1e Kindje DEEL 2!

quote: Luzern reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2009 14:38:11'));

Gefeliciteerd Joepie! OOOOOOOOOOOOH wat moet dat (toch nog) een verrassing zijn geweest! Geniet ervan!

sorry... dit hat natuurlijk Joen moeten zijn...wat suf!! sorry hoor... Nou, Joen, nogmaals van harte, en voor Joepie hoop ik dat het ook snel raak zal zijn...

HEY JOEN!!!!!

Wat zei ik je?!?!?!?!?!?! Hahahaha GEFELICITEERD meid!!!!!
Ja, het is heel onwerkelijk als zo'n test dan aangeeft dat je zwanger bent he!

En nou maar hopen dat jij straks wel gewoon de supermarkt in kan zonder  het
gevoel te hebben dat je over je nek gaat whahaha.

Geniet ervan meid!

Liefs, Puck.

Hi Meiden,

Dank voor de felicitaties..... ben er eerlijk gezegd helemaal onderste boven van!

Puck, tot nu toe kan ik nog gewoon de supermarkt in, haha! Maar dat kan allemaal nog veranderen..... Wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend?

Floppie, hoe gaat het met jou? Hoop dat de kwaaltjes meevallen (vind het zo'n ding.om te zeggen:.'das voor het goede doel'....)

Fran: wat goed, een positieve ovu test (wij hebben die testen 1 ronde  gebruikt en t was gelijk raak...met 1 keer snuggelen...).... ga hard voor je duimen!

Liefs Joen

Al een zwangere vandaag! Proficiat zeg!!!!!

mag er nog een tweede bij????

IK ben ook ZWANGER!!!!!!!!!!!!!

Helemaal hoteldebotel.... Voelde vanalles, net als de vorige rondes, dus geloofde er niet zo in... maar pijn in borsten bleef aanhouden, dus we dachten, laten we eens testen...en meteen een vette duidelijke streep... WAUWIE!

xxxx

Lees net op t topic 'Nod in Feb' dat Tinkerbell ook zwanger is....

@ Tinkerbell: GEFELICITEERD!!!!!!!! Wat een goed nieuws, geniet ervan!

X Joen

quote: Tinkerbell79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2009 16:26:14'));

Al een zwangere vandaag! Proficiat zeg!!!!!

mag er nog een tweede bij????

IK ben ook ZWANGER!!!!!!!!!!!!!

Helemaal hoteldebotel.... Voelde vanalles, net als de vorige rondes, dus geloofde er niet zo in... maar pijn in borsten bleef aanhouden, dus we dachten, laten we eens testen...en meteen een vette duidelijke streep... WAUWIE!

xxxx

Hi Tinkerbell,

wilde je net gaan feliciteren op t andere topic!
Wat onwerkelijk he.... Hoop dat er snel meer meiden zullen volgen!

X

@ joen, puck en tinkerbell gefeliciteerd meiden!
Dat zijn heel veel zwangeren in 2 dagen! Super zeg.

Wordt de lijst weer wat korter, hopelijk volgt de rest allemaal snel :)

Vanuit hier niet veel nieuws te melden. Net carnaval achter de rug was erg gezellig. Dinsdag ga ik beginnen met ovu testen en dan klussen en afwachten.
Heb nu nog een paar daagjes lekker vakantie en zondag lekker naar de sauna dus dat zijn goede vooruit zichten.
Nu nog lekker weer dan komt het helemaal goed!

Liefs Jessy

Terug
Bovenaan