1e Kindje DEEL 2!

Hoi Dames

Nou ik moet me helaas aansluiten bij Fren en Linnie want ook ik ben "gewoon" weer ongi geworden deze maand .

Nou Fioon ale hoop op een smile deze week is dan op jou gericht  ik duim voor je

Liefs Tammytjuh

@Tammyth: baaalen voor je dat ook bij jou het niet gelukt is deze week.....lief dat je nog voor mij duimt.

Ik ben zoooo zenuwachtig inmiddels, dus moest ff aanloggen en mijn verhaaltje kwijt. Ik heb namelijk altijd een cyclus gehad tussen de 26 en 30 dagen, 1 keer ben ik ongesteld geworden op mijn 31e dag. Vandaag is de 31e dag en heb echt zoiets van zal het dan nu echt waar zijn.......zo spannend, je kunt het haast niet geloven. Ik ga morgenvroeg pas testen, maar deze dag kan me niet snel genoeg omgaan wat dat betreft. Je gaat er allemaal bijgeloof dingen bijhalen, echt niet te geloven, maar goed ik zal toch echt gewoon geduld moeten hebben. Ik hoop dat ik dit weekend een dikke  kan melden, we zullen zien.

Meiden die ook in spanning wachten, veel succes en de klussertjes veeel plezier.

Fijn weekend allemaal.

Veel liefs fioon9

@ Fioon,

Wat spannend zeg! Voel je je anders? Of denk je juist van alles te voelen? Ik zal voor je duimen....

Liefs Joen

Wauw Fioon, wat ontzettend spannend voor je! Ik hoop zo voor je dat het raak is.. En ik hoop ook voor je dat je deze dag een beetje goed doorkomt! Heb je wat afleiding van werk of zo? Anders is het helemaal erg..

Ik heb mijn NOD vandaag over een week, voel in tegenstelling tot vorige maand nog NIETS. Pff.. ik weet het niet hoor, probeer maar gewoon af te wachten zonder te veel te hopen, misschien werkt dat het beste haha.
Als ik tegen mijn vriend zeg dat ik denk dat het deze maand niet gelukt is zegt ie meteen 'nou ja volgende keer beter'.. Zucht.. Mannen snappen er niets van!

xx Floppie

Hey meiden,

Fioon, ben heel benieuwd voor je en wat voel je allemaal.???

Floppie, ik heb vandaag over een weer mijn nod, ongeveer......ook ik voel eigenlijk niets...nog geen tekenen van zwangerschap zoals pijnlijke borsten of extra moe zijn, maar ook nog geen tekenen van rd, zoals extra hongerig......wel weer puistjes in mijn gezicht die ik al genoeg heb gehad in allerlei weken van de maand, dus daar is ook geen pijl op te trekken....De een heeft puistjes met een zwangerschap en een ander met de rd...

Wordt aardig zenuwachtig, door dat er zoveel, zoveel, mensen melden dat ze zwanger zijn, afgelopen week; 4 kennissen/vrienden.....En  heb al van zoveel mensen gehoord dat ze zwanger zijn...

Duim voor iedereen,

Gr Han

Naam
Leeftijd
Ronde        
Nod
 /      
Uitgerekend                                                  

Mars
26
2
19 jan

Han
28
8
20 jan

Patty Mulders
23
6
23jan

Wen
29
7
24 jan

Dana83
25
1
29 jan

Linnie75
33
2
2 feb        

Suusjuh1983
25
67
5 mrt

Fioon9
33
8
4 feb

Fren        
29
13
4 feb

Tammytjuh
26
4
5 feb

Rezatess
27
16
7 feb

jessy1981        
27
3
9 feb

Mammik
28
3
11 feb

Sjesje
26
3

11 feb

Deb2009
28        
12
12
feb

Han 28
28
12
13 feb

Floppie82
26
5
13 feb

Puck
28
3
15 feb

Hayley
30
9
21 feb

Uma
31
2
21 feb

Joen
30
6
22 feb

Lliinda
27
5
25 feb

Uitje1981
27
4
27 feb

Tinkerbell
29
4
27 feb

Linnie1975
33
3
2-4 mrt

Beibi
35
1 na mk
7 mrt

Zwangeren

Naam
Leeftijd
Ronde
NOD
Uitgerekend
Echo/VK

Yvonne
28
1
3 dec
12 augustus 2009

Gaby
24
2
6 dec
15 augustus 2009

Kip 84
24
4
7 dec
17 augustus 2009

Hoi meiden,

ben een tijd niet geweest, sorry. Maar ik heb mezelf moeten verplaatsen op de lijst. Vannacht is het mis gegaan. Mijn man is nu nog een week niet thuis, dus die weet nog niet dat het echt mis is (wel dat ik krampen had en meer vloeide). Maar goed, we gaan weer proberen of het wel mag lukken.
Ik ga binnenkort eens bijlezen en verder reageren,

Liefs,
Beibi

Terug
Bovenaan