1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Geweldig resultaat mandareintje. 
Nu rustig herstellen. Spannend, zeker met al die "extra's".
Wanneer hoor je hoeveel er bevrucht  zijn?   

Vandaag... en er zijn er gewoon maar 5 bevrucht! ?.. baal enorm zeg. Vooral omdat we ook nog een genetische test moeten laten doen waarbij 50-60% afvalt. Mijn hoop op een TP zaterdag neemt mega af op dit moment...

Hoe is het gegaan Llyn? Vandaag punctie toch? Spannend hoor.
Wat rot dat het zo teleurstellend voor je is Mandareintje! Ik kan wel allerlei opbeurende dingen gaan roepen nu maar snap dat je het even moet verwerken. Blijf hoop houden hoor! 

Thanks 97! Heeft inderdaad even tijd nodig, en alles kan nog dus vind het nog moeilijk om echt emoties te voelen. het is gewoon afwachten. Tijd doden.

Als de klap op de vuurpijl heb ik denk ik wat overstimulatie symptomen. Mn buik is heel pijnlijk. Echt mn hele buik. Boven, onder, links, rechts. Soort drukpijn en als ik loop dan voelt het of al mn ingewanden los bungelen, ofzo. Niet heel prettig. Dus blijf morgen nog maar een dag thuis..

Dat is wel flink balen Mandareintje. Wilde je al niet te somber instellen, maar dat had ik de eerste keer ook. Toen was het percentage wat over bleef ook amper 40%. Zeker omdat de kans bij jullie nog groter is op afvallers. Maar aan de andere kant, er hoeft er maar een goed te zijn die blijft plakken! 
Deden jullie ivf of icsi?
Wel balen van je buikpijn, hopelijk zakt het snel.

Ohh wat shit Brabandse... hoe was het bij jou precies gegaan met de aantallen? Je had wel een TP toch?
Ik overweeg om morgen om een bloedtest en echo te vragen ivm die overstimulatie...

Ze hadden bij mij zo'n 20 folicels aan geprikt, daar kwamen 9 eitjes uit en slechts 4 daarvan lukte de bevruchting. Uiteindelijk eentje terug geplaatst en de rest was niet goed genoeg voor cryo. Dus dat was ook een flinke teleurstelling. Dat is ook de reden dat ik straks met andere hormonen moet spuiten hopende dat de kwaliteit beter is zodat er meer overblijft.
Wel super.... dat je last hebt van overstimulatie. Dat lijkt me echt mega pijnlijk! Hopelijk zakt dat zodat je toch een tp kunt hebben, duim hard voor je! 
Hoe gaat het met llyn? Bij jou inmiddels een punctie gedaan? 

Terug
Bovenaan