Hmm, goed om te horen dat het straks lekker snel gaat, want het gaat nu zoooo langzaam... zeker met al die misselijkheid en vermoeidheid. Het wordt nog niet echt beter, 't is de hele dag door een beetje met vlagen, dan weer hefitg, dan zakt het weer wat en er is geen peil op te trekken waar dat nou mee te maken heeft. Ja, als ik erg moe ben, is het erger, (in die zin helpt een week thuis zijn wel wat), en als ik me erg inspan, (vanmiddag even een sprint naar de stad getrokken op m'n fiets: even gauw ergens een eethoek bekijken die op marktplaats stond, om die te veroveren voordat een ander erbij zou zijn, :-D Gelukt!!! Waar een week thuis zijn nog meer goed voor kan zijn!). Maar goed, dan sta ik dus ook tegen het kotsen aan uit te hijgen van het harde fietsen.
Maar wel een mooie beloning dus: mooie grote tafel met 6 stoelen voor nog geen 300 piekjes, en het zag er allemaal nog gloedjenieuw uit. Kunnen we straks tenminste nog steeds met z'n allen aan tafel, ook als opa en oma er een dagje zijn, ;-)
Maar goed, ik verheug me erg op de periode waarin het sneller gaat en ik me fitter ga voelen, :-D