Hallo dames,
Die ovulatietesten..... mmm geen ervaring mee. Ik heb eigenlijk nog maar twee rondes gehad en toen raakte ik zwanger. Toen ging het dus mis, en zit nu al een kleine 7 weken te wachten op mijn ongesteldheid.... En we blijven rustig wachten. Wel ben ik begonnen met temperaturen... misschien dat ik daar iets wijzer van wordt. Vooral omdat ik mijn "ei" nog niet heb gehad, zal de ongesteldheid ook nog zeker 2 weken op zich laten wachten.... nou ja wachten. Gister heb ik met mijn mannetje er nog even over gehad. Wat is nu 3 weken op een mensenleven....... dus ik heb me voorgenomen, dat ik gewoon rustig ga afwachten en ondertussen jullie wat beter leer kennen. Dus nu:
Nu even je vragen:
1. Als je helemaal vrij mocht kiezen waar je zou willen wonen (op de wereld), waar zou je dan heen willen? In de zomer in Griekenland..... ben gek op verse vis en alles van griekenland (behalve de olijven, die vind ik echt vies, gek hé). In de winter in Oostenrijk. Om het landschap en om de sneeuw. Ik ben gek op skiën. Vorige week zijn wij een week geweest met mijn familie (ouders, broer/vrouw/baby, broertje/vriendin en mijn man natuurlijk).
2. Wat is momenteel je favoriete kledingstuk? Mijn kerstjurkje (gewoon omdat hij zo mooi en en zo lekker zit) en anders mijn trainingsbroek met lekkere wijde trui!!!! heerlijk op de bank.
3. Doe je aan een sport? Zo ja, welke? Ik doe aan volleybal!! Fanatiek in het eerste!! Eerder speelde ik bij een andere vereniging (3e divisie, weet niet of jullie dat niveau wat zegt). Toen ging ik verhuizen naar het dorp van mijn man. Na twee jaar was het heen en weer rijden zat. Nu volleybal ik in ons dorp. We zijn vorige week kampioen geworden, dus spelen nu promotieklasse, wat ook een lekker niveau is!! Twee keer in de week trainen, en op zaterdag competitie. Wanneer de competitie afgelopen is, en de zomerstop (juli, augustus) is ingegaan, ga ik meestal 3 keer per week 4 km. hardlopen.
Dan heb ik nog een aantal vragen aan jullie:
1. Hebben jullie huisdieren? Zoja welke en hoe heten ze?
2. Drinken jullie wel een een alcoholische versnapering? En welke heeft jullie voorkeur?
3. Van welke muziek houden jullie?
Nou dat was het wel weer.
Ik ga vandaag maar eens weer flink aan de slag op het werk. want om 5 uur heb ik weer weekend (heerlijk die vrijdagen vrij hoor!). Soms werk ik thuis nog wel eens, maar morgen niet, want ik ga morgenmiddag op mijn kleine neefje passen!! (hij is 3,5 maand oud). Leuk, leuk.
Tot snel.
Liefs SanPap