1e Kindje DEEL 2!

@Beibi ik schrok toen ik net jou eerste berichtje zag staan, dit is echt zwaar K*T,balen en ik heb er eigenlijk geen woorden voor.En dan is je man ook nog een week weg.... Zoals al eerder gezegd zijn wij er voor je en kan je altijd je hart luchten. Sterkte en knap dat je gelijk alweer  naar de volgende ronde kijkt

Dikke knuf
Tammytjuh

Hi Meiden,

Beibi, wat ontzettend K*T voor je!!!! Een MK is altijd naar & verdrietig, maar nu ben je ook nog eens alleen thuis. Ik hoop dat je iemand hebt die er nu voor je is, want ik kan me voorstellen dat je dat wel kunt gebruiken. Daarnaast heb je ons, de meiden van t forum. Van je af schrijven kan helpen....Heel veel sterkte!

Fioon, balen dat het niet gelukt is! Wat kan je lichaam je voor de gek houden he? Weet uit ervaring inmiddels ook dat dat dus niets hoeft te zeggen.... Misschien wel een idee om langs je huisarts te gaan en je gerust te laten stellen (al vind ik 33 helemaal niet oud hoor. Veel vriendinnen van mij zijn die leeftijd of net iets ouder en zijn of net bevallen of moeten bijna bevallen....zegt dus niets).

Wij zijn sinds deze maand met ovulatietesten begonnen en ik snapte er eerst niks van, maar vanavond zag ik voor t eerst een licht 2e streepje.Volgens mijn berekeningen zou ik de 9e mijn eisprong moeten hebben, dus dat kan weleens kloppen..... Zo'n licht 2e streepje zorgt er gewoon voor dat ik al de hele avond loopt te glimlachen, hahahaha Stom he?! We hebben het over een ovulatietest, hahahahaha!

Fijn weekend allemaal!
X Joen

Hi Joen!
Ik kan het niet laten even te reageren, ik had dat ook! Afgelopen maand voor het eerst ovulatietests gebruikt, en ik was zo blij dat ik een manier had gevonden waarop ik eens een keer wél positief testte hahaha!!
Grappig hè?

xx Floppie

Hey Meiden,

@Beibi, wat erg een miskraam, denk aan je!!!!

@Fioon, balen voor je de rd's maar geef de moed niet op....

@Mammik, erg he die onzekerheid en bij alles wat je voelt, slaat je hoofd op hol....komt pas weer rust als er iets zeker is, ik duim voor je op een zwangerschap.

@Floppie, ovu test positief, voelde je dan ook wat of niet, ik heb ze afgelopen maand ook voor het eerst gebruikt en bij mij werd dus bevestig dat wat ik elke maand voel, steken, dus met de eisprong heeft te maken, zo'n 3 dagen bij mij. Heb nu voor de eerste maand gewacht met klussen tot de dag daar was en niet de dagen ervoor, hoop dat het effect had....

Zit nu op dag 22 van mijn cyclus en met normaal zo'n 26-27 dagen wordt het steeds spannender.....Ben er behoorlijk zenuwachtig van, mijn hoofd is behoorlijk op hol en weet niet wat ik voel, zenuwen.....Nog geen menstruatie klachten zoals misselijke honger, of 's nachts wakker liggen en honger hebben.....

Dus onzekere dagen hier....

@ Floppie zou wel grappig zijn, met z'n tweeen, het weekend zwanger.....hihihi....

Gr Han

Hey allemaal,

@beibi wat erg zeg! Veel sterkte de komende tijd.

@Fioon echt rot dat de rd'tjes toch zijn gekomen.

Ik heb morgen mijn nod en kan er echt niks van zeggen. voel me niet hetzelfde als ik ongi moet worden maar ook niet onwijs anders.
Heb me wel voorgenomen pas op zijn vroegst donderdag een test te doen als ik niet ongi wordt heel af en toe heb ik nl een cyclus van 5 weken en ik ben best een beetje bang voor de teleurstelling ook al is het pas ronde 3. Ben natuurlijk ook pas 3,5 week gelden geopereerd dus redelijke kans dat de narcose nog in mijn lijf zit.
Moet morgen voor controle gaat de dag lekker snel voorbij.

