1e ongi na mk?

He meiden!
En ashley? Geklust voor je leven? Ik duim hoor, dat het deze maand maar lekker raak mag zijn!
Wijstje: bij jou nog nieuws???

Ik heb vandaag maar ovutesten besteld, ga er morgen meteen mee beginnen!
En dan maar klussen, klussen, klussen!

Heb vandaag lekker de kerstboom opgezet, WAT VROEG!!!! Whihihi, ben eigenlijk nooit zo van vroege kerstbomen maar had er inenen zo'n zin in!
Fijne avond!
Dikke kus Rimke

Hey hallo,

hahaha das wel errug vroeg ja Rimke
Bij mij was vandaag de sint op bezoek en zit nog totaal niet  met de kerstgedachte.
Maar ik vind het wel super gezellig als het huis weer in kerstsfeer gebracht is!

Wijstje, hoe is het gister bij de gyn gegaan? Waren er al wat blaasjes aan het groeien?

Hier is het nu afwachten.
Ik denk dat ik tussen afgelopen donderdag en zaterdag mijn ei heb gehad, dus iig nog een anderhalve week in spanning  

Liefsss en een dikke knuf,
Ashley.

Sinterklaas hadden we van het weekend al gevierd, vandaar!!!! Hahahaha!!!
Was het gezellig bij jullie?

Tja, dat irritante wachten! Heb je wat afleiding of niet? Ik merk dat de tijd dan altijd wat sneller lijkt te gaan, dat je er niet elke minuut van de dag aan denkt, maar wel elk half uur...........wat een toestand toch ook!
Heel veel succes met wachten.........

Wijstje: nog nieuws????

Fijne dag allebei!!!

Dikke kus Rimke

Hoi meiden,

Wijstje waar ben je??? We zijn hier zo benieuwd!

Het is ieder jaar weer erg gezellig met Sinterklaas, maar ik ben toch meer een Kerstmens.
Zal waarschijnlijk wel wat gaan veranderen als er een kleine bij is, want voor kids vind ik het Sinterklaasfeest helemaal geweldig!

Aankomend weekend gaan mijn mannetje en ik lekker een lang weekend weg.
Heb er super veel zin in! En ik hoop dat dat een beetje afleiding zal gaan geven.

Afgelopen week veel last van mijn onderbuik (soort ongipijn) gehad.
Misschien had het iets te maken met m'n ei?
Ik voel nu niets bijzonders meer? Geen tekens die kunnen wijzen op een zwangerschap, dus denk zelf dat het helaas niet gelukt is deze keer. (vorige keer toen ik zwanger was had ik al heel snel pijnlijke borsten en voelde ik me ook echt zwanger, ik wist het gewoon!)
Tuurlijk zou het deze keer anders kunnen zijn, je hoort zo veel verschillende verhalen over zwangerschapskwalen, en zolang die rd er niet zijn blijf ik ook echt nog wel hoop houden

Hoe is het vandaag met jou Rimke? Waar zit jij nu precies in je cyclus? Gebruik/doe jij iets om je ei te vinden zoals ovutesten of tempen?

Even heel iets anders ... afgelopen maandag hebben wij getekend voor een nieuwbouwwoning (eengezinswoning)!!! De verwachtte opleverdatum is al  eind april '08, dus dat is al lekker snel
Ik heb er zo'n zin in! Hoop ook echt dat we dan al kunnen beginnen met een babykamer

Fijne dag vandaag!
Dikke knuf xxx,
Ashley.

Oepsieeee ...

Ik lees er weer eens overheen, je hebt al geschreven dat je ovutesten gebruikt deze cyclus Rimke.
Is dit de eerste keer dat je die gebruikt? En wat voor merk gebruik jij?
Heb jij eigenlijk een regelmatige cyclus?

Nou, mijn excuses als je al deze vragen al eens eerder hebt beantwoordt, ik ben net zo'n zeef wat dat betreft en baal dan ook verschrikkelijk dat ik niet ff alle berichten terug kan lezen tijdens het tikken van mijn berichtje!

Liefsss,
Ashley.

Kijk, dat is nou wel een zwangerschapskwaaltje hoor, dementie! Whihihi!
Joh, je hoeft natuurlijk nog niets te voelen, elke zwangerschap is anders (blablabla, ik ben je moed aan het inpraten!!!).
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis trouwens!!! Wat gaaf en spannend! Kan je al mooi een babykamertje uitzoeken!!! Leuk ,leuk leuk!!!
Nee joh, het kan allemaal nog komen toch? Nog niet wanhopen hoor, misschien is het juist wel goed dat het helemaal anders gaat dan de vorige keer. Ik had trouwens ook de vorige keer meteen zoiets van, dit is raak! Begon een dag na de eisprong en klussen al met boeren laten en rommelende darmen! Bizar toch? Maar wat ik zeg joh, misschien is het juist wel goed als het helemaal anders is dan de vorige keer! Wie weet, afwachten maar en gelukkig wat afleiding in het weekendje weg!

Ik heb gisteren mijn ovutesten van matcare binnen gekregen, gisteren was hij negatief maar vandaag zie ik al een licht streepje, die moet de komende dagen iets donkerder worden, maar niet morgen al want mijn mannetje zit in het buitenland! Even wachten tot maandag ofzo, kunnen we van te voren en daarna ook nog even klussen!!

Ben jij lekker vrij vandaag?
Ik zit ziek thuis, al een week of 2 met een ontsteking in mijn schouder.............
Het is wel balen want ik krijg op dit moment alles te gelijk, het is alsof mijn lijf schreeuwt dat ik rust moet houden, dus naast de intensieve fysiotherapie hou ik dan ook maar rust..................
Fijne dag in ieder geval!!!

Wijstje! Waar ben je?? Gaat alles goed?

Hahahaha tja, als dementie een zwangerschapskwaal is dan heb ik er toch één
Of zou het aan mijn leeftijd liggen? (bijna 30!!! oehwww wat klinkt dat oud ... sorry, maar jij bent toch niet ouder hè ... whihihi)

Aiii, pijnlijke zaak zeker zo'n ontsteking? Hoe ben je daar nou aan gekomen en hoe lang zal zo'n "geintje" gaan duren?
Sterkte ermee igg en beterschap

Ik hoop idd voor jou dat je ei nog even op zich laat wachten dan.  Is wel erg fijn  als je optimaal van de vruchtbare dagen gebruik kan maken!

Ik werk part-time (5 middagen) ivm onze hond. Die wil ik niet hele dagen alleen thuis laten.
En moet je eerlijk zeggen dat het me zo wel bevalt. s'Ochtends heerlijk de tijd voor het huis, wandelen met de hond e.d..

Nou, hond is uitgelaten en nu ben ik ready to go to work
Spreek je snel weer!

Liefsss,
Ashley.

Ja, diep gekwetst...........ik ben 30,5..............wordt in mei 31...........diep, diep gekwetst!!!!
Whahahaha!!!

Heerlijk he? Dat part-timen! Ik werk 3 dagen in de week, maar wel onregelmatig, werk als verpleegkundige op de intensive care, dus draai ook nachtdiensten enzo. Dus vind ik 3 dagen in de week genoeg!

Werkze!!!

Terug
Bovenaan