1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Zwindo wel ontzettend fijn van de lucrin! Snap wel je onzekerheid rondom je start. Ik kan aan de ene kant wel begrijpen waarom ze aan loting doen, aan de andere kant ook weer niet, want dan kan het zijn dat je meerdere keren uitgeloot wordt.
Alleen stimuleren heb ik in Duitsland gehad, op een gegeven moment krijg je dan een eisprong remmer erbij. Ik was er erg blij mee, want ik reageerde erg slecht op de decapeptyl. Uiteindelijk was ons resultaat ook beter dan in nl, niet meer eitjes, maar blijkbaar wel van veel betere kwaliteit waardoor er nauwelijks wat af viel. 

Hoi meiden hier weer een tegenslag te verwerken want ja ik heb corona? mn man heeft het vanaf zn werk helaas meegenomen naar huis. Dus zitten nu samen in isolatie bij mijn ouders in huis. Niet een ideale situatie om het maar zacht uit te drukken. Hetgeen waar ik het meeste van baal is dat ik nu bijna ongesteld moet worden en dus de kans heel erg groot is dat we nu niet kunnen starten. De klachten vallen tot nu toe gelukkig mee. Ben voornamelijk extreem moe af en toe wat last van hoofdpijn en een beetje een kriebelige keel. Hoop dat het ook hierbij blijft en we er snel vanaf zijn.

Brabandse fijn om te lezen dat jullie resultaten er beter door waren bij ons was de eerste ronde ook de kwaliteit van de eitjes niet goed dus hopelijk op deze nieuwe manier zit daar ook een verbetering in. Nu afwachten wanneer dat gaat zijn.

Hoe zijn alle eerste echo's gegaan? Er stonden er een aantal op de planning toch rond deze tijd?

Hoi wat balen dat je corona hebt zwindo hopelijk gooit het geen roet in het eten met jullie behandeling
Update van ons
8juli echo gehad en onze angst is werkelijkheid geworden het bloedverlies dat ik had gehad was een vroege miskraam geweest dus we zagen niks meer op de echo heb nog bloed geprikt maar gelukkig was het hormoon alweer gezakt en kon het dus niet ergens anders groeien heb het ziekenhuis gebeld en volgende week krijgen we de de info en het recept van de pil en hoelang ik daar aan moet waarschijnlijk 30 aug de punctie dus dat schiet al mooi op want ze zeiden half september dat we aan de beurt waren

Ah nee caroline wat ongelooflijk shit dit. Alles wel al een beetje een plekje kunnen geven? Wel fijn dat jullie zo snel dan toch weer door kunnen. Misschien lopen we dan straks wel gelijk want ik ben bang dat wij een ronde moeten gaan overslaan door dit. Voel me vandaag wel iets belabberder dan gisteren moet ik zeggen maar begin nu ook mn menstruatie klachten erbij te krijgen wat het misschien allemaal iets erger maakt op dit moment.

Zwindo wat rot zeg! Inderdaad heel slechte timing, weet je zeker dat hierdoor het verder niet door kan gaan? Tegen de tijd dat je voor een punctie zou moeten zal het wel over moeten zijn met de besmetbaarheid in ieder geval. Maar kan me ook voorstellen dat die hormonen er nu bovenop voor je lichaam allemaal een beetje veel zijn. Maar in het ziekenhuis zullen ze vast een protocol hebben hier voor.

caroline echt zo klote! Had op een ander lijntje ook al gereageerd. Had zo gehoopt dat het allemaal goed zou zijn en dat bloedverlies onschuldig was. Het was ook niet heel veel toch? Hopelijk kunnen jullie snel weer door!

hier even een update van mij: alles lijkt nog goed te gaan, geen gekke dingen gehad afgelopen tijd en ook bijna niet misselijk of andere klachten. Daardoor maak ik me soms wel een beetje zorgen. Dinsdag hebben we de eerste echo.

Hoi FleurBo gisteren heeft de menstruatie doorgezet toen alvast gemaild maar werd gelijk gebeld. Helaas nu op de wachtlijst gezet en moet aan de pil die mn vader nu voor me moet ophalen bij de apotheek omdat wij in isolatie zitten? voordeel is dat ik daardoor over 2 weken mag mailen mits ik mij goed voel en weer helemaal klachtenvrij ben en dan mag ik misschien toch dan al beginnen wat echt super zou zijn! Voor nu gewoon nog even afwachten en deze menstruatie uitzitten waar ik overigens nu meer last van heb dan van de corona ?

Spannend morgen je eerste echo! Hopelijk een mooi plaatje met een sterke hartslag ?

Fleurbo
Het was voor mijn gevoel niet heel veel en ook weer weg en dan kwam het weer had het ziekenhuis gebeld en later nog een verloskundige praktijk en uitgelegd hoe het eruit zag die maakte zich geen zorgen zolang ik geen kramp voelde zelfs op decdsg van de echo zei de gynaecoloog nog dat het goed kon zijn maar mijn menstruatie is ook nooit extreem dus kon het ook niet echt vergelijken maar wij weten nu zodra er bloed komt bel ik gelijk het ziekenhuis en wacht ik niet 3weken op de echo want dan is het mis dit is nu de 2de keer dat we een lege baarmoeder zien dat gevoel wil ik niet weer hebben en het is voor ons verloren tijd omdat we bijna op de leeftijdgrens zitten van de behandeling dus niet teveel tijd willen laten gaan

Helaas nog meer slecht nieuws hier. Vandaag de echo gehad en het vruchtje is waarschijnlijk ruim 2 weken al gestopt met groeien ?
We zijn ontzettend verdrietig maar het landt ook nog niet helemaal. Ik weet even niet wat we moeten doen en wat ik met mezelf aan moet. Wil het liefst zo snel mogelijk door maar heb geen idee hoe ik me moet opladen voor een nieuwe poging. 
moest er ook rekening mee houden dat het wel een tijdje kon duren. Het moet eerst uit zich zelf afgestoten worden en dan moet mijn cyclus weer regelmatig worden voor we überhaupt weer verder kunnen kijken. Het lijkt echt onmogelijk om de weken door te komen en afscheid te nemen van die mooie droom waar we de afgelopen 4 weken in geleefd hebben ?

Terug
Bovenaan