1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Wow brabandse, 11 weken al! Ben je straks de spannendste periode door ? hopelijk kun je inderdaad snel genieten!
Wij moeten nog 1,5 week tot de echo, lijkt zo lang te duren... en wordt hartstikke onzeker door kwaaltjes die komen en gaan. Ene moment een beetje misselijk en dan opeens weer een paar dagen nergens last van? echt om gek van te worden. Laat het maar snel over 1,5 week zijn!

Zwindo veel succes morgen! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie morgen een positief telefoontje krijgen en het embryotje morgen veilig in jouw buik zit ?

Helaas slecht nieuws ontdooien is niet goed gegaan dus geen terugplaatsing. Beetje gemixde gevoelens. Had me er al een beetje op ingesteld maar het blijft wel echt kut! Nu moet ik van de week weer terug bellen om te bespreken hoe en wat nu verder. Hopelijk dan al gewoon mn medicatie ophalen en dan snel mogen beginnen. Als er maar geen Lucrin injecties nodig zijn, dan zou ik echt wel weer even nieuwe energie voor alles moeten vinden om er positief in te blijven staan

Zwindo wat ontzettend kut!! Een hele dikke knuffel voor jou! Wees maar even heel lief voor jezelf en hopelijk mag je snel beginnen met de medicatie. En idd, als er geen lucrin injecties nodig zijn zou het ook nog wel eens heel snel kunnen gaan! Ook al snap ik dat dat nu niet zo voelt. 

Laat jezelf even lekker verwennen dit weekend en ik hoop dat je snel weer met positieve energie weer verder kan ?

Heb mezelf in een sushi festijn gegooid? en 2 nieuwe leuke jumpsuit gekocht haha oja en mn mams had bosche bollen gehaald om de pijn een klein beetje weg te nemen. Nu wel weer gezond aan het eten, want het afvallen ging eindelijk de goede kant op.

Oh nee zwindo dat kun je er ook nog wel bij hebben word je ook niks bespaard zeg
Hopelijk mag je snel weer verder met het traject maar nu eerst even jezelf verwennen maar ik las dat je dat al aan het doen was ?

Haha ja heb het er maar even van genomen. Ik heb ook weer iets meer duidelijkheid vanuit het ziekenhuis. Weet alleen nog niet of ik er heel blij mee moet zijn. De onzekerheid van hoe het zal lopen overheerst de goede berichten een beetje.

Ik hoef geen Lucrin! Dus dat is natuurlijk super nieuws want geen 3 maanden stil zitten. Wat voor mij echt een verassing was is dat ze ook aangaven dat ik geen decapeptyl nodig zal hebben. Dus nog even een vraagje hier heeft iedereen toch ook steeds 2 medicijnen tegelijk moeten prikken? Vond dat nogal raar want dat zou betekenen dat ik alleen een stimulatie moet prikken en geen remming.

Verder is het als volgt ik moet mn menstruatie afwachten en dan mailen om ons aan te melden. Zijn er veel meldingen zal er een loting plaatsvinden en kan het dus zijn dat ik dus buiten de boot val en alsnog langer moet wachten. In dat geval moet ik de pil ophalen en die slikken om de endo rustig te houden. Zijn er weinig aanmeldingen of ik wordt wel ingeloot, mag ik op dag 3 langskomen voor een echo en de medicijnen en diezelfde dag nog beginnen met prikken! Dus hoop op dit laatste maar de kans dat het toch weer een langere zit kan gaan worden zit me niet helemaal lekker. Had nu echt zoiets van hoppa we pakken nu door en had daar even niet rekening mee gehouden. Dacht of het wordt Lucrin en een lange rit of we gaan heel snel. Niet dat er nog een variant bij zou komen waarbij we ook weer langer moeten wachten. Dus komende weken toch weer extra spannend. Als het goed is maandag mn menstruatie en maar weer eens kijken hoe die gaat zijn deze keer.

Jeetje wat balen steeds die wachtlijsten. Misschien heb je er wat voordeel bij dat het nu in de vakantieperiode valt. Kan me voorstellen dat het dan wat minder druk zal zijn. 
stel je wordt uitgeloot, zetten ze je dan wel op een lijst zodat je sowieso de ronde er na mag? Of wordt er dan weer geloot?

een poging met alleen stimulatie heb ik eigenlijk ook nog niet gehoord.. misschien toch voor de zekerheid even nabellen wat daar de reden van is?
nou, op naar de menstruatie ??

Terug
Bovenaan