Hallo allemaal,
Zo kom je erachter hoeveel dames in dit traject zitten. En vroeger maar denken dat zwanger worden iets vanzelfsprekend was... Ik heb donderdag 10 oktober een terugplaatsing gehad. Komende donderdag mogen wij testen. Tot nu toe voelt het goed, maar je weet het nooit... ik was 2 dagen voor de punctie al niet fit en de punctie was ook nog eens extreem pijnlijk. Er zijn 16 eiblaasjes aangeprikt en 8 bevrucht. Ik had geen overstimulatie symptomen maar extreem veel pijn. Uiteindelijk ben ik vorige week vrijdag weer in het ziekenhuis beland en daar morfine gekregen. Smiddags mocht ik weer naar huis, maar kreeg tramadol mee tegen de pijn. Eindelijk kunnen rusten en slapen. Al snel begon ik weer op te knappen en ben nu alweer 3 dagen pijn vrij en pijnstiller vrij. Maandag kan ik weer naar het werk gelukkig, want ik begin hier thuis langzaam gek te worden. Je wilt niets liever dan weer in je dagelijkse ritme komen en afleiding zoeken. Eerste wachtweken ging prima, omdat ik mij vooral op mijn herstel focuste. Nu ik weer beter ben en de datum dichterbij komt wordt het toch wel spannend! Na verschillende operaties aan cystes in mijn eierstokken zijn mijn eileiders niet doorgaanbaar. Mijn buik zit vol verklevingen! We hebben dus hulp nodig om de eileiders te omzeilen. Wij hebben onze familie ingelicht en ook op het werk weten ze het. De support uit je omgeving is echt een enorme steun.
Liefs Fox