1e Kindje DEEL 2!

Hallo allemaal,

De ergste teleurstelling is weer voorbij. Wij gaan weer vol goede moed verder, maar de komende maand lassen we even een pauze in. Ik wil weer even voelen hoe mijn lichaam is als ik niet met maar 1 ding bezig ben. Daarna gaan we er helemaal voor. Dan ben ik zo goed als klaar met mijn studie en is mijn hoofd weer iets minder vol. Hoop ik.

Hoe is het met alle meiden die nog zitten te wachten op hun NOD. Sjesje hoe is het bij jou? We zaten zo dicht bij elkaar met onze NOD. Merk je al iets?

Liefs,

Hoi meiden,

Ik ben druk geweest de afgelopen dagen dus ik ben ook niet op het forum geweest. Onbewust misschien ook iets minder de behoefte want ik ben donderdag gewoon weer ongi geworden. Ik zal het NOD- lijstje zo nog effe aanpassen.

Gelukkig staan er wel leuke berichtjes op het forum.
Rosalien, gefeliciteerd met de kleine die op komst is.
Jessy, heb je vandaag al een test gedaan? Ik zie dat je nog steeds in spanning zit.
Floppie, heb je het inmiddels verteld aan de familie? Het is vast fijn om je geluk te delen met vrienden en familie.
Channiel, jij natuurlijk ook gefeliciteerd. Wat een ontzettend romantische vent heb jij. Kan je nu lekker dagdromen over een klein wondertje en de mooiste dag van je leven. Tenminste dat zeggen ze, ik heb geen ervaring.
En Llinda ook weer terug van weggeweest. Ben je naar de zon geweest of heb je misschien op de lange latten gestaan?
Han, zwaar balen dat het deze ronde niet is gelukt, hopelijk brnegt maart meer geluk.
En mammik, de ergste teleurstelling is weer voorbij. Het is ook zo frustrerend dat je zo graag iets wilt, maar dat je het eigenlijk niet zelf in de hand hebt.Maar nu ga je dus eerst de studie afronden, het hoofd leegmaken en dan weer knallen!!!! Succes.
En Fren, ik kan me goed voorstellen jouw gevoelens bij het geluk van een ander. Het is zo dubbel. Je gunt het iedereen heel erg, maar stiekem jezelf toch het meest. Inmiddels zijn julie al zo'n lange tijd onderweg en het gaat steeds meer je dagelijks leven "beheersen". Ik begrijp dat je de stap naar de medische molen nog niet echt wilt nemen. Je moet het pas doen als je er zelf aan toe bent. Ikzelf vind het best wel ingrijpend zowel lichamelijk alls geestelijk, maar ik weet waar wij het voor doen. Probeer moed te houden, hopelijk is het geluk ook spoedig aan jouw zijde.

liefs deb2009

Meiden op het wachtenbankje...... ik hoop op veel smileys volgend weekend. En alle andere meiden veel succes met klussen.

Rezatess
27
16
7 feb

jessy1981        
27
3
9 feb

Sjesje
26
3

11 feb

Hayley
30
9
21 feb

Uma
31
2
21 feb

Joen
30
6
22 feb

Lliinda
27
5
25 feb

Uitje1981
27
4
27 feb

Tinkerbell
29
4
27 feb

Linnie1975
33
3
2-4 mrt

Fren        
29
14
4 maart

Suusjuh 1983
25
67
5 mrt

Tammytjuh
26
5
6  mrt

Beibi
35
1 na mk
7 mrt

Fioon9                                
33
9
9 mrt

Han 28
28
10
11 mrt

Deb2009
28
13
12 mrt

Mammik

28

4

15mrt

Zwangeren

Naam
Leeftijd
Ronde
NOD
Uitgerekend
Echo/VK

Yvonne
28
1
3 dec
12 augustus 2009

Gaby

24

2

6 dec

15 augustus 2009

Kip 84
24
4
7 dec
17 augustus 2009

Floppy82
26
5
13 feb
??   ???????   2009

Hoi Dames,

Ik ben druk geweest de afgelopen dagen dus ik ben  minder op het forum geweest.

@FLoppie GFefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan!

@Rosalien ook jij  gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!

@Jessy heb je vandaag al een test gedaan?  

