1e kindje wat je zo graag wil...

Hallo meiden,

Iedereen dus een zonnig weekend gehad!!!
Ik heb heerlijk het hele weekend mogen werken, dus weinig zon gezien, maar goed ik hoop dat het nog effe 3 dagen aanhoudt, want ik ben nu 3 dagen vrij, samen met mijn lief die zijn agenda heeft aangepast.....(anders hadden niet 1 dag samen deze maand)

@wannabemum, ik duim voor je.....

@wendy, welkom, heftig 2 miskramen, lijkt me. Veel sterkte en ik hoop dat de gync kan helpen......

Lekker vrij, en heb morgen  een  vooronderzoek of mijn ogen geschikt zijn voor laser.....dus ben benieuwd....daarna gaan we lekker shoppen voor de aankleding van ons balkon, met een lekkere tuinset/ligbedden of zoiets....

En op de helft van mijn cyclus donderdag dus, dat betekend weer klussen!!!!

Werk ze iedereen,
En een fijne avond voor vandaag,nog,

Gr Han

Hoi hoi,

@ Hopje1980,, Ja ik zag idd dat er al een hoop zwanger waren in het andere forum, en toen zag ik deze dus dacht ik dat ik hier misschien meer aan zou hebben, leuk dat je er ook bent!

Ik hebmorgen een afspraak bij de gynocoloog al gelukkig! even kijken of ik goed schoon ben van binnen, aangezien ik pijn blijf houden.

Voor jou lijkt het me ook moeilijk als je steeds langere cyclussen krijg, bij mij verschilt het heel erg! soms 60 dagen soms 32,, de laatste 2 rondes 32 dagen dus wie weetkomt het goed. Ik heb van een paar meiden gehoort dat teunisbloemolie moet helpen tegen onregelmatig ongesteld worden, dat zou ervoor zorgen dat regelmatiger werd, wete niet of het klopt.

Wanneer is je nod ongeveer?

@Wannabemum,, Ik duim heel erg voor je dat je na donderdag een positieve test zal hebben!!
En dat je tepels "leeg" liepen uhm.. ik had een tijdje terug wel dat er een beetje vocht uit kwam, wete niet of het hetzelfde was.. Anders zou ik hetniet weten.

@Han28,, Alvast veel succes voor je ogen! en natuurlijk met klussen hihi..

Moet eerlijk zeggend at ik blij ben dat ik me heb aangemeld! Is makkelijker praten met jullie dan met vriendinnen die al zanger zijn of geweest.. THNXX ãlvast!!

Groetjes wendy

Hey meiden!

Al weer een mooie dag vandaag. Helaas moet ik de hele dag werken dus merk ik er weinig van.

@Wendy: succes bij de gyn vandaag!
Mijn NOD is rond 15 mei als het goed. Ik heb daarvoor een cyclus van 40 dagen aangehouden. Ik weet niet of ik deze ronde weer ovu testen ga gebruiken. Ik sla denk ik een ronde over. We hebben trouwens een lijstje met onze NOD's. Sta je daar al in?

@Wannabemum: ik kan je helaas niet helpen, ik heb daar nooit last van. Ik heb ook maar een B cup, misschien dat ik daarom eigenlijk nooit last heb??

@Han: geniet van het mooie weer met je lieffie!

Fijne dag meiden, ik spreek jullie snel weer!

X hopje

even ons lijstje omhooggehaald  

X hopje

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Wannebemum  
30
8
23  april

Sabrieneke
27
4
24 april

Schuerke
26
3
27 april ?

SanPap        
25
1 e na mk
2  mei

Ano27
27
1
met clomid
3  mei

Han
28
12
7 mei/8mei

Hopje
28
9
15 mei

Hallo iedereen,

Nou ben terug van de gynocoloog,, Inwedige echo gehad en alles goed mooi uit.
Moest wel bloed laten prikken om te kijken hoeveel HCG ik nog in me had. Volgende week belt ze me op met de uitslag. En dna kijken we verder.. dus tot die tijd gewoon klussen haha..

Naam
Leeftijd      
Ronde
NOD

Anathema        
29
5
16 april

Wannebemum  
30
8
23  april

Sabrieneke
27
4
24 april

Schuerke
26
3
27 april ?

