Hi dames,
ja dat is wel heel erg toevallig, dat wij allemaal met een raar lopende cyslus zitten. Hopelijk, nu we elkaar gevonden hebben, is het snel raak voor ons allemaal. Maar voor een klein beetje tijdverdrijf zal ik ook mijn eigen vragen even beantwoorden....
1. Hebben jullie huisdieren? Zoja welke en hoe heten ze?
Nee helaas. We hebben het beide te druk voor een huisdier. Ik ben gek op alles wat haar heeft... Helemaal poezen. Helaas is mijn man niet echt een voorstander van poezen. Honden vinden wij beiden echt geweldig, maar de tijd ontbreekt eraan. We werken beide. Ik ben op de vrijdag wel vrij, maar zaterdag vaak weer druk met de volleybal en andere sociale contacten. We hebben besloten, wanneer ik zwanger raak en minder ga werken, dat er dan een hond komt (als alles tenminste een beetje loopt).
2. Drinken jullie wel een een alcoholische versnapering? En welke heeft jullie voorkeur?
Ik drink door de week nooit. In het weekend drink ik wel eens, maar niet altijd. Als ik wat neem ik het rode of witte wijn. Als zijn de zoete likeurtjes ook heerlijk!!! Bier vind ik echt vies... bah.
3. Van welke muziek houden jullie?
Nick en Simon, Marco Borsato, U2, Jan Smit, Ilse de Lange, Country-achtig, Crezip echt wel van alles wat. Ik hou alleen niet van hardrock...en metellica achtige dingen. Hardhouse ook wat minder. Voor de rest, ik vind eigenlijk heeeeeeeeeeel veel muziek leuk.
@Ano27: Jeetje wat balen, dat jij helemaal geen "ei" hebt gehad. Zit je te wachten op al die Duiveltjes en ze blijven uit! Hopelijk komen de RD'tjes voor jou nu snel, zodat je weet dat je een ei hebt gelegd

. Gaan jullie ook voor jullie eerste kindje?
Gezellig dat je mee komt kletsen. We doen een beetje over zwanger worden praten, maar niet te veel, zodat we elkaar ook wat beter leren kennen en kunnen lachen.
@ Anathema: Hoe kom jij eigenlijk aan je forumnaam? Wel apart!!
Meestal staan mijn man en ik tegelijk op. Beide rond 6.15 / 6.30 uur in de morgen. Voor 7 uur zijn wij meestal beide het huis uit! Dus dat komt wel goed uit. Ik ben net een paar dagen aan het temperaturen. ZIt me net af te vragen waarom eigenlijk. Ik voelde de eerste twee rondes mijn "' ei" heel goed. Nu heb ik hem nog niet gevoeld, en weet ook eigenlijk zeker dat hij er nog niet is geweest. We wachten rustig af. Ik hoop dat na de eerste menstruatie na mijn miskraam dat mijn cyclus weer een beetje normaal doet, maar ja je hebt het niet in de hand.
Vandaag is het zoooooooooo mooi weer hier. Ik zit op mijn bureaustoel een beetje naar buiten te kijken. Van werken komt echt niet veel vandaag... beetje jammer. Over 2,5 uur heb ik weekend. Yoehoe
1. Hoeveel uur werken jullie eigenlijk?
2. Is dit de baan waar je altijd op zat te wachten, of ben je wel eens naar iets anders aan het kijken?
3. Willen jullie minder gaan werken als er een kleine komt (we gaan er gewoon vanuit, dat die bij iedereen komt toch!)
4. Kijken jullie veel TV of ben je meer een boekenwurm. Zo, ja waar houden jullie van?
5. Hebben jullie een verslaging (eten, drinken, een tik, weet ik veel wat van verslaving?)
@ Anathema: Je vroeg naar mijn kerstjurkje. Ik zal even zoeken of ik hem kan vinden op internet..... Nee helaas. Hij is van Steps.. misschien dat je dat iets zegt.
Hij is zwart. Onder de borsten zit een blauwe strakke band in het aqua blauw/groen. Met twee grote bloemen. Boven is hij strak en onder (vanaf de band) is hij uitlopend en lekker wierig.... ik kan het niet echt uitleggen. Hij is gewoon vrouwelijk!!
In de zomer ben ik ook gek op jurkjes. Dus eingelijk moet ik nog even aan de lijn, om er 3 kilo af te werken (met name mijn buik).... stomme chocolade?!?!
Nu weer even genoeg getikt.
Liefs SanPap