1e gesprek gyn, wat staat ons te wachten?

he star

wat grappig jij ook in breda. ik had daar een hele leuke gyn Dr Bongers maar die stopt ermee.
DR v Bommel is ook een man en die heeft in febr een onderzoek bij mij gedaan en hij was ook erg aardig. ik zal je 1 dingetje meegeven. laat niet met je spelen als je iets uitgezocht of onderzocht wil hebben geef het gewoon aan want anders sta je elke keer weer zo buiten. ik weet dat ze samenlevingstesten niet doen daar maar ik stond erop en Dr Bongers heeft hem toch gedaan bij mij.
Zo ook met afspraken laten ze je gewoon een paar weken wachten maar als je het in die bepaalde cyclus wilt laten onderzoeken dus voordat je weer ongi word moet je dat echt zeggen. Ik heb de huisarts gebeld in nov 2008 en ben nu pas met alles klaar. ( wel 3 iui inmiddels gehad)

veel succes liefs kim

Hey Kim,

Bedankt voor de tip!
Heb vandaag de uitnodiging gehad voor het eerste gesprek met dr. de Hoon. Dit is eind april, maar dan ben ik ongi. Niet zo handig dus ;) Ga morgen maar eens even bellen. Ik zal die namen van jou wel onthouden!

Jij bent nu klaar met alle onderzoeken...Jeetje.... Ben je nu dan ook klaar met iui? Kijken ze dan weer verder met ivf of weer iets anders. Ik zie zoveel afkortingen ineens!

Jullie ook veel succes!

Liefs

Hai Star en Kim,

Ik ben in het ziekenhuis te BoZ. Hier gaan ze als een speer. We zijn half februari voor de 1e keer geweest en nu al 3 samenlevingstesten, verschillende inwendige echo's en mogelijk over een paar weken (wanneer mijn eisprong is) de 1e iui. Zou mijn leeftijd mee te maken hebben (36)? Ik weet van kennissen dat zij helemaal niet blij waren met BoZ, maar tot op heden bevalt het mij prima, erg duidelijke artsen en daadkrachtig, klaar voor een grapje tussendoor en dat is fijn.
Succes in april.

Liefs

@ star

we kunnen nu nog 3 iui krijgen en als die niet aanslaan word het ivf maar we hebben nu even pauze want na alles wat we nu meegemaakt hebben zijn we er erg aan toe. en te veel spanningen zijn ook niet goed.

@ ano

misschien een stomme vraag maar wat is BoZ.

succes weer meiden
x kim

@ star

we kunnen nu nog 3 iui krijgen en als die niet aanslaan word het ivf maar we hebben nu even pauze want na alles wat we nu meegemaakt hebben zijn we er erg aan toe. en te veel spanningen zijn ook niet goed.

@ ano

misschien een stomme vraag maar wat is BoZ.

succes weer meiden
x kim

Hoi Kim,
BoZ is Bergen op Zoom.... Een stad zo'n plusminus 30 km van Breda af.
gr. Ano

he ano

ach ja dat ken ik wel. dus je krijgt binnenkort je 1 iui?
allemaal weer spannend maar het valt echt heel erg mee. je voelt er niks van. hopen dat het meteen raak is. is er bij jullie trouwens een oorzaak gevonden?

x kim

he ano

ach ja dat ken ik wel. dus je krijgt binnenkort je 1 iui?
allemaal weer spannend maar het valt echt heel erg mee. je voelt er niks van. hopen dat het meteen raak is. is er bij jullie trouwens een oorzaak gevonden?

x kim

Terug
Bovenaan