SanPap        
25
1 e na mk
2  mei

Ano27
27
1
met clomid
3  mei

Han
28
12
7 mei/8mei

Hopje
28
9
15 mei

Wendy
21
7
15 mei

Zooo.. heb me er even tussen gezegd,, en ben maar uitgegaan van een cyclus van 21 dagen want zo is het de laatste 2 maanden gegaan duss..

Zo nu nog even genieten van het lekkere weer!
fijne dagnog iedereen.

Groetjes wendy

Grrrr, stress op werk... Leraren ziek dus moet op het laatste moment invallen, teveel te doen tussen door, te weinig tijd.

En nog steeds niet ongesteld. Zo is het ook niks natuurlijk, het lijkt wel steeds langer te worden, maar als ik dan ongesteld wordt verlies ik steeds maar heel weinig bloed. Hoe zit dat eigenlijk met de anderen onder ons die een lange onregelmatige cyclus hebben? Is jullie ongesteldheid dan zwaar of juist licht? Ik hoop dat het snel allemaal normaal wordt.

(zoals je ziet ga ik niet echt uit van de mogelijkheid dat ik zwanger zou kunnen zijn, ik denk toch eigenlijk dat als dat zo was, ik veranderingen aan mn lichaam zou merken. Heb wel ongi pijn nu, en dat had ik vorige keer ook ongeveer een week voor het begon).

Beetje sjaggerijnig vandaag.

Hey meiden,

Hoe is het....

@anathema; houdt je je wel rustig, stress is nl ook niet echt goed hoor...........
en inderdaad bij mij kan ongipijn ook al ruim een week van te voren beginnen....dus das niet echt fijn....

@Wendy, spannend nu weer op de uitslagen van de arts wachten......21 dagen is wel kort of niet......en succes met klussen...

@Hopje, het werk gaat ook door, hopen jullie ook op een mooie zomer eindelijk....

@Wannabemum, ik kan je ook niet helpen, heb het nog nooit gehad....

Vandaag dus vooronderzoek voor mijn ogen gehad en ik lijk geschikt voor laseren.....Krijg dus nog wel een keuring door een arts op 2 mei.....ik heb nl ook een klein litteken op mijn linkeroog en misschien kan dat nog consequenties geven.....maar als dat ook allemaal goed is ben ik op 15 mei gelaserd....mits ik dus niet zwanger ondertussen ben geworden.......
Had dus zo uitgerekend dat ik dan nu de ovulatie over moet slaan, maar ik wist niet dat ik al zo snel een afspraak zou hebben en nu wil ik toch wel graag gelaserd worden......dus ga ervan uit dat het klussen van vanochtend geen effect gaat hebben en we nu effe rustig aan doen......maar zag in mijn agenda dat ik vandaag wel op dag 13 zit......dus tja wachten gewoon af......
Verder een heerlijk ligbed voor in de zon gekocht, zit er geen schroeven en wielen bij,   Gr)*^%$^&%&**(&*.......

Fijne avond, ga nog effe van de zon genieten.....

Gr Han

Hello girls,

Lekker weertje vandaag weer al heb ik er weinig van mee gekregen..

Ben namelijk bezig met een opleiding. Vandaag gehoord dat we volgend jaar evt onze master kunnen: master educational management, waarbij ik echt nog uitdagendere banen kan bekleden. Kost alleen erg veel geld waarvan ik niet weet of mijn directeur dat gaat betalen...

Maar ja, het is eigenlijk nu of nooit en leren voor een jaar dat is nog te overzien, zelfs als ik zwanger raak...

Ik vind het nu echt kei spannend! Het is bijna donderdag en stiekem heb ik gisteren in een namenboekje gelezen.. Eigenlijk moet ik dat niet doen want straks valt het weer zo tegen!!

Vandaag is het dag 25, meestal word ik ongi op dag 27 bij het wakker worden dus as do. Wanneer ik do ochtend nog niet ongi ben doe ik een test.

Maar ja, waarschijnlijk word ik morgen of do wel ongi.....

Jullie hebben soms echt lange cycli: poeh over de 40 dagen!! Mijn langste is 28 dagen en mijn kortste 25, dus dat is wel fijn. 21 dagen is wel heel kort vind ik hoor. Maar hopelijk zijn we deze ronde allemaal aan de beurt ...

Liefs,

Wannabemum (wilde bijna mijn echte naam schrijven)

Terug
Bovenaan