Hallo!
Ik zit nog steeds midden in mijn mentorgesprekken. Wacht nu op een student die niet komt opdagen denk ik, dus beantwoord ik je vragen, SanPap!
1. Hebben jullie huisdieren? Zoja welke en hoe heten ze? Ja! We hebben twee zwarte katten, Angel en Spike (extra punten als je weet van welke TV serie we de namen gejat hebben...). Ze zijn zoooo lief! Echt een beetje plaatsvervangers voor kinderen op het moment. Ik hoop dat mijn man net zo leuk zal zijn met echte kinderen, want je kan echt zien hoeveel hij van de katten houdt.
2. Drinken jullie wel een een alcoholische versnapering? En welke heeft jullie voorkeur? Ik drink graag witte wijn, maar op het moment drink ik natuurlijk bijna niks. Op mijn verjaardag was ik net ongesteld dus kon ik wat champagne drinken. Die had ik trouwens van een student gekregen! Dat verwacht je toch niet echt.
3. Van welke muziek houden jullie? Een toepasselijke vraag, want voor mijn verjaardag heb een een autoradio/CD-speler gehad, dus ik kan eindelijk weer naar muziek luisteren. Ik heb een beetje een eclectische smaak, ik zal even vertellen welke CDs ik op het moment in de auto heb om je een idee te geven: Amy Winehouse, Jeff Buckley, Nirvana, dEUS, Portishead, Mussorgsky's "Pictures at an Exhibition", Mendelssohns vioolconcert, Joni Mitchell en een CD van een Argentijnse zanger.
En jullie?
SanPap, hoe ziet je kerstjurk eruit?

Ik hou erg van jurken. En het klinkt alsof je erg goed bent in volleybal, wauw. Ik speelde ooit hockey, in het allerslechtste team.
Temperaturen lijkt me zeker goedkoper dan ovulatietesten, maar ik weet niet of ik dat vol zou houden. Je moet er weer elke dag aan denken voor je opstaat. En ik ben bang dat ik mijn man dan elke ochten wakker zou maken met dat gedoe met een thermometer. Hoe zit dat bij jullie? Wie staat er het eerst op?
Hoei, er komt weer een student aan. Tot later!
liefs
a