1ste ronde voor een tweede kindje

Ik voelde meteen na de ovulatie zwanger, mijn man maakte nog grapjes dat ik het alleen maar voelde omdat ik zwanger wilde worden want wat is de kans dat wij twee keer bij ronde 1# zwanger worden. Nou groot, net een test gedaan en ik ben weer zwanger. I cant believe it! Ik ben zo blij en dankbaar hahha
Heel veel succes voor de dames die nog aan het wachten zijn, ik duim voor jullie

Dank je @momANDbabyboy!
Ik hoop dat jij ook snel een positieve test in handen hebt!! Nog een paar dagen wachten.. hoe gaat het met de spanning? En merk je zelf al iets? 
Ik voelde na mijn eisprong wat krampjes. Dat herkende ik niet. Toen hoopte ik stiekem natuurlijk al op een innesteling. Ik heb dat niet uit durven spreken hoor..! De dag voordat ik de test deed, zat ik ‘s avonds op de bank en merkte ik dat ik gevoeligere borsten had en ook wat krampjes (lijkt op ongesteldheidkramp). Ik heb meestal wel kramp tijdens ongesteldheid, maar niet ervoor. Toen had ik echt sterk het idee dat ik zwanger zou zijn, omdat ik dit heel erg herkende van de eerste. Het gevoel van ongesteld zijn/worden, maar net ff anders ofzo. Veel beter kan ik het niet uitleggen?

@Rak Sha, dank je wel! Ik herken je beschrijving helemaal. Ik had ook zo iets van dit herken ik van de vorige zwangerschap!!

@Claudia, Dank voor je wellwishes! Balen dat je ongesteld ben geworden maar je naam zegt alles al. Claudia is en Blijft gelukkig, over paar weken is er weer een nieuwe kans!!!!

@Rak Sha, helaas een dag na NOD toch ongesteld geworden. Wij gaan hier dus ronde 2 in voor onze tweede. Ondanks dat ik sowieso niet verwacht had dat het gelijk zou lukken blijft het een flinke tegenvaller. 
Hoe gaat het met jou? Al last van kwalen?

Terug
Bovenaan