Hmm, dan klaag ik ook even mee :-(
Sinds vorig weekend heb ik last van misselijkheid en die wordt met de dag erger. Vanochtend dacht ik: ff wat eten dan, misschien zakt het weg, maar de helft is er weer uitgegaan :-( Ik hoop echt dat het gauw weer beter wordt, want over 3,5 week gaan we op vakantie naar Israel en dan wil ik me toch wel graag een beetje fit voelen....
En 't is ook bepaald geen ochtendmisselijkheid: het gaat de hele dag door.
Maar goed, 't is niet anders en verder verheug ik em wel op van alles. Woensdag dus de echo, en ondertussen al wat spulletjes aan het kopen, wat idd wel raar is, 🙂 Heb soms toch nog een beetje het gevoel van: zou er echt wat zitten? Maar goed, met die misselijkheid denk ik dan wel weer: Oja, zeker wel, dat kan niet anders...
Ik koop nog geen kleertjes, doe ik pas tegen het einde, want dan weten we een beetje hoe groot de baby bij benadering gaat worden...
Maar wel al een luiertas, voedingskussen en met kennissen bezig over hun babykamer, 🙂 En gisteren (op advies van mijn verloskundige) alvast de kraamzorg geregeld via m'n zorgverzekering, (die lekker alles voor me regelen verder: heerlijk!)
Hoe is het bij julie?