1e kindje wat je zo graag wil...

Hallo lieve meiden,wel grappig hoor, ik start een item op en moest vervolgems voor mijn werk weg dus kon niet meer anoniem reageren..
En nu zijn er heel veel leuke reacties op gekomen..
Ik ga snel ook een paar vragen beantwoorden zodat ik er ook weer helemaal bij hoor... Haha
Mijn lievelingseten is: grieks, italiaans en pannenkoeken met kaas
Ik wilde vroeger juf worden en werk nu nog wel op een basisschool maar niet meer als juf..
Mijn held: ik bombardeer elk jaar iemand anders tot held: dit jaar is het mijn vriendinnetje waarbij het nu echt niet lukt voor een 2e..
Nou, morgen heb ik gelukkig nog meer tijd

Groetjes

@ Sanpap, super dat je nu echt kunt beginnen met je cyclus...

Laatste berichtje..
Ja ff een inhaalslag
Ik verslind boeken, vooral thrillers maar vind films ook helemaal leuk: echte spannende films of films   met Hugh Grant (okay hij wordt een beetje ouders, maar dat Engelse accent en dat langere haar.. mmm ). Mijn man heeft ook zulk haar gelukkig..
Ik werk nu nog fulltime op een zwarte basisschool met heel veel probleemkinderen en  regel daar alles van uit-huisplaatsingen tot het coachen van de leerkrachten op hun leerkrachtgedrag.. Echt helemaal superbaan!!
Straks wil ik wel minder gaan werken..

Fijne avond nog..

Hoera! SanPap, wat geweldig! Hopen dat het doorzet. (inderdaad gek om zo blij te zijn dat je ongesteld wordt, maar we snappen het!)

wannabemum - fijn dat je terug bent! Was je dus eerst wel een juf op de basisschool? Moet toch leuk zijn. En Grieks eten vind ik ook heerlijk. Twee zomers geleden waren we op vakantie in Griekenland en we hebben daar zo lekker gegeten. Mmmmm.... Kan je merken dat ik honger heb? Mijn man moet vanavond werken, dus we kunnen pas om negen uur eten. Ik ga om half negen Indiaas bestellen! Tot die tijd sluit ik me op in de minst rommelige kamer en doe ik mijn best om alle rotzooi in de rest van het huis te negeren.

Okay de allerlaatste dan..
Ik lees net een vraag aan mij gericht..
Ik heb eigenlijk   een hele regelmatige cyclus alleen wel steeds na 27 dagen
Maar dat geeft wel meer rondes in een maand haha
Ik heb trouwens echt het idee dat ik jullie zo wel een beetje leer kennen
Ik word toch niet buitengesloten nu ik niet onreglematig ben he..

Haha, nee hoor! Je mag blijven (in je eigen topic!). :)

Leuk om iets meer over elkaar te weten, vind ik wel. Maar zeg vooral als het allemaal een beetje te nieuwsgierig is. Dit blijft een open forum natuurlijk.

Je baan klinkt wel erg interessant, wannabemum. Ook moeilijk.

Hoi meiden,

Hoe is het? Wat een lekker weertje he! Beetje jammer dat ze voor het weekend, als ik er eindelijk van kan gaan genieten, minder weer opgeven :(

SanPap: Wat fijn dat de RD's gekomen zijn, veel succes én plezier de komende weken....
Anathema: Ik was inderdaad een echte waterrat vroeger, ik kon niet lang genoeg in het zwembad liggen. Ik wilde dan ook badjuffrouw worden die mee mocht zwemmen haha.

Ik zal de extra vragen ook nog even beantwoorden:

1. Hoeveel uur werken jullie eigenlijk?
Ik werk fulltime en dat is veel meer dan 40 uur, ook regelmatig vrijdagavond en zaterdag.

2. Is dit de baan waar je altijd op zat te wachten, of ben je wel eens naar iets anders aan het kijken?
Dit wás de baan waar ik op zat te wachten, maar ben er momenteel niet echt gelukkig meer mee en een beetje rond aan het kijken. Maar ja, moeilijke tijd om iets anders te vinden (makelaar...)

3. Willen jullie minder gaan werken als er een kleine komt (we gaan er gewoon vanuit, dat die bij iedereen komt toch!)
Ik denk, en manlief is het er gelukkig ook mee eens, dat ik 2 dagen zou willen blijven werken. Niet echt veel, maar ik wil dan echt geen 'gehaast' leven en lekker alle tijd en aandacht voor mn kind(eren).

4. Kijken jullie veel TV of ben je meer een boekenwurm. Zo, ja waar houden jullie van?
Een beetje een mix van allebei, hou wel van gtst en onm (kijk het niet altijd hoor), filmpje op zn tijd is leuk, en ook wat andere programma's. En vind lezen ook heerlijk.

5. Hebben jullie een verslaging (eten, drinken, een tik, weet ik veel wat van verslaving?)
Ja, yoghurtrozijnen haha. Weet je wel, rozijnen met witte chocola er omheen. Mmmmmmm.....

Ben benieuwd naar jullie antwoorden!

En tsja wannabemum, ik vind je hier bij dit topic eigenlijk helemaal niet thuishoren met je regelmatige cyclus haha. Gewoon toeval dat de rest het (helaas) niet heeft.
Uiteindelijk hebben we allemaal 1 doel: ZSM zwanger worden!

Terug
Bovenaan