1e gesprek gyn, wat staat ons te wachten?

wij moeten de woensdag na de pasen.
ben ook erg benieuwd wat er gaat gebeuren.
Wij zijn 14 maanden bezig,voor een 2e kindje.
heb geen lijst ofzo gekrgen,maar heb ook niet hoeven vertellen waarvoor we komen (toen ik de afspraak maakte).
succes allemaal
groetjes fleur

Wat gek dat niemand een lijst heeft gekregen? Is misschien een vaste procedure van dat ziekenhuis....
Ook spannend voor jou, Fleur!!
Ik hoop voor ons allemaal dat er snel positief nieuws komt. Veel succes allemaal!

Liefs Star

Nee idd. Elk ziekenhuis werkt allemaal op hun eigen manier ach jah. Wel fijn toch kun je thuis er ook nog even over nadenken over die vragen. Ik had het thuis ook wel willen hebben. Scheelt weer wat tijd bij de gyn.

star

ik heb ook ooit een brief gekregen met vragen die ik op moest sturen. misschien heeft het te maken met welk ziekenhuis. ik ga in breda misschien hetzelfde ziekenhuis.

gr kim

star

ik heb ook ooit een brief gekregen met vragen die ik op moest sturen. misschien heeft het te maken met welk ziekenhuis. ik ga in breda misschien hetzelfde ziekenhuis.

gr kim

Hallo u allen,
wij hebben bij het 1e gesprek de lijst samen met een co-assistent ingevuld. daarna gingen we meteen door naar het gesprek met de gyn. wij zijn nu bijna 2 maanden verder. 1.5 week geleden hebben we te horen gekregen dat alles bij beiden goed lijkt, maar de samenlevingstesten waren allen (3x) negatief. we gaan as vrijdag terug en dan zal iui ter sprake komen, dat heeft de gyn al gezegd. ben erg beniwud en al zenuwachtig.
jullie alles suc6 bij het 1e gesprek. wij vonden het prettig om eindelijk medisch gehoord te worden!!!
liefs.

@ hummer: We gaan idd naar Breda! De vragenlijst opsturen zal daar dan de standaardprocedure zijn.... Nog geen bericht terug gehad, maar de arts had al gezegd dat dit waarschijnlijk wel even op zich zou laten wachten.

@ Ano: Jeetje, wat spannend! Maar het is idd erg fijn om medisch gehoord te worden. Geeft me toch een gerust gevoel.

Liefs Star

he star

wat grappig jij ook in breda. ik had daar een hele leuke gyn Dr Bongers maar die stopt ermee.
DR v Bommel is ook een man en die heeft in febr een onderzoek bij mij gedaan en hij was ook erg aardig. ik zal je 1 dingetje meegeven. laat niet met je spelen als je iets uitgezocht of onderzocht wil hebben geef het gewoon aan want anders sta je elke keer weer zo buiten. ik weet dat ze samenlevingstesten niet doen daar maar ik stond erop en Dr Bongers heeft hem toch gedaan bij mij.
Zo ook met afspraken laten ze je gewoon een paar weken wachten maar als je het in die bepaalde cyclus wilt laten onderzoeken dus voordat je weer ongi word moet je dat echt zeggen. Ik heb de huisarts gebeld in nov 2008 en ben nu pas met alles klaar. ( wel 3 iui inmiddels gehad)

veel succes liefs kim

Terug
Bovenaan