1e Kindje DEEL 2!

@Puck: jeetje wat een heftig verhaal meid! Je hebt een emotioneel stukje geschreven, ik snap dat je echt even in de knoop zit en niet weet wat je moet.. Ik denk dat het in ieder geval wel een goede beslissing is het even wat rustiger aan te doen. Probeer  misschien je man wat tijd te geven, en zoals Mammik al zegt: je kunt het niet alleen oplossen! Maar het zou toch wel fijn zijn als hij een beetje weet wat hem dwas zit en als hij dat ook kan verwoorden naar jou. Dan zou je er samen over kunnen praten of zo. Maar het klinkt nu alsof dat nu niet het geval is en ik vind het dan ook heel erg naar voor je dat je je misschien alleen voelt nu..
HEEL VEEL STERKTE!!

Ik durf nu eigenlijk bijna niet meer verder te schrijven, wilde namelijk wat goed nieuws met jullie delen. Ik doe het toch maar, ook omdat Puck ons alle goeds wenst aan het eind van haar berichje.

Vanochtend konden we het wachten niet meer aan, dus heb ik een zwangerschapstest gedaan. Op de verpakking staat dat het vanaf 4dgn voor NOD kan, maar ik dacht 'is toch veel te vroeg'. En toen sloeg de twijfelt toe. Als je op deze manier kijkt, dan is het net of er een streep staat! Voor de zekerheid heeft mijn vriend ook een test gedaan, als vergelijkingsmateriaal. We hebben hem nog even weggelegd en een paar uur later weer gekeken, maar we zien wel degelijk verschil tussen beide tests! Een streep is een streep? Maar dit was wel heeeeeeeeel vaag..
O jee, zou het dan echt?

Ik probeer nu een paar dagen te wachten met een nieuwe test, ben benieuwd of ik dat vol ga houden haha..

xx Floppie

Goedemorgen,

Puck, heel erg voor je, ik hoop dat je snel weer op een goede weg komt....Veel sterkte de komende tijd!!!

Hey, Floppie, ik durf nog niet te testen hoor, mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden....Ik hoop het zo nu ook, en geloof er ook nog  in, maar het kan ook net zo goed van niet zijn, ik wil pas wachten tot zondag, als dan de rd er niet zijn, kan ik testen....

Ik wacht vol spanning af,

Gr Han

@puck wat een heftig verhaal! ik hoop dat jullie er samen helemaal uit komen.

@floppie zou helemaal geweldig zijn als het raak is! ik snap alleen   niet helemaal waarom je de test een paar uur weg hebt gelegd want ze verkleuren toch door en het resultaat is dan toch niet meer betrouwbaar? spannend hoor!

Ik heb vandaag mijn nod maar nog geen rd'tjes te bekenen. heb wel heel erg last van mijn darmen maar dat heb ik ook altijd voor mijn ongi. ik wacht zo wie zo met testen tot donderdag als ik dat kan handelen :) zometeen eerst maar een zelfgemaakte smoothie met kiwi lekker goed voor de darmpjes

zo voor controle naar het ziekenhuis, dan gaat mijn oogprothese er voor het eerst uit, vind ik wel erg spannend en eng...

Liefs Jessy

floppie wat een afschuwelijke situatie waar je in zit , ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen het botte van je man kan ook komen doordat hij is gestopt met roken

misschien een klein lichtje

meid sterkte

liefs suus

sorry floppie bovenstaaden was bedoeld voor puck......
had geen 2e schermpje open staan

sorry sorry sorry

puck dus heel veel sterkte meid en hopelijk komen jullie er samen wel uit.

liefs suus

@beibi...jee meid wt ontzettend k*t voor je zeg, heel veel sterkte!!!!
@Puck....kreeg de rillingen toen ik je verhaal zag staan. Ik vind dit echt enorm verschrikkelijk voor je, heb er geen woorden voor, dit kan toch bijna niet. Samen besluiten voor een gezin te gaan en dan keihard worden en er niets aan doen en er niet samen uit willen komen,. Ik hoop dat je nog goed met hem kan praten. En schaam je echt niet hoor, want of je getrouwd bent of niet en hoelang maakt echt niet uit, dit is alleen een vreselijke k*tte situatie voor je. Ik hoop dat je eruit komt met je man door heeeeel veeeel te praten.... wens je ontzettend veel sterkte...