Liefs Jessy

quote: tammytjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-02-2009 22:34:23'));

Naam
Leeftijd
Ronde        
Nod
 /      
Uitgerekend                                                  

Mars
26
2
19 jan

Han
28
8
20 jan

Patty Mulders
23
6
23jan

Wen
29
7
24 jan

Dana83
25
1
29 jan

Linnie75
33
2
2 feb        

Suusjuh1983
25
67
5 mrt

Fren        
29
13
4 feb

Tammytjuh
26
4
5 feb

Rezatess
27
16
7 feb

jessy1981        
27
3
9 feb

Mammik
28
3
11 feb

Sjesje
26
3

11 feb

Deb2009
28        
12
12
feb

Han 28
28
12
13 feb

Floppie82
26
5
13 feb

Hayley
30
9
21 feb

Uma
31
2
21 feb

Joen
30
6
22 feb

Lliinda
27
5
25 feb

Uitje1981
27
4
27 feb

Tinkerbell
29
4
27 feb

Linnie1975
33
3
2-4 mrt

Tammytjuh
26
5
6  mrt

Beibi
35
1 na mk
7 mrt

Fioon9                                
33
9
9 mrt

Zwangeren

Naam
Leeftijd
Ronde
NOD
Uitgerekend
Echo/VK

Yvonne
28
1
3 dec
12 augustus 2009

Gaby
24
2
6 dec
15 augustus 2009

Kip 84
24
4
7 dec
17 augustus 2009

Hey meiden,

Ik ben lang niet geweest en zal jullie zodadelijk vertellen waarom..maar eerst Beibi...
jeetje meid, waarom moest dit nou gebeuren?
Wat kan het leven toch hard zijn he!!!! Het ene moment ben je ziels gelukkig en dankbaar en het volgende moment alleen nog maar verdrietig...ongeloofelijk!!
Ik wens je alle sterkte van de wereld!!

Ik ga jullie verlaten meiden, heb mezelf al uit de lijst gehaald.
Het hele "kinder verhaal" word nu in de doofpot gestopt.
Het gaat helemaal niet goed tussen mijn man en mij en ik kan er met niemand over
praten...schaam me dood....we zijn net 6 maanden getrouwd!
Hij schenkt me al weken amper aandacht meer, wil geen sex (amper een knuffel) en hij leeft compleet in zijn eigen wereld.
Ik doe al weken mijn best om dingen te bespreken, maar alles is tervergeefs .
Toen ik vorig week tegen hem zei wat mijn meest vruchtbare dag was, werd hij kwaad...hij was geen DING die wel even op kwam dagen dan!

Ik ben het spuugzat, intens verdrietig...weg droom, hoe gemeen kun je zijn om eerst tegen een vrouw te zeggen dat je een gezin wil stichten en later zonder duidelijke reden alles naar de klote te laten gaan??????????
Tot overmaat van ramp is hij 2 weken geleden ook nog gestopt met roken, wat hem een compleet ander mens maakt....bot, emotieloos, verbitterd en ongeinterresseerd.

Ik heb geen idee hoe ik dit nog op kan lossen.
Hoe vreselijk ik het ook vind, zal mijn kinderwens toch los moeten laten....het is al een wonder op zich als ik ons huwelijk kan redden!

Wat ik nog tegen jullie wil zeggen.....: al wil het zwanger worden nog niet zo erg lukken, als je relatie/huwelijk goed is, moet je daar al heel erg dankbaar voor zijn!!!
Hou het stevig vast en laat het nooit meer los!!

Dag lieve meiden, het ga jullie goed en ik hoop dat al jullie dromen uit mogen komen.

Een hele verdrietige Puck.....

@Puck: Ik weet niet of je dit nog leest, maar ik wil je toch even heel veel sterkte wensen.
Wat een vreselijke situatie waar je midden in zit. Ik hoop echt dat je je huwelijk kan redden, maar bedenk wel dat jij niet de enige bent die het moet redden. Je man speelt er ook zeker een rol in. Dus maak je zelf niet knettergek. Je kan niet in je eentje de wereld redden. Misschien zeg ik het een beetje krom, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Ik hoop dat jullie er samen weer bovenop komen. Heel veel sterkte en ik hoop je hier nog eens tegen te komen.

Liefs,

Terug
Bovenaan