1e Kindje DEEL 2!

Hoi ladies,

@Puck en Micky, fijn dat jullie  deze nare  ervaring met elkaar kunnen bespreken. Wij kunnen nog zo met jullie meeleven, maar dat is toch anders. Het zal niet meevallen om weer een beetje positief te worden..toi toi toi.

@tammytjuh: nog iemand die zich kan aansluiten bij de zwangeren. Gefeliciteerd.
Een streep is toch echt zwanger, dus lekker genieten. Ik kan me wel iets voorstellen dat je onzeker wordt van de verdrietige verhalen, maar in de meeste gevallen gaat het gewoon goed. Dus dagdromen maar over babynamen, de kinderkamer etc.  

@Fioon: hoe is het met jou? Maandag was toch jouw NOD?
@Han en Fren: Morgen een hele spannende dag. Houden jullie het nog een beetje vol? Ik heb donderdag mijn NOD, dus ik voel met jullie mee.

Overige meiden  veel plezier  met klussen.

Het is misschien  handig om het lijstje van zwangeren bij te werken, of niet?  Zijn we weer helemaal up-to-date en laten we hopen dat het lijstje steeds groter wordt.

liefs deb2009

@ Deb en Tammytjuh, thanks voor het duimen, maar het heeft niet mogen baten :-( vanmorgen werd ik wakker en toen wist ik het al... ben dus weer ongi geworden en ga op voor ronde 15.

@ Han, al nieuws bij jou?

Verdrietige Fran

@fren: shit shit shit shit voor je, ik zou het zo fijn vinden om een keer te lezen dat meiden die al wat langer bezig zijn een keer spontaan zwanger worden. Ik gun het natuurlijk iedereen, maar de frustraties en verdrietige momenten van deze meiden zullen steeds erger worden.......

@deb2009: bij mij is het deze keer ook helaas mislukt, ik had gehoopt dat het nog zou lukken voordat ik naar de gynaecoloog moest, maar helaas. Ik moet de 31e naar de gynaecoloog en hoop dat ik in ieder geval een beetje gerustgesteld kan worden, dat alles werkt bij mij en mijn vriend. De huisarts zei dat ik in ieder geval een normale eisprong moet hebben omdat ik regelmatig ongesteld wordt.....afwachten dus. Hoe is het met jou.....voor jou nu spannende dagen toch???

@han: jij zit ook in een superspannende week die ontiegelijk lang duurt....voor je gevoel, hoop dat het gelukt is.

@alle meiden die zwanger zijn: hartelijk gefeliciteerd en geniet ervan......

@iedereen: ik ben even een maandje afwezig geweest, heb even geprobeerd een beetje afstand te nemen van het feit dat ik het zoooo graag, misschien wel te graag  zwanger wil worden, maar dat zullen jullie vast herkennen, maar ben er weer en zal weer wat vaker alles volgen.....meiden heeel veel succes allemaal en  hele fijne avond.

Liefs,
Fioon9  

Hallo,

Heb gister een echo gehad om te kijken of alles weg was en de baarmoeder schoon was.
Gelukkig is alles goed..Dus wij gaan er binnenkort weer voor...

Groetjes

Thans Fioon, zo voel ik me inderdaad, shit, shit shit. Ben ook een beetje moedeloos vandaag. Vrindje is ook erg teleurgesteld. Maar ach, als ik het goed heb, valt mn volgende ei tijdens ons weekje tunesie eind deze maand... wie weet helpt de ontspanning :). Wel een raar idee,: als het in april niet lukt, dan zullen we in 2009 geen kindje meer krijgen. Volgens mn vriend moet ik er niet zo over nadenken, maar ja, probeer dat maar eens tegen te houden... We zijn immers al va begin november 2007 bezig.

Zaterdag viert mn schoonzusje haar verjaardag, zij is nu 5,5 maand zwanger, dus zie er best wel tegenop, aangezien de verhalen over niks anders dan de baby en haar zwangerschap zullen gaan. Ik gub het hen absoluut, maar vind het wel erg moeilijk om er mee om te gaan, zeker nu de RD's weer doorgebroken zijn.

@ Deb, wij lopen ongeveer gelijk qua NOD, ik duim voor je morgen!!

Liefs
Fren

Hey Meiden,

@Fren weer balen voor je......zou er gek van worden, al die onzekerheid en al zolang bezig jullie.....vreselijk voor je.... maar iedere maand weer opnieuw de moed en de hoop verzamelen voor de volgende kans....
Wie weet helpt Tunesie inderdaad...ik gun het je van harte....
En veel sterkte op de verjaardag...(weten ze wel dat jullie bezig zijn???)

@ mijzelf, tja geen RD's vandaag......voel wel mijn buik, en ander ongi klachten, maar ook mijn borsten wat meer dan andere maanden......ik wacht nog effe af.....(maar heb stiekem goede hoop)....

Alle anderen ik duim ook voor jullie!!!

Gr Han

quote: han28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-03-2009 21:58:40'));

Hey Meiden,

@Fren weer balen voor je......zou er gek van worden, al die onzekerheid en al zolang bezig jullie.....vreselijk voor je.... maar iedere maand weer opnieuw de moed en de hoop verzamelen voor de volgende kans....
Wie weet helpt Tunesie inderdaad...ik gun het je van harte....
En veel sterkte op de verjaardag...(weten ze wel dat jullie bezig zijn???)

@ mijzelf, tja geen RD's vandaag......voel wel mijn buik, en ander ongi klachten, maar ook mijn borsten wat meer dan andere maanden......ik wacht nog effe af.....(maar heb stiekem goede hoop)....

Alle anderen ik duim ook voor jullie!!!

He Han, duim ook voor jou natuurlijk!! Sorry, was me even ontschoten dat jij ook in spanning zit...
Mn familie weet het wel ja, want ik reageerde nogal emotioneel toen mn broer en schoonzus vertelden dat zij zwanger zijn, en daar was de hele fam bij. Dus ontkennen heeft niet veel zin meer :)

Groetjes Fran  

Allemachtig... ben zo nerveus!!
Als het goed is is mijn eisprong zo ongeveer nu of rond de afgelopen dagen...
Hebben dus veel zitten klussen  
Maar dan ist dus afwachten he... nog iets van 2 weken of zo. Hemeltje als dit nog maanden door moet gaan, is nie goed voor de bloeddruk!

Liefs.

Terug
Bovenaan