@Floppie...gefeliciteerd!!!! Een streep is een streep, dus helemaal te gek voor je.

Hier weer aan de klus...en eitje komt er bijna aan. We hebben besloten te gaan trouwens over vier maanden en mijn lichaam heeft me al drie keer goed voor de gek gehouden, dus we doen rustig aan...is het wel dan is het erg leuk, zo niet, onze tijd komt nog wel..

de rest allemaal succes met alles.

Knuffel Tink

quote: Puck28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-02-2009 18:19:56'));

Hey meiden,

Ik ben lang niet geweest en zal jullie zodadelijk vertellen waarom..maar eerst Beibi...
jeetje meid, waarom moest dit nou gebeuren?
Wat kan het leven toch hard zijn he!!!! Het ene moment ben je ziels gelukkig en dankbaar en het volgende moment alleen nog maar verdrietig...ongeloofelijk!!
Ik wens je alle sterkte van de wereld!!

Ik ga jullie verlaten meiden, heb mezelf al uit de lijst gehaald.
Het hele "kinder verhaal" word nu in de doofpot gestopt.
Het gaat helemaal niet goed tussen mijn man en mij en ik kan er met niemand over
praten...schaam me dood....we zijn net 6 maanden getrouwd!
Hij schenkt me al weken amper aandacht meer, wil geen sex (amper een knuffel) en hij leeft compleet in zijn eigen wereld.
Ik doe al weken mijn best om dingen te bespreken, maar alles is tervergeefs .
Toen ik vorig week tegen hem zei wat mijn meest vruchtbare dag was, werd hij kwaad...hij was geen DING die wel even op kwam dagen dan!

Ik ben het spuugzat, intens verdrietig...weg droom, hoe gemeen kun je zijn om eerst tegen een vrouw te zeggen dat je een gezin wil stichten en later zonder duidelijke reden alles naar de klote te laten gaan??????????
Tot overmaat van ramp is hij 2 weken geleden ook nog gestopt met roken, wat hem een compleet ander mens maakt....bot, emotieloos, verbitterd en ongeinterresseerd.

Ik heb geen idee hoe ik dit nog op kan lossen.
Hoe vreselijk ik het ook vind, zal mijn kinderwens toch los moeten laten....het is al een wonder op zich als ik ons huwelijk kan redden!

Wat ik nog tegen jullie wil zeggen.....: al wil het zwanger worden nog niet zo erg lukken, als je relatie/huwelijk goed is, moet je daar al heel erg dankbaar voor zijn!!!
Hou het stevig vast en laat het nooit meer los!!

Dag lieve meiden, het ga jullie goed en ik hoop dat al jullie dromen uit mogen komen.

Een hele verdrietige Puck.....

Hee Puck

Ik lees net je verhaal en krijg er een brok van in mijn keel,ik hoop dan ook dat je dit nog leest.Graag wil ik met je verder mailen als jij daar ook behoefte aan hebt want jij zit al vanaf het begin in deze topic en vind het erg  jammer als het zo moet eindigen want herkende veel van mezelf in jou( behalve het laatste verhaal).mijn email is tammytjuh@hotmail.com

Heel veel sterkte en liefs

Tammytjuh  

Ik heb jullie lieve berichtjes gelezen meiden, ik kon het niet laten om even te kijken, dacht al wel dat jullie zo lief zouden reageren..zo zijn jullie wel!!

Dankjewel voor jullie steun!!!
Het zal allemaal wel weer goedkomen, maar ik voel me momenteel ZOOOO eenzaam!
Heb nog geen idee hoe dit weer een positieve wending kan krijgen.......

@ floppie; Ik hoop zo dat die tweede streep staat voor een vreselijk zwangere floppie!!
Ga voor je duimen meid!

Dagdag..........

Terug
Bovenaan