1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Mandarijntje
Fijn dat je een datum van de punctie weet. Daar kun je dan echt naar toe leven vond ik tenminste de vorige keer.
Inderdaad als jij in het catharina heb gelopen zitten we vlak bij elkaar. 
Moet eerlijk zijn dat ik zo'n Facebook groep nog niet zie zitten. Mede omdat lang niet iedereen weet waar we mee bezig zijn en ik dat graag zo wil houden. Schoonfamilie weet bv niet dat we überhaupt een kinderwens hebben.
Apart, want de combinatie wat jij moet spuiten lijkt totaal niet op wat hier in nl gedaan wordt. Waar dient die neusspray bv voor?
Ik merk dat ik me totaal anders viel dan de vorige keer. Zal a te maken hebben dat ik nu alleen de decapeptyl moet spuiten en b ik ben begonnen aan voetreflex. Om wat meer lichamelijk te kunnen ontspannen, wat dus echt super lastig is, want ik ga gewoon door als een dieseltrein. Maar merk vandaag al dat ik dingen veel makkelijker los kan laten, dus dat is super! 

Llyn: Herkenbaar! Ik kan ook niet zo makkelijk meer zitten en bewegen. Ging net een rondje met de hond wandelen en in het begin ging het nog wel, maar aan het einde was ik erg blij weer bijna thuis te zijn. Hang nu lekker rustig op de bank. Is wel prijzige bedoeling hoor, bankhangen. Al best wat uitgegeven intussen, hahaha. 
Hoe is je echo gegaan vandaag? Weet je al iets over aantallen?
Vandaag is ook mijn laatste dag spuiten. Ik hoef de pregnyl niet te zetten, in plaats daarvan moet ik decapeptyl zetten. Dat is juist om overstimulatie tegen te gaan. Blijkbaar kan de decapeptyl ook de trigger geven voor de eisprong! Ben er stiekem wel blij mee want ik weet toch al dat ik me niet kan beheersen qua testen... dus een vals positieve test is dan uitgesloten. 
Brabandse: Oh wat heerlijk die voetreflex. Ik ga daar zelf ook heen en elke keer kom ik ontspannen en vol vertrouwen in mijn lichaam thuis. Ja echt bizar dat iedereen wat anders krijgt he? Die neusspray is om mijn eigen cyclus te onderdrukken. Krijg er ook iets anders bij die de boel dan moet regelen, Duphaston volgens mij.

Ja herken het. Liggen is het fijnste. Dus dat doen we dan maar he. Hihi das gevaarlijk he maar ook wel eens fijn. 
Echo was goed, laatste menopur gezet vandaag. Morgen een halve ampul pregnyl zetten en maandag weer echo en dinsdag punctie. Rechts ongeveer 13, links minder maar weet niet hoeveel. Waren rond de 16mm. 
Wat fijn dat je geen pregnyl moet zetten. Voel me er nooit zo lekker door. Mss nu minder last van met halve dosering. 

Dankje Brabandse!!
We hebben nog wat 'toeters en bellen' besteld. Zo benieuwd! Mijn eicellen krijgen morgen een calciumbadje en ze gaan het zaad van mijn vriend selecteren middels een MSS  chip (fertile microfluidic sperm sorting chip). Allemaal niet NODIG, maar kan geen kwaad en kan kansen alleen maar verhogen. Zo benieuwd! Ik zal wel laten weten hoe het gegaan is morgen en wat onze scores zijn.

Klaar! Zit al weer in de auto naar huis. Ze hebben 20 follikels aangeprikt en ze hebben 17 eicellen gevonden. ?. Goed hè? Voel me best goed, wel pijn dus kreeg extra pijnstilling. Gelukkig werkt die nu, dus het is al ietsje beter.

Terug
Bovenaan