1ste ronde voor een tweede kindje

Oh wat balen!! Kan me de teleurstelling voorstellen @momANDbabyboy ondanks dat het pas ronde 1 was. En helemaal als het dan ook nog een dag later komt.. 
Hier gaat het goed. Ik ben vooral heel erg moe.. dus ik lig op vrije dagen met mijn zoontje mee te slapen in de middag ?. Verder heb ik weinig kwaaltjes (wel veel plassen, wat krampjes/bandenpijn, onrustig slapen), maar het mag geen naam hebben. Ik heb pas eind september de eerste afspraak bij de vk. Dus ik moet nog even wachten helaas... 

Hallo allemaal, ik ga ook gezellig mee kletsen. We hebben een dochtertje van 13 maanden en zijn nu bezig met ronde 2 voor een 2e. Weer super spannend! Met de 1e was het de 1x raak. Hopelijk nu ook weer snel. 

Spannend he! :)
Ik klets ook mee.. Deze maand wordt onze dochter 1 jaar.
Mijn man heeft ze altijd dicht op elkaar gewild alleen was ik daar toch afstandelijk in. Toch heeft iets in mij nu gezegd dat ik niet 'pas' volgend jaar weer wil starten.

Duss.. vanaf nu ook maar weer kijken wat er gaat gebeuren.
Wil er alleen niet zo mee bezig zijn zoals bij de eerste maar dat gaat nu al mis denk ik haha.

Ik lees stiekem alvast ook mee.. mijn dochter is ruim 10 mnd oud en ik slik vandaag mijn laatste pil.. ik hoop dat het snel raak mag zijn.. ik wilde graag 2 kids achter elkaar, loodzwaar in t begin maar daarna wel extra leuk denk ik. Slik al wel foliumzuur maar weet nog niet of ik al meteen ovulatietesten wil doen.. hoe denken jullie daarover? Handig of te geforceerd?

StephW, ik zou het eerst aankijken wat het doet :) Sowieso omdat je vandaag je laatste pil slikt. Geef het een maand of 3/4 zonder testen.
Maar als jij graag met wil dan zeker doen hoor!
Ik ben zelf na de bevalling niet gestart met anticonceptie en merk dat het echt heel anders is dan voorheen. Weet echt tot op het uur af wanneer mijn eisprong nu is.

Ja foliumzuur.. ik begin er vandaag mee dus hoop dat ik niet 'te laat' ermee ben. Dit weekend is mijn eisprong maar denk dat we m nog even overslaan haha.

Oh wat handig dat je je eisprong herkent! Ik weet niet eens wat mijn cyclus is.. maarja misschien is het ook wel leuker om het regelmatig gezellig te maken met elkaar ipv 'we moeten nu'. Werkte de vorige x ook, alleen hadden we toen geen druktemaker in huis die onze energie opslurpte hahaha. Hoe voel je de eisprong? Krampjes ofzo?

Hhaha die druktemaker vooral die energie slurpt ja.
Moet zeggen dat het nu wel beter gaat dan een maand geleden, vooral de nachten.

Ik heb wel een app hoor waar ik zie wanneer ik ongesteld moet worden. Dan kan ik daar rekening mee houden ipv ineens een verrassing. Precies op de dag dat daar mijn vruchtbare periode begint is er een bepaalde soort afscheiding (sorry) die er anders nooit is.
Wanneer mijn eisprong is geweest is die heel erg en heb ik ook wat menstruatie krampen idd.
Dat is dus wel handig maar had ik voor de eerste zwangerschap niet.

Denk dat je toch in de vruchtbare periode wel meer klust dan normaal omdat je het weet dat het alleen dan lukt. Maar je hebt idd verschil in het moet nu of we hebben het gezellig ;-)

Hoi dames, 

Wat leuk dat jullie ook allemaal bezig zijn voor een tweede. Ik duim voor jullie mee!
Zelf heb ik een zoontje van 8 maanden. Kort op elkaar lijkt mij heel leuk maar helaas wordt ik door pcos niet heel makkelijk zwanger. Toen hij een half jaar was heb ik weer een behandeling aangevraagd. De eerste ronde sloeg de medicatie wel aan maar was ik helaas niet gelijk zwanger. Morgen begin ik weer met een nieuwe ronde medicatie. Ik hoop dat het snel raak is. Voordeel van dit traject is dat ik wel goed weet wanneer mijn eisprong is dus nu nog goed onze best doen haha. 

Succes allemaal! 

Terug
Bovenaan