1e Kindje DEEL 2!

Puck, nogmaals gefeliciteerd! Herken wel wat in jouw verhaal. Mijn vriend en ik hebben ook gemerkt dat het niet lekker werkt als hij het idee had dat we alleen snuggelen om een kindje te maken....

Nu helemaal happy yussen jou & je man?

Liefs

quote: Puck28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-02-2009 10:09:10'));

Hey meiden,

Had dit afgelopen weekend niet de gelegenheid wat te schrijven, we hebben bij vriendin in huis gezeten (op de dieren passen) en wilde op haar computer niet jongegezinnen.nl openen ;)

Jemig Beibi, wat waardeloos dat je nou bij voorbaad al bang bent voor een volgende zwangerschap, maar wel HEEL begrijpelijk!
Maar het gaat  toch wel HEEL vaak de tweede keer wel goed hoor!
Kop op meid!!

Ik ben jullie inderdaad wel wat uitleg verschuldigd, als ik alle theorieën zo heb gelezen hier en elders op diverse zwangerschapswebsites, KAN het bijna niet en toch is het zo!

Ik kan er heel duidelijk over zijn...mijn man en ik hebben in 1 maand tijd 3 of 4 keer seks gehad (!!).
Het liep al een tijdje niet lekker en inmiddels zijn we er na VEEL gesprekken achter dat we gewoon in een cirkeltje lopen, hij reageerd op dingen die ik zeg/doe en ik reageer daardoor weer op hem en zo blijf je in rondjes lopen.....ik weet sinds vrijdagavond dat ik zwanger ben en ik kan je zeggen, we hebben een erg liefdevol weekend gehad en ik hoop dat we nu ook uit de cirkel zijn gekomen.

Afgelopen 1 februari was volgens  de berekeningen mijn vruchtbaarste dag.
Dat had ik tegen mijn man gezegd en toen begon hij te "steigeren" "ik wil geen verplichte seks!!" Dus voor mij hoefde het toen al niet meer. Toen het eenmaal 1 februari was, probeerde hij toch een vrijpartij aan te gaan, maar ik heb nee gezegd omdat het allemaal niet goed voelde en ik deze ronde sowiezo over wilde slaan onder het motto van "ik kijk eerst even aan hoe het tussen ons gaat".

Toen kwam die zondag (8 februari)  dat ik jullie berichten over het feit dat ik het forum ging verlaten enz...we hadden die dag echt vreselijke ruzie!!
Die maandag erna (9 februari) kwam mijn man s'avonds thuis en vond het heel erg dat het allemaal zo hoog op was gelopen.
We hebben die avond gelukkig eindelijk goed kunnen praten en voor ik het in de gaten had hadden we "goedmaak seks" hihihihi, dat hebben we normaal ook nooit...
Mijn vruchtbare periode was allang verstreken (eisprong 1 februari en het was toen 9 februari) dus ik vond het ook wel prima.
15 februari moest ik ongesteld worden, kreeg 13 februari netjes zeurende ongipijn, maar 15 februari niet ongesteld....16 nog niet, 17 nog niet.....en last van m'n onderrug joh en een buikpijn!!
Afgelopen vrijdag ben ik naar de huishoudbeurs geweest en ik was ervan overtuigd dat ik daar wel ongesteld zou worden (zul je altijd zien), maar nog steeds niet, ik was dus inmiddels 5 dagen overtijd.
Gezien het feit dat ik zo'n zeurende pijn in m'n onderbuik had steeds (heb nog flink aan de Paracetamol gezeten om de huishoudbeurs vol te kunnen houden) wist ik zeker dat ik ongesteld ging worden en dat ik overtijd was...dat kwam vast omdat m'n hormonen nog niet hersteld zijn van de pil....
Toen we bij de huishoudbeurs op een gegeven moment op de afdeling "Food" kwamen, kreeg ik het heel zwaar, ik had zulke kotsneigingen ik wilde absoluut niks proeven (het idee al blech!!) toen kwamen we langs een snoepkraam, ik moest echt de andere kant op kijken want ik ging bijna over m'n nek.
Aangezien ik ALTIJD kan eten, vond ik het ineens wel verdacht worden...

Eenmaal thuis gekomen heb ik gelijk een test gedaan.
Gelijk een dikke horizontale streek, OK duidelijk, het kon ook niet....
2 tellen later keek ik nog zo eens naar die test, kwam er een hele lichte verticale streep, m'n ogen rolde bijna uit m'n hoofd.
Maar omdat de streep HEEL licht was dacht ik nog "kan niet!!".
Ik met die test naar mijn man, die was gelijk door het dolle heen en begon me te kussen, maar ik geloofde het nog steeds niet!
Vrijdagnacht halve nacht wakker gelegen (feestje bij de buren ggrrrr) en ik was hondsmisselijk.
Dus ik wilde zaterdagochtend de test van Clearblue halen, die digitaal aangeeft "zwanger" of "niet zwanger" en hij geeft ook aan hoe lang.
Nadat ik de test gekocht had, nog even boodschappen doen bij de AH, ik ben echt door de winkel heen gerend, kon niet binnen zijn...al dat eten BLECH!!
Thuis de test gedaan en jawel hoor "zwanger"....1-2 weken, dus dat klopt precies, dat was de "goedmaak seks" van 9 februari....6 dagen voor de dag dat ik ongesteld moest worden...

Het is dus wel duidelijk meiden, je bent echt niet alleen maar vruchtbaar zo'n twee weken voor je NOD!!
Ik wilde deze maand echt overslaan, was er dus helemaal niet mee bezig en HOP...ik had het al zo vaak gehoord zo links en rechts, maar volgens mij is het echt waar...hoe drukker je ermee bezig bent, hoe moeilijker het gaat.

