1e Kindje DEEL 2!

Hallo allemaal,

Wat een verhalen allemaal zeg.
@Puck en Micky: wat vreselijk lijkt me dat om mee te maken. Puck ik heb heel veel bewondering voor hoe je er in staat, heel knap. Ik hoop voor jullie allebei dat het snel weer raak mag zijn.

Aan alle zwangeren: GEFELICITEERD!!!

Wij hebben het deze maand echt even op stop gezet. Ik had vanaf het moment dat we hadden besloten dat we ervoor wilden gaan, steeds halverwege de maand bloedverlies en daar ging ik me nogal erg druk om maken. Dus wij deze maand even helemaal niks geklust. Maar nog steeds halverwege de maand bloedverlies. Alsof mijn lichaam zegt, nu moet je want nu komt je eisprong eraan. Stom hoor. Ik heb nu maar een afspraak gemaakt bij mijn homeopaat. Als ik ongesteld ben, moet ik naar hem toe.

En ondertussen wordt om mij heen de een na de ander zwanger. En dan denk ik: dat wil ik ook. Maar goed, mijn tijd komt nog wel.

Puck en Micky: heel veel sterkte.

Aan alle zwangeren geniet van jullie roze wolkje!

Liefs,

Hey meiden,

@ puck en micky, leef met jullie mee......heel veel sterkte en hopelijk binnenkort weer goed nieuws...

Alle zwangeren die ik nog niet had gefeliciteerd, bij deze...

Ik zit 2 dagen voor mijn nod en vindt dit de meest vreselijke dagen van de week, als het kon sloeg ik het over.......dan denk ik weer zwanger te zijn en dan denk ik weer ongi te gaan worden......hhhmmmm echt niet fijn deze dagen....
Maar ik denk dus weer gewoon ingi te worden, en begin dus behoorlijk te balen van mijn  lichaam.....

Gr van een niet zo blije han

@ Puck en Mickey, wat een heftige verhalen! Ik vind het heel erg voor jullie. Dat verwacht je niet, dat je zo snel van die roze wolk af kunt kukelen... Sterkte, en ´fijn ´(voor zover er iets fijn is aan de hele situatie) dat jullie steun aan elkaar hebben!

@ alle zwangeren! Geniet, daar op de roze wolk!!

@ Han, ik weet hoe je je voelt!! Afgaande op de ovutest, zou ik woe mijn NOD hebben. Gek genoeg heb ik al sinds mn ei een raar borrelgevoel in mn buik. Met af en toe kramp als of ik ongi ga worden... Tot nu toe echter nog geen RD's... Ik duim mn vingers blauw!

Liefs
Fren

Hi Han,

Wil je niet blij maken met een dooie mus, maar het hebben van ongi klachten voor je NOD zegt echt niets over een naderende menstruatie! Ik had dat ook en dacht in december echt zwanger te zijn (borrelende darmen, zere borsten, steken in mijn buik & liezen.....), maar niet dus.... Had in februari exact dezelfde 'klachten' en toen was ik dus zwanger....Totaal niet op gerekend.

Weet hoe irritant het is om zo onzeker te zijn, maar wil alleen maar zeggen dat het alle kanten op kan gaan..... Ik duim voor je!

Liefs Joen

@ Fran..... posten het berichtje gelijk, haha! Duim ook voor jou!

Liefs Joen

Hoi Dames,

Bedankt voor jullie lieve reacties, ik vind een streep idd ook een streep dus beschouw mezelf dan ook gewoon helmaal als ZWANGER haha.

Maar ja zoals Joen ook al zegt het is nog zo pril en dat maakt  me  dan ook wel weer onzeker want met de verhalen van Puck en Micky lees je wel weer dat we er nog niet zijn met die positeve test....

Ik ga samen met mijn man dan ook gewoon genieten en we laten alles maar op ons afkomen meer kunnen we toch niet doen en iedere fase heeft zijn charmes en onzekerheden zullen we maar zeggen.Ik heb weinig klachten dus mag ook niet zeuren allleen mijn borsten zijn zeer  gevoelig en het rommelt zo nu en dan in mijn buik,maar als het daar bij blijft nou dan teken ik ervoor!

@Han en Fren ik duim voor jullie

@Alle zwangeren dames geniet er van!

@Micky en Puck ik denk aan jullie en "fijn"dat jullie steun aan elkaar hebben  

Liefs Tammytjuh

@ tammytjuh

Ik snap dat je onzeker wordt door onze verhalen, maar ja als ik kijk in mijn omgeving heb ik nog geen vriendinnen gehad die het meegemaakt hebben. En dan zijn er toch al veel kindjes geboren in de familie-,kennisen-, en vriendenkring.
Dus probeer er gewoon van te genieten...
Ik was zelf ook erg onzeker dus ik snap het wel .

Ik wacht nu  gewoon weer op een nieuwe streep,puntje of kruisje hahaha..

groetjes

Hey meiden,

ik wil voornamelijk even reageren op Puck en Micky..tjemig zeg, ik vind jullie verhalen echt heel erg zeg! je hebt gelijk dat je nog geen "band" hebt met de kleine, maar zoals je zegt zoek je wel al vanalles op, ben je er heel veel mee bezig en dergelijke. Ik ben dus nu bijna 6 weken zwanger en ben iedere keer als ik wat voel, als de dood dat het fout gaat. Ik hoop dat jullie steun krijgen van jullie partners en idd een troost is dat je weet dat je een kindje kan krijgen...maar dit is gewoon heel pijnlijk en heel verdrietig en ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen!!

@tammytjuh...GEFELICITEERD meis!! Geniet ervan!

Terug
Bovenaan