1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Ja, precies wij hadden na onze dochter nog 6 embryo’s in de vriezer liggen (cryo’s) deze zijn allemaal terug geplaatst maar zonder succes dus nu weer het traject van vooraf aan met punctie.
wanneer ga je straten en heb je lang of kort traject? Ja spannend he je wilt zoveel mogelijk eitjes maar er vallen er dan nog heel veel af. Wij hadden van de 28 eitjes 7 embryo’s. 
Heel veel succes hoop dat je snel een wondertje in je armen mag hebben❤️

wauw 28 eitjes, wat veel zeg! Had je hier geen last van, buikpijn bv? 
Ik verwacht dat vandaag of morgen mijn menstruatie doorbreekt (heb al wel een paar dagen roze verlies). Dan kan ik bloed laten prikken en vervolgens ontvangt ik een brief vanuit het ziekenhuis voor een kennismakings gesprek (het is niet in het ziekenhuis waar ik nu loop, hier voeren ze geen IVF behangelingen uit). Dus ik hoop dat ik eind oktober kan starten. Volgens mijn gyn zijn er op dit moment geen wachtlijsten ofiets. Ik weet niet precies wat een lang of kort traject is haha ( echt nog een groentje hoor ;) ). Maar mijn gyn zei dat het ongeveer tussen de 6 - 9 weken duurt de eerste IVF behandeling. Ik moet na 14 dagen in mijn cyclus beginnen met het spuiten van hormonen geloof ik. Hoe gaat dit bij jou? 
Heel lief dankjewel! Ik hoop voor jou dat het ook snel weer raak mag zijn. ?

Ook wij zijn bezig met Icsi. Alle vooronderzoeken gehad. Woensdag een operatieve hysteroscopie omdat de vorm van mijn baarmoeder niet goed is. Daarna wachten op menstruatie en starten met injecties. 
Wij zijn in België in behandeling dus zal iets anders zijn misschien. 
Lijkt me leuk om elkaar te volgen en steunen. 

Hi Llyn, lijkt me leuk! Wat is de reden dat jullie voor Icsi gaan, heeft dit te maken met de vorm van je baarmoeder? Wel spannend aankomende woensdag, zie je er tegenop? Alvast veel succes gewenst!

Hallo allemaal, 
Wij zijn inmiddels ook gestart met onze 1e ronde IVF na meerdere IUI pogingen. 
Ik zit na een paar weken de pil te hebben geslikt nu te wachten op mijn menstruatie waarna ik kan beginnen met spuiten. 
Erg spannend en slopend allemaal! Lijkt mij ook leuk om jullie te volgen en elkaar een beetje te kunnen steunen:)
Groetjes F. 

Wij hebben 2x iui gedaan maar het zaad van mijn man bleek te weinig te zijn. Daardoor doorverwezen en uiteindelijk bleek het ook te slecht te zijn voor ivf. Bij verder onderzoek bleek mijn baarmoeder niet in orde te zijn en dat is gister hersteld. Lig nu op de bank bij te komen. Nog moe van narcose,  verder gaat het goed. 
Wat leuk F dat je mee schrijft. Wij mogen nu ook wachten op menstruatie en starten. Heb er toch wel zin in na al dat wachten.
Wanneer verwacht je de menstruatie? Ik rond de 20ste.  

Hallo allemaal,
Zo kom je erachter hoeveel dames in dit traject zitten. En vroeger maar denken dat zwanger worden iets vanzelfsprekend was... Ik heb donderdag 10 oktober een terugplaatsing gehad. Komende donderdag mogen wij testen. Tot nu toe voelt het goed, maar je weet het nooit... ik was 2 dagen voor de punctie al niet fit en de punctie was ook nog eens extreem pijnlijk. Er zijn 16 eiblaasjes aangeprikt en 8 bevrucht. Ik had geen overstimulatie symptomen maar extreem veel pijn. Uiteindelijk ben ik vorige week vrijdag weer in het ziekenhuis beland en daar morfine gekregen. Smiddags mocht ik weer naar huis, maar kreeg tramadol mee tegen de pijn. Eindelijk kunnen rusten en slapen. Al snel begon ik weer op te knappen en ben nu alweer 3 dagen pijn vrij en pijnstiller vrij. Maandag kan ik weer naar het werk gelukkig, want ik begin hier thuis langzaam gek te worden. Je wilt niets liever dan weer in je dagelijkse ritme komen en afleiding zoeken. Eerste wachtweken ging prima, omdat ik mij vooral op mijn herstel focuste. Nu ik weer beter ben en de datum dichterbij komt wordt het toch wel spannend! Na verschillende operaties aan cystes in mijn eierstokken zijn mijn eileiders niet doorgaanbaar. Mijn buik zit vol verklevingen! We hebben dus hulp nodig om de eileiders te omzeilen. Wij hebben onze familie ingelicht en ook op het werk weten ze het. De support uit je omgeving is echt een enorme steun. 
Liefs Fox

Terug
Bovenaan