1e Kindje DEEL 2!

@puck; ik zie net je berichtje....heftig. Samen kiezen voor een klein wondertje en dan stort je wereld ineen. Het is goed om te knokken voor je relatie, maar zoals al eerder gezegd, je moet het wel samen doen.  Veel sterkte meid.

Gelukkig  wel een positief berichtje van Floppie, wat ontzettend spannend. Wanneer ga je weer testen?  Ik hoop voor jullie op een  klein wondertje. Ik duim voor je.

Jessy, voor jou ook een spannende dag vandaag. Alles goed gegaan met je oogprothese en nog steeds niet ongi?

Han, ik zit met jou in hetzelfde schuitje. Ik heb donderdag mijn NOD. Ik heb nergens last van, zoals altijd. Vorige ronde had ik een keer een cyclus van slechts 27 dagen, dus woensdag wordt al een spannende dag. Laten we hopen op goed nieuws eind van de week. Niet alleen omdat een kindje heel heel erg gewenst is, maar ook omdat ik dan niet verder in de MM kom.

liefs deb2009

Hoooiii, ben ik weer!
Bedankt voor de leuke reacties, ik geloof het nog niet helemaal.
@Jessy: het was zondag een beetje een hilarische situatie, mijn vriend die een zwangerschapstest deed. Maar ja, de streep was zo licht dat we ons afvroegeven of die er niet gewoon altijd kwam te staan. Nou, toen hadden we dus errug betrouwbaar vergelijkingsmateriaal, en we meenden toch echt verschil te zien. Maar ja, wat zie je echt en wat wil je zien? We hebben ze door elkaar gehusseld en weggelegd want we moesten weg. Onder het mom van 'als we straks nog kunnen zien welke welke is, dan zal het toch wel echt zo zijn!'. Dus, toen we terugkwamen weer kijken, gelukkig blijven de tests die ik heb (van testjezelf.nu) wel mooi inderdaad want anders had het natuurlijk niet gewerkt. Maar goed, we konden hem er nog steeds uithalen!
Toen kwam het voornemen om een paar dagen te wachten, wat natuurijk niet lukte hahahha. Gisteravond weer 1 gedaan, zelfde resultaat eigenlijk. Hij ligt nu naast me, ik kijk er elke minuut even naar, ik zie toch echt wel een licht streepje hoor.. ONGELOOFLIJK!!
Een streep is een streep, dat houd ik me ook voor. Maar ja, ik moet woensdag of donderdag pas ongesteld worden. Pas als dat niet gebeurt ben ik echt overtuigd!

@Puck: STERKTE!!!

@Tink: je schrijft 'we hebben besloten te gaan trouwens', die s was te veel denk ik? Gefeliciteerd!

@Deb en Han:  we hadden op hetzelfde moment NOD, maar ik hield het niet meer vol. Jullie nog wel?

Een fijne dag vandaag allemaal!
xx Floppie

@floppie ik kan me helemaal voorstellen dat jullie het zo hebben gedaan, volgens mij kunnen we je dan al voorzichtig feliciteren! spannend hoor die laatste daagjes nog wachten tot je NOD.

@tinkerbell geweldig dat jullie gaan trouwen! ik ben een jaartje geleden getrouwd was echt super!

@deb heb is gelukkig goed gegaan met mijn oogprothese was wel heftig om mijn oog   voor het eerst te zien zonder prothese maar gelukkig kon hij er weer snel in
Hier nog geen rd'tjes maar   ook niet echt klachtjes dus wacht nog (on)rustig tot donderdag.

Liefs Jessy  

Hoi Jessy,

Misschien een stomme vraag, maar waarom is je oog eigenlijk verwijderd? Lijkt me best heftig.. Zag je al maar met 1 oog, of moet je daar nu nog aan wennen? Idd, zonder protese lijkt me dat ook wel een vreemd gezicht inderdaad..
En wat knap van je dat je wacht met testen! Ik merk dat ik het me ook telkens voorneem, maar dat ik toch steeds weer te ongeduldig ben haha!

Succes met wachten :)
xx Floppie

Hey floppie,

Is niet erg om te vragen hoor, hoort bij mij . Ik ben geboren met aangeboren staar aan 1 oog en vijf jaar geleden een nieuwe lens gekregen. Toen heb ik  veel complicaties gehad om een lang verhaal kort te maken 6 keer in het ziekenhuis gelegen en 4 x geopereerd. Sinds die tijd zag ik met 1 oog maar een randje licht. Had met af en toe veel last maar ging redelijk maar sinds een half jaar geleden kreeg ik veel hoofdpijn, mijn oog was erg rood, kon niet meer auto rijden, tv kijken en achter de computer en was heel moe. Hierdoor kon ik ook bijna niet meer werken. Aan mijn oog was niks meer te doen behalve verwijderen die beslissing heb ik uiteindelijk genomen en gelukkig maar! ik kan nu alles weer en voel me (eindelijk) na lange tijd mijn vrolijke zelf weer.
Ga deze week ook weer rustig beginnen met werken, ben het thuis zitten en   niks doen (mogen) nu wel zat!

Liefs Jessy

Ik werd gek! Heb zojuist een digitale test gehaald. Met mijn jas nog aan op dat ding gepiest: ZWANGER!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh

@floppie nu mogen we je echt feliciteren! Super zeg, lekker genieten!

X Jessy

Hi Meiden,

@ Puck: heel veel sterkte...ik denk aan je! Hoop dat alles goed komt.
@ Floppie......JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Wat leuk zeg....gefeliciteerd! Hoop dat alles goed gaat en dat je er lekker van gaat genieten :)

Hier alles goed. Super druk op mijn werk en t regent heel hard, bah!
Dat waren de nieuwtjes wel weer vanaf mijn kant. hahahahahahaha!

X Joen

Terug
Bovenaan