Dikke knuffel voor jullie en ik gun jullie allemaal dit ow zo bijzondere gevoel!!

Puck..

Hey Joen,

Tja...schijnt voor mannen nogal lastig te zijn soms om te "moeten presteren", ik weet ook niet wat dat is....in verhouding hoeven ze er maar zo gigantisch weinig voor te doen...toch?!

We drijven nu samen op een roze wolk.
Hij belde me vanmorgen nog op het werk en vroeg "ben je ECHT zwanger"??
Hij zegt "ik weet het wel, maar dringt nog niet door geloof ik".
Ik denk dat dit alles wel op een heel goed moment komt.
Hij en ik waren van begin af aan zo goed samen, maar nu waren we door allerlei
oorzaken in een zeer negatieve spiraal gekomen.
Ik heb in het verleden veel ellende meegemaakt en als het dan ernstig "scheef" loopt,
heb ik al heel snel het idee "ok, hem raak ik dus ook kwijt" en dan schiet ik nogal in
de stress.
We komen er wel uit!
Sinds vrijdagavond is er sowiezo geen verkeerd woord meer gevallen...heerlijk!!
Nieuw begin hoop ik!

Bedankt voor je felicitatie!

@Joen: Hoe gaat het nu? Weet je al wat meer?

@Puck: Wauw gefeliciteerd! Gelukkig zijn jullie nu samen weer helemaal blij en gelukkig.

De pauze is even heerlijk. Gek genoeg lukt het me ook om nu even met andere dingen bezig te zijn. En ik merk nu dat alles wat ik voelde de afgelopen maanden, eigenlijk heel normaal is. Halverwege de maand een beetje een onrustig gevoel in mijn buik. Blijkbaar hoort dat er een beetje bij. Het lijkt wel of ik weer op een heel andere manier naar mijn lichaam kijk en luister. Goed onthouden voor de volgende maand en dan hopelijk wat minder er mee bezig zijn.
Ik kom er ook achter dat ik teveel met de cijfertjes bezig was van babybrabbel en minder naar mijn lichaam keek, nu ben ik niet bezig met cijfertjes en kan ik alles wat ik voel gewoon normaal plaatsen. Dus de volgende maand maar even geen babybrabbel gebruiken en gewoon alleen maar naar mezelf luisteren.

Ik ben benieuwd of het effect gaat hebben.

Liefs

Hee mammik,

wat goed dat je steeds meer naar je lichaam luistert! Zo zou het moeten zijn he (betrap mezelf er ook op dat ik soms meer op cijfesrtjes gericht ben....). Ik weet eigenlijk nog niet, maar durf ook niet goed te testen. Heb nl kramp in mijn buik en dat duidt er voor mij wel op dat de RD's arriveren. Wacht het even af....

Liefs Joen

quote: mammik reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-02-2009 10:48:10'));

@Puck: Wauw gefeliciteerd! Gelukkig zijn jullie nu samen weer helemaal blij en gelukkig.

De pauze is even heerlijk. Gek genoeg lukt het me ook om nu even met andere dingen bezig te zijn. En ik merk nu dat alles wat ik voelde de afgelopen maanden, eigenlijk heel normaal is. Halverwege de maand een beetje een onrustig gevoel in mijn buik. Blijkbaar hoort dat er een beetje bij. Het lijkt wel of ik weer op een heel andere manier naar mijn lichaam kijk en luister. Goed onthouden voor de volgende maand en dan hopelijk wat minder er mee bezig zijn.
Ik kom er ook achter dat ik teveel met de cijfertjes bezig was van babybrabbel en minder naar mijn lichaam keek, nu ben ik niet bezig met cijfertjes en kan ik alles wat ik voel gewoon normaal plaatsen. Dus de volgende maand maar even geen babybrabbel gebruiken en gewoon alleen maar naar mezelf luisteren.

Liefs

Hey Joen,

Krampen zegt niks hoor!
Ik kreeg 13 februari flinke menstruatiepijn en moest 15 februari ongesteld worden.
Ik heb 1 week erg last van m'n onderbuik gehad.
Dat ging afgelopen zaterdag pas echt over.
Ook had ik flinke steken HEEL erg laag in m'n buik, m'n man had op een gegeven
moment zijn arm op m'n onderbuik gelegd in bed...AUW!!! Kreeg daar heel erg steken van. Gelukkig is dat nu allemaal over!

Heb het hier al vaker gelezen en het is echt waar...je lichaam kan je flink voor de gek houden!!

Liefs..

quote: mammik reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-02-2009 10:48:10'));

Liefs

Bedankt voor je felicitatie Mammik.
Hopelijk kan iedereen jou ook snel feliciteren!

Hi Puck,

Ik weet het, heb het ook vaker gelezen, maar weet dat ik het eerder heb gevoeld en toen wel ongesteld werd. Weet ook dat ik er gewoon een test tegenaan moet gooien om het zeker te weten, maar heb toch besloten om er nog even mee te wachten en te zien wat er vandaag nog gebeurd.

Wat heb je nog meer voor kwaaltjes? Of heb je t geluk dat je nergens last van hebt?
Hou je op de hoogte!

Liefs Joen

Puck, gefeliciteerd!!! Wat fijn voor jullie!
En Joen... wat spannend, ik ga hard voor jullie duimen.

Ik ben weer ongi geworden...

Sjesje
26
3

11 feb

Hayley
30
9
21 feb

Joen
30
6