film was afgelopen alweer. Dus dacht ff verschonen. Heb ik amper bloed verloren! Ik snap het niet meer meiden. Volgens Felilty Friend site zit ik nu op dag 11 na mijn eisprong zit. Ik durf nergens meer op te hopen. Misschien moet ik meer geduld hebben. Maar met plassen nog geen rd-tjes in de wc. Dus bloed verlies steld op dit moment niks voor, geen krampjes meer. Wel veel naar de wc en nog steeds honger. Want voor de film had ik ff broodje gegeten en om 18.00 uur stonden we weer buiten en toen had ik alweer honger *zucht* wat moet ik hier nu meer! Snappen jullie het nog?

Ik denk dat ik het gewoon paar dagen aankijk en dan donderdag ofzo een testje doe.
Vind het toch maar vreemd allemaal!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan