1e kindje wat je zo graag wil...

Hé Jen, dat klinkt goed hoor  
@Wendy: snap best dat het wat dubbel is. Aan de ene kant ben je blij dat je weer ongi bent na zo lang wachten, maar dat betekent natuurlijk ook dat je weer in een nieuwe rond bent beland. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

Ik heb dinsdag a.s. mijn NOD. Weet niet zo goed wat ik er nu van moet denken. Heb echt mega rugpijn. Dat heb ik wel vaker voor m'n NOD, maar nooit zo vroeg en nooit zo hevig. Heb afgelopen week ook wel fanatiek gesport, maar het voelt toch niet als spierpijn. En ik heb iedere keer van die steekjes in m'n buik/lies/zij. Voor m'n gevoel ook constant een gespannen buik. M'n hubby vindt dat ik nu maar een raar buikje heb. Allemaal net weer anders dan afgelopen keren, wordt gek van mezelf. Dacht dat ik het allemaal redelijk kon relativeren, maar da's dus niet zo. Zo weer ff lekker van me af gekletst, toch fijn zo'n forum

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!

ja na al die dunne streepjes, nu toch echt een dikke vette streep
ben zo blij kan het ook nog niet echt geloven maar ja het is tch echt zo!!!

@flo ik had ook echt super rugpijn anders dan anders en zie het resultaat en ik had een hele opgezette buik nog steeds echt al een buikje (ook al tweede kindje) dat savonds me broek strak zit en na me test kreeg ik eigenlijk pas pijn in me borsten voor de rest geen klachten alleen happy

Hoi dames,

eerst wil ik Jen feliciteren!!! Fijn voor je, meid!

Dan mijn "slechte" ervaringen. Gisteren bij t uitgaan mn "lover" gezien. (Hij is al 6 weken niet bij me geweest...) Ik voelde me misselijk. Misschien wel van de zenuwen om hem eindelijk weer te zien. Een vriend van hem maakte het "grapje" dat ik misschien wel zwanger was. Dat hakte erin als een bom... Ik zou anders over een maand zijn bevallen, maar goed... dat weet hij niet. Even later liep mijn "lover" naar me toe en vroeg wat er was. Ik zei dat ik me niet lekker voelde en toen zei HIJ:   "Je bent zwanger!!!" Toen barstte de bom... ik moest zo huilen... Ik zei dat ik zo'n grapje van die vriend snap, maar van HEM!!! Hij zei sorry en wist zich geen houding te geven... (anderen weten niet van ons gezien zijn situatie, laat staan van de zwangerschap) Ik ben naar huis gegaan. Hij moest werken... Gek genoeg was het zijn veel jongere broertje die zag hoe ik me voelde en die me naar huis heeft gebracht. (ook hij weet niet van zijn broer en mij...) Vanmorgen kwam, een dag eerder dan normaal... of beter gezegd, 12 uur eerder dan normaal, mijn ongi. Afijn, hoe korter de cyclus hoe sneller weer kansen... niet? Dat zie ik dan maar als positief...   Maar even goed voel ik me verdomd alleen en verdrietig... (sorry dat ik hier steeds zo'n trieste inbreng lever...)

ik wens jullie een fijn (lang) weekend!!!

Liefs,
Delmira

Hoi Delmira,

Jeetje wat een verhaal.. gaat het wel weer een beetje? Je heb me wel een avondje gehad he.. En dat ook nog eens ongi nu.. Dan hebben we allebei ons ei-tje ongeveer hetzelfde misschien.. als ik niet weer zo'n rare cyclus heb.
Maar zou wel eens met je liefde gaan praten over zo'n opmerkingen.. denk niet dat hij snapt wat zoiets met jou doet..
Doe maar lekker rustig aan vandaag.. heb je wel verdient na een avond als dat.

xXx Wendy

Hoi Wendy,

Bedankt voor je lieve reactie. Mn "lover" schrok wel van mijn reactie en zei zeker sorry... Maar ja, hij zal wel met zn eigen problemen in zn maag zitten... Ook niet niks (toch scheiden of niet? voor de kinderen samen blijven of niet? kiest ie voor mij of ben ik "een leuke scharrel voor erbij"?)

Ik ben vandaag met mn beste vriendin de stad in geweest. Lekker ijs gegeten op t terras. Daarna uit eten en een film gehuurd en vooral heeeeel veel gepraat. Heerlijk. Heeft me goed gedaan! Net als jouw berichtje!!!

Mijn eisprong is denk ik 13 juni en mn nod is 27 juni. Ik heb me al weer gemeld bij t onderwerp "NOD in Juni"... Nu maar hopen dat "de klusjesman" deze keer zich wel weer op tijd meldt

Liefs,
Delmira

hoi delmira

dank je wel ben ook erg blij (kan het nog steeds niet goed geloven)

Maar dan reactie op jouw vervelende verhaal, hoe lang ken je deze jongen al en weet je zeker dat je met/of van hem een kindje wilt??? en niet iemand die 24 uur per dag bij je is want volgens mij ben je een lieve meid die dat verdient (ken natuurlijk de situatie niet) maar het lijkt me erg moelijk hoor dus wil je veel sterkte wensen en veel suc6 in deze ronde dan weer he en hoop voor je dat hij vaker komt liefs

@wendy he wendy hoe is het bij jou???
gaat het weer een beetje??
jij ook suc6 weer deze ronde ik hou je in de gaten en laat weten hoe het mij vergaat en wil je nog ff in de lijst een smile er achter zetten bedankt liefs

Hoi Jen,

Dank je voor je lieve berichtje! Ik heb natuurlijk af en toe twijfels of ik er goed aan doe mijn hoop op hem te vestigen... maar ja, als je gek op iemand bent doe je rare dingen. Het geeft me wel veel verdriet. Nu is er een man die ik al jaren ken en waar ik zeker een zwak voor heb. Hij is ook erg verzot op mij. Hij heeft altijd zoveel voor me over... Soms denk ik dat hij en ik er voor moeten gaan. Maar tegelijkertijd ben ik bang dat wij niet genoeg gemeen hebben om het te laten werken. En dat we te verschillende levensstijlen hebben die zullen gaan botsen... Aan de andere kant heb ik ook momenten dat ik denk dat ik met hem heel gelukkig zou zijn!!! Maar het is zo ingewikkeld om het te proberen. We wonen ver bij elkaar vandaan en we willen beide liever niet verhuizen en hebben beide in onze woonplaats een baan met een vast contract, wat je ook niet zomaar opzegt... zeker nu niet. Ik pieker me suf... Weet het soms echt niet meer... En daar "huppelt" mijn enorm sterke kinderwens dan steeds doorheen... En door die ongeplande zwangerschap (die niet goed afliep), met de eerst genoemde man, is die wens alleen maar sterker geworden. Nu is de vraag met wie ik die moet realiseren... En zeker... ik verlang enorm naar iemand die "24/7" bij me is!!! Ik kan me dan ook vreselijk eenzaam voelen... nu helemaal nu de bevallingsdatum zo dichtbij komt...

Afijn... de tijd zal het leren. Ik zie eind deze week in ieder geval de man die zoveel voor me over heeft. Misschien springt de vonk dan (weer) over...

Liefs en geniet van je zwangerschap!
Delmira

P.S. Blijf je ons zo nu en dan op de hoogte houden?

@Jen: Gefeliciteerd meid!! Echt goed.
@ Delmira: wat een verhaal zeg. Kan me goed voorstellen dat nadenkt over van alles en nog wat. Sterkte meid

Ik heb vandaag het stomste gedaan wat ik kon doen (en ik had nog zo tegen mezlef gezegd dat ik het niet zou doen). Morgen is mijn NOD, maar ik zit natuurlijk weer in spanning. Heb voor m'n gevoel echt mega gespannen borsten en hele grote tepels, verder iedere keer zo'n opgeblazen gevoel en dat was het eigen wel. M'n rugpijn is redelijk verdwenen. Nu had ik nog van die dipstick ovulatietesten liggen en ik heb gelezen dat je die in principe ook als zwangerschapstest kan gebruiken. Die heb ik dus gebruikt, in de avond, had nog geen 2 uur daarvoor nog gedronken, dus het was niet heel geconcentreerd. Maar ik zag dus een streep, niet zo'n dikke als de controlestreep, maar wel dikker dan bijv. een dag of 3 voor m'n eisprong....nu ga ik mezelf natuurlijk helemaal gek maken...waarom doe ik dit dan ook. Ik heb ook nog een zwangerschapstest liggen, maar die durf ik nu niet te gebruiken, misschien morgenochtend als ik me niet kan inhouden..grrr kan mezelf wel voor m'n hoofd slaan

Terug
Bovenaan