1e Kindje DEEL 2!

Hey meiden,

LLiinda; wat balen dat je weer ongesteld bent geworden zeg!
Wellicht volgende keer beter!

Joen; Ik heb pas getest toen ik 5 dagen overtijd was omdat ik HEEL zeker wist dat
ik ongesteld ging worden, had alle ongesteld klachten (behalve hoofdpijn).
Dat gaat volgens mij ook niet bij iedereen zo, vind het ook wel vreemd dat ik zo'n zeurende menstruatiepijn had, maar dat is nu gelukkig over.
Heb niet veel kwaaltjes nee, ben afgelopen weekend echt veel misselijk geweest, vandaag weer helemaal niet gelukkig, gistermorgen trouwens wel, maarliefst 4 uur ppfff.
En m'n boobs beginnen pijnlijk te worden, brandend gevoel.
Als ik m'n beha maar aan heb gaat het wel, maar vooral als ik naar bed ga en alleen een nachthempt aan heb, dan zit het heel rot als die eroverheen schuurt.
Verder gaat het prima zo, lig nu ziek op de bank, ben strontverkouden dus kan nou ook moeilijk bepalen wat nou waar van komt....

quote: Puck28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-02-2009 19:38:31'));

Hey meiden,

LLiinda; wat balen dat je weer ongesteld bent geworden zeg!
Wellicht volgende keer beter!

Joen; Ik heb pas getest toen ik 5 dagen overtijd was omdat ik HEEL zeker wist dat
ik ongesteld ging worden, had alle ongesteld klachten (behalve hoofdpijn).
Dat gaat volgens mij ook niet bij iedereen zo, vind het ook wel vreemd dat ik zo'n zeurende menstruatiepijn had, maar dat is nu gelukkig over.
Heb niet veel kwaaltjes nee, ben afgelopen weekend echt veel misselijk geweest, vandaag weer helemaal niet gelukkig, gistermorgen trouwens wel, maarliefst 4 uur ppfff.
En m'n boobs beginnen pijnlijk te worden, brandend gevoel.
Als ik m'n beha maar aan heb gaat het wel, maar vooral als ik naar bed ga en alleen een nachthempt aan heb, dan zit het heel rot als die eroverheen schuurt.
Verder gaat het prima zo, lig nu ziek op de bank, ben strontverkouden dus kan nou ook moeilijk bepalen wat nou waar van komt....

Hi Puck,

hoop dat je je weer wat beter voelt!
Ik heb eigenlijk nog geen nieuws, behalve dat ik nog niet ongesteld ben. Heb verder niet echt ergens last van, behalve dat ik super moe ben, maar dat kan ook komen omdat ik slecht slaap. Dus ja....kun je dus weinig mee :) Ben er ook nog steeds heilig van overtuigd dat ik gewoon ongesteld wordt. Mijn vriend was nl ziek, precies in onze snuggle periode en dus hebben we welgeteld 1 x gesnuggeld.... Zou wel heel toevallig zijn. Nu zit ie voor z'n werk in t buitenland, dus mocht ik vrijdagochtend nog steeds niet ongesteld zijn, dan gooi ik er een testje tegenaan.

Liefs Joen

He meiden,

T wordt een beetje stil hier, ligt ook aan mezelf hoor, merk dat ik minder behoefte voel om te schrijven, al lees ik wel mee.

Hier gisteren ein-de-lijk een positieve ovu test. Was notabene op dag 21!! Zal mn NOD ook ff aanpassen, want dat is nu natuurlijk geen 4 maart meer, maar eerder 11 maart. Als mijn ei altijd pas zo laat was is het natuurlijk geen wonder dat ik niet zwanger ben, want dan hebben we telkens het verkeerde moment te pakken gehad! Nou ja, nu dus wel geklust gister, en vanavond voor de zekerheid nog maar een keertje... wie weet! Zou geweldig zijn als ik volgende maand op mijn 30e verjaardag kan vertellen dat ik zwanger ben!! Merk overigens wel dat ik me nu erg vasthou aan die testen...

@ puck: wat geweldig voor je!!
@ de wachtenden, sterkte...

Liefs Fran

Sjesje
26
3

11 feb

Hayley
30
9
21 feb

Joen
30
6
22 feb

Lliinda
27
5
25 feb

Uitje1981
27
4
27 feb

Tinkerbell
29
4
27 feb

Linnie1975
33
3
2-4 mrt

Fren        
29
14
11  maart

Suusjuh 1983
25
67
5 mrt

Tammytjuh
26
5
6  mrt

Beibi
35
1 na mk
7 mrt

Fioon9                                
33
9
9 mrt

Han 28
28
10
11 mrt

Deb2009
28
13
12 mrt

Mammik

28

4

15mrt

Jessy1981
27
4
24 mrt

LLiinda        
27
6
25 mrt

Zwangeren

Naam
Leeftijd
Ronde
NOD
Uitgerekend
Echo/VK

Yvonne
28
1
3 dec
12 augustus 2009

Gaby

24

2

6 dec

15 augustus 2009

Kip 84
24
4
7 dec
17 augustus 2009

Floppy82
26
5
13 feb
??   ???????   2009

Hoi Meiden,

Het is nog steeds rustig op het forum. Zijn alle carnavalvierders nog aan het bijslapen?

@ Joen: Wat ontzettend spannend....het ziet er wel goed uit!! Knap dat je kan wachten tot vrijdag met testen. Ik duim voor je. Het zou  fantastisch zijn als je je kan aansluiten bij Puck en Floppie.

@Puck: goed om te horen dat het goed gaat met jou en je man. Het is fijn als je kan genieten van je aankomend moederschap en dat je je niet  druk hoeft te  maken over  andere zaken.

@Llinda, ben je alweer een beetje opgekrabbeld uit je dip? Balen dat je weer ongi bent geworden.   Wat wordt ons geduld toch lang op de proef gesteld.

Ik heb gisteren mijn HSG gehad in het ziekenhuis, Ik zag er best tegenop, maar het is me meegevallen. Het was wel pijnlijk, maar het onderzoek was gelukkig ook snel voorbij. Ik kon op het scherm meekijken en zag de contrastvloeistof zo door mijn eileiders en baarmoeder "lopen". Uitslag was goed en dat is best prettig om te horen. Morgen over 2 weken hebben we een afspraak met de gyn om het vervolg te bespreken.

Bij ons gaat de klusperiode beginnen, Ik verwacht er niet teveel van deze, want na gisteren heb ik nog wel een rommelig gevoel in mijn buik. Ik heb nog niet echt zin om elke dag te gaan knallen. We zullen zien.

liefs deb2009

Hee Meiden!

Mijn vriend is een dag eerder thuis gekomen.... Fijn!!!!! Hebben net samen de test gedaan en...... Zwanger!!!!! Kon het eigenlijk niet geloven en moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet helemaal kan bevatten. Maar we zijn erg gelukkig :)

Ik hoop dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben!

Lief dat jullie zo hebben meegeleefd!

X Joen

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Joen!!
GEFELICITEERD!!!!

Joehoeee, wat fijn!!!

xx Floppie

Gefeliciteerd Joepie! OOOOOOOOOOOOH wat moet dat (toch nog) een verrassing zijn geweest! Geniet ervan!

Terug
Bovenaan