1e gesprek gyn, wat staat ons te wachten?

Hoi Kim,

Eerst nog wat onderzoeken hoor... Had eigenlijk gehoopt op meteen iui, maar ja, had kunnen weten dat er nogmeer bekeken kan worden :)
Ik heb er een vraag over gezet, want ik wil wel eens weten hoe die onderzoeken ervaren worden.
En nee, tot op heden is er geen oorzaak aan te geven. Wel heb ik wat vleesboompjes, maar die lijken niet in de weg te zitten, daar gaan ze nu o.a. wat beter naar kijken. Hoop er het beste van.

alvast fijne paasdagen...

liefs

die onderzoeken vond ik op zich allemaal wel meevallen maar voor wij aan iui begonnen kreeg ik eerst een kijkoperatie. dat vond ik minder maar goed het is voor een goed doel.

veel succes en jij ook fijne dagen

x kim

die onderzoeken vond ik op zich allemaal wel meevallen maar voor wij aan iui begonnen kreeg ik eerst een kijkoperatie. dat vond ik minder maar goed het is voor een goed doel.

veel succes en jij ook fijne dagen

x kim

HALLO meiden:D
Zijn er al meiden naar de gyneacoloog geweest? Mijn afspraak is een weekje verzet dus nu de 23 april helaas. Mijn vriend kon de 16de toch echt niet.
ma goed opzich kan ik die week ook nog wel wachten haha:D
Ben benieuwd naar jullie verhalen.

groetjes

HALLO meiden:D
Zijn er al meiden naar de gyneacoloog geweest? Mijn afspraak is een weekje verzet dus nu de 23 april helaas. Mijn vriend kon de 16de toch echt niet.
ma goed opzich kan ik die week ook nog wel wachten haha:D
Ben benieuwd naar jullie verhalen.

groetjes

Wij zijn van de week geweest.
Ik krijg donderdag een baarmoederfoto, volgende week moet ik bloed laten prikken en dan moet mijn man nog zaad inleveren.
Gaat allemaal wel lekker snel.Eind maart bij de huisarts geweest.
Eind april krijgen we de uitslagen van de onderzoeken.
Best spannend.
Voor jullie die nog moeten heel veel succes.
groeten Fleur

Moet je de eerste keer ook meteen een uitstrijkje of wat dan ook? Dat vind ik nou echt het verschrikkelijkste:S
Star jij dus een paar dagen na mij spannend allemaal.
Fleur ik hoop dat je uitslagen allemaal goed zijn.
Laat je het nog even weten:D?

Terug
Bovenaan