1e Kindje DEEL 2!

quote: floppie82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-01-2009 17:44:43'));

WAUW wat is er veel gebeurd!

Weer een geluksvogel met een :-D: gaaf!
2 meiden naar de huisarts geweest en ook al verder: sterkte.. Ik vind jullie dapper!
Een paar nieuwe meiden: welkom!
Ennn.. een nieuw topic, heerlijk!

Ik ben de afgelopen 1,5 week gewoon even lekker met andere dingen bezig geweest. Had de 14de al mijn rode duiveltjes, eigenlijk is   het wel prettig dat áls het dan toch komt, dat het dan eerder komt dan je verwacht.
Afgelopen tijd druk geweest met werken enz., de druk is er echt even af geweest. Nu begint de snuggle-periode weer (leuk woord!), dus ik dacht ik ga toch maar weer eens op het forum kijken. Jeetje wat heb ik veel moeten teruglezen!

Iedereen heel veel succes, plezier en sterkte de komende dagen! Patty, Joen en Wen, weten jullie al iets?

xx Floppie

Naam
Leeftijd
Ronde        
Nod
 /      
Uitgerekend                                                  

Mars
26
2
19 jan

Han
28
8
20 jan

Patty Mulders
23
6
23jan

Wen
29
7
24 jan

Dana83        
25
1        
29 jan

Linnie75
33
2
2 feb

Fioon9
33
8
4 feb

Fren        
29
13
4 feb

Tammytjuh
26
4
5 feb

Mammik
28
3
11 feb

Sjesje
26
3

11 feb

Floppie
26
5
11feb

Deb2009
28        
12
12
feb

Puck
28
3
15 feb

Hayley
30
9
21
feb

Joen
30
6
22 feb

Lliinda        
27
5
25 feb

Zwangeren

Naam
Leeftijd
Ronde
NOD
Uitgerekend
Echo/VK

Yvonne
28
1
3 dec
12 augustus 2009

Gaby
24
2
6 dec
15 augustus 2009

Kip 84
24
4
7 dec
17 augustus 2009

Beibi
35
2
12 jan
21 september 2009

Hee dames

Ik zit weer in de fase van afwachten na een periode van klussen.Doormiddel van ovulatietesten is gebleken dat mijn eisprong toch wat later is dan ik gedacht had:S
Weet niet of dat alleen deze ene keer is maar we zullen zien of dit weetje resultaat heeft opgeleverd.....

@ Joen en Llinda balen dat jullie weer ongi zijn geworden

Alle dames die nog aan het klussen zijn succes en de dames die wachten ik duim voor jullie

Liefs Tammytjuh

Hallo iedereen,

Ja ik heb effe niet meer gereageerd, heb nu pas net weer internet in ons nieuwe huis, dus vandaar, ben ik erweer....

Ik was de 18e alweer ongi geworden, en daar baalde ik vreselijk van, want ik had zo'n goede hoop dat ik zwanger zou zijn, maar helaas dus niet,......

Heb dus vorige week een doos ovulatietesten gekocht en kan vanaf morgen de testen gaan gebruiken.....Want zo   na 8 rondes  wordt het steeds zwaarder....

Nieuwe datum, met 26 dagen wordt dan weer, vrijdag de 13e februari....

Heb nog geen  tijd gehad om alle berichten helemaal te lezen, maar iedereen veel  succes en geluk in het nieuwe jaar!!!

Gr Han

Naam
Leeftijd
Ronde        
Nod
 /      
Uitgerekend                                                  

Mars
26
2
19 jan

Han
28
8
20 jan

Patty Mulders
23
6
23jan

Wen
29
7
24 jan

Dana83        
25
1        
29 jan

Linnie75
33
2
2 feb

Fioon9
33
8
4 feb

Fren        
29
13
4 feb

Tammytjuh
26
4
5 feb

Mammik
28
3
11 feb

Sjesje
26
3

11 feb

Floppie
26
5
11feb

Deb2009

Han 28
28  

28      
12

9
12
feb
13
feb

Puck
28
3
15 feb

Hayley
30
9
21
feb

Joen
30
6
22 feb

Lliinda        
27
5
25 feb

Zwangeren

Naam
Leeftijd
Ronde
NOD
Uitgerekend
Echo/VK

Yvonne
28
1
3 dec
12 augustus 2009

Gaby
24
2
6 dec
15 augustus 2009

Kip 84
24
4
7 dec
17 augustus 2009

Beibi
35
2
12 jan
21 september 2009

@Han..hey balen zeg!! kan me voorstellen dat na 8 rondes het allemaal wat zwaar wordt, helemaal als je ook nog eens hoop had! Duim voor je, voor de volgende keer!!

Hallo allemaal,

Wat ik nu weer heb.

Volgens mijn telling en de tellingen op internet, zou ik rond de 27e mijn eisprong moeten hebben.
Nu had ik zaterdag nogal veel slijm en ook heel iets roze. Dus ik dacht, oh dat is vroeg.

Vandaag lijkt het wel of ik ongesteld aan het worden ben. Wat meer bloedverlies en een beetje een dof gevoel in mijn buik.
Meteen slaat mijn hoofd dan op hol.
Een innesteling kan het niet zijn, want ik heb als het goed is nog geen eisprong gehad. Voor een eisprong lijkt het me wel wat veel bloed. Het is wel licht roze dus dat is wel prettig, bruin bloed is toch nooit zo goed dacht ik?
Maar meteen vraag ik me ook af, het zal toch niet iets ernstigers zijn. Tuthola weer.

Weten jullie wat dit zou kunnen zijn. Ik heb verder helemaal geen rare klachten die op iets zouden kunnen duiden. We hebben de afgelopen week niet geklust, vanwege de griep. Dus vorig weekend was voor het laatst.

Ik hoop dat iemand een idee heeft.

Liefs

Joen en Han: Balen, op naar een nieuwe ronde dan maar weer!

En Mammik: Ik denk dat het toch je eisprong is hoor. Ik heb ook altijd licht rood verlies tijdens mijn eisprong. Een vriendin van een vriendin van mij is verloskundige en zij vertelde dat meer vrouwen er last van hebben, omdat tijdens je eisprong je slijmvlies in je baarmoeder dunner is of zoiets, waardoor er soms een beetje bloed los komt. Tja, mijn uitleg is niet denderend, haha ik weet het ook niet meer wat ze er precies over zei!

Ik heb een goed gevoel over onze volgende ronde!

Terug
Bovenaan