@Channiel wat een romantische man heb jij Gefeliciteerd met de verloving!

@Llinda  lekker even een weekje vakantie is altijd fijn en idd even iets anders aan je hoofd dan alle zwanger worden dingen

@Han  balen dat het deze ronde niet is gelukt, hopelijk  in maart meer geluk.

@ Mammik even een maand ertussenuit en  niet bezig zijn met zwanger wordden  ik vind het  knap denk niet dat ik het zou kunnen.  Succes.  

@ Fren jouw gevoelens bij het geluk van een ander kan ik me goed indenken wij zijn
nog niet zolang bezig en zelf ik denk nu al wel eens zo. Het is zo dubbel. Je gunt het iedereen heel erg, maar stiekem jezelf toch het meest.  De stap  naar de medische molen  lijkt me ook moeilijk om te nemen het is toch weer een stukje minder spontaan en je moet jezelf zo bloot geven.

Verder gaat hier alles goed we zitten weer in de klusweek dus ja dan weten jullie het wel....

Liefs Tammytjuh  

Hoi,
Gefeliciteerd zwangeren!!!
voor mij is het een spannende week.
zaterdag mijn nod.
echterrr... afgelopen maandag een klein beetje bloedverlies gehad.
dat zou kunnen duiden op een innesteling.
dat zou ik niet gedacht hebben als ik niet ook last heb van tepels/borsten.
inmiddels voelt het als spierpijn.
daarbij ben ik best moe en heb meer honger dan normaal....
Mijn vriendin die  nog maar net zwanger is herkent al deze symptonen en zei dat bij haar, haar urine ook wat troebeler is.
dat heb ik ff gecheckt en ik denk dat dat bij mij ook een beetje zo is.
kortom, ik heb verschillende verschijnselen....
maar ik doe het allemaal af als 'psychisch' ga er echt van uit dat mijn lichaam me een beetje voor de gek houdt.
dus ik wacht lekker af tot zaterdag/zondag.
Maar het is wel erg spannend zo!
Herkent iemand overigens deze signalen?
Liefs,
Uma

Rezatess
27
16
7 feb

jessy1981        
27
3
9 feb

Sjesje
26
3

11 feb

Hayley
30
9
21 feb

Uma
31
2
21 feb

Joen
30
6
22 feb

Lliinda
27
5
25 feb

Uitje1981
27
4
27 feb

Tinkerbell
29
4
27 feb

Linnie1975
33
3
2-4 mrt

Fren        
29
14
4 maart

Suusjuh 1983
25
67
5 mrt

Tammytjuh
26
5
6  mrt

Beibi
35
1 na mk
7 mrt

Fioon9                                
33
9
9 mrt

Han 28
28
10
11 mrt

Deb2009
28
13
12 mrt

Mammik

28

4

15mrt

Jessy1981
27
4
24 mrt

Zwangeren

Naam
Leeftijd
Ronde
NOD
Uitgerekend
Echo/VK

Yvonne
28
1
3 dec
12 augustus 2009

Gaby

24

2

6 dec

15 augustus 2009

Kip 84
24
4
7 dec
17 augustus 2009

Floppy82
26
5
13 feb
??   ???????   2009

@ han balen dat de rd'tjes gekomen zijn

@ Rosalien gefeliciteerd! geniet ervan.

@ mammik knap hoor dat je even pauze neemt, veel succes!

@ deb balen dat je toch ongi bent geworden, hopelijk snel meer geluk zag dat je al een tijd bezig bent. Heel veel succes!

@ tammytjuh veel plezier met klussen!

@ uma, het zou kunnen zijn dat je zwanger bent of dat je lijf je inderdaad voor de gek houdt. hopelijk natuurlijk het eerste!

Hier zijn de rd'tjes na lang wachten ook gekomen. We gaan vol goede moed verder voor de volgende ronde.

Liefs Jessy

Hallo allemaal,

Wat een stilte hier zeg. Is iedereen al op vakantie? Ik heb volgende week pas vakantie. Heb er nu al zin in.

Om even te zorgen dat we weer op de eerste pagina komen te staan even een snel berichtje.

Hoe is het met iedereen?

Liefs,

Terug
Bovenaan