@ Joen
Goed dat je toch gaat sporten!
Ik moest mezelf ook echt HEEL ERRUG motiveren om toch te gaan sporten, was zo moeoeoeoeoeoe toen ik nog zwanger was en toch ook wel een klein beetje bezorgd
om "die kleine", wilde me ook niet teveel in het zweet werken, als schijnt het in het begin helemaal geen kwaad te kunnen.
Gaat het verder goed met je?? Geen ENGE afscheiding alsjeblieft?!!
@ Micky
Blij om je hier weer even te "zien".
Je werkt dus in een winkel, tja...dan zou ik ook gezegd hebben toedeledookie!
Ik ben wel gaan werken, zit de hele dag met m'n kont op m'n bureaustoel dus ja...vergt niks van m'n lijf. Maar helaas kreeg ik rond 11:30 toch weer meer pijn en werd het vloeien ook weer erger ppfffff. Heb dus maar weer een paracetamol genomen.
We moeten ons echt rustig houden, dat is me wel duidelijk.
Goed dat je thuis bent gebleven!
Dus jullie gaan ook op vakantie, hoe krijg je het voor elkaar met die vriendin......
Is dat degene die belde toen je onderweg was naar de eerste hulp?
Ik weet zeker dat je het haar ook gunt, of niet dan?
Zoals ik al zei..het komt wel goed, voor je het weet ben je weer zwanger!!
Heb je er lang over gedaan om de eerste keer zwanger te worden??
En wat betreft dat moe zijn...ik heb gister eerst tot 11:30 uitgeslapen, ontbijten, nog even gezeten, naar bed gegaan en werd om 16:30 wakker.
De dag daarvoor (zaterdag) terwijl ze aan het herrie maken waren met z'n allen in de keuken (we krijgen een nieuwe keuken), ben ik zo in slaap gevallen op de bank.
En ik denk als ik nu thuis op de bank zou kunnen gaan liggen...ZZZzzzzzzz.
Dat is ook wel logisch..er gebeurd me nogal niet wat van binnen...
Heb jij ook nog steeds last van bloedverlies (ongesteld zijn)??
En hoe zit het bij jou met de buikpijn/menstruatiepijn??
Bij mij gaan ze woensdag een echo maken om te kijken of alles "schoon" is.
IK HOOP ZO DAT HET GOED IS!! Stel je voor dat we ook nog naar het ziekenhuis moeten...bah bah bah. Laten we er maar vanuit gaan dat het OK is daarbinnen.
Rustig aan he!
Liefs, Puck