1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Ja inderdaad. Helaas Is het bij ons ook niet meer vanzelfsprekend...
Wat balen Fox dat je je zo slecht gevoeld hebt. Gelukkig gaat het nu weer beter!
8 bevrucht is wel heel netjes he. Met ivf of icsi? Duim voor jullie dat het gelukt is! 
Werken is inderdaad fijn voor de afleiding. Gaat de tijd wat sneller. 
Bij ons is werk en familie ook op de hoogte. Fijn om al die steun te krijgen he. 

Hi Llynn, 
Vandaag bericht ontvangen dat 2 eitjes niet goed genoeg doorontwikkeld waren en vernietigd zijn. Er blijven er dus nog 5 over die ingevroren zijn. Wij doen gewoon IVF. 

5 is netjes denk ik. Wel jammer van die 2. 
Ik heb morgen echo, bloedprikken en medicatie meenemen.  Eindelijk starten. 
Hoe gaat t bij jullie?

@Llynn wat spannend! Blij dat je kan beginnen? Wij moeten morgen een zwangerschapstest doen. Ik ben echt op van de zenuwen.. Tot nu toe gaat het goed, maar voor hetzelfde geldt is het morgen negatief ? nog 1 nachtje slapen...

Ben even een tijdje niet geweest, had ruzie met mijn account:). Tijdje geleden had ik al aangegeven dat ik nog aan het wachten was op mijn menstruatie en inmiddels zijn we al heel wat verder want ik ben al een eindje op weg in de wachtweken!
Punctie is goed verlopen. Was blij dat ik voor extra verdoving had gekozen. Wel kans op overstimulatie vanwege 21 eitjes! Dus was nog even spannend of het allemaal door kon gaan. Inmiddels weten we dat daarvan 8 bevrucht zijn, 1 is dus al teruggeplaatst.
Het was nog wel even spannend want de zaadcellen van mijn man bleken ineens na 3 uur gestopt met bewegen. Dit hadden ze in het ziekenhuis ook niet eerder gezien. Dus hij hals over kop opnieuw naar het ziekenhuis en is besloten om ICSI te doen. Maar ondanks de spanning is het dus goed afgelopen. 2 november mag ik testen!!
Wachten duurt lang!!!
Weten jullie inmiddels al meer? @Llyn, super spannend dat je mag beginnen. Valt het je mee? 

Gebruiker85 wat zei de test? Hoop echt voor jullie dat hij positief was! 
@gebruiker97 wat fijn dat je al in de wachtweken zit en alles toch nog goed is gegaan. Wat zal dat spannend zijn geweest pff. 8 is wel nog een mooi aantal. Duim voor jullie op een positieve test!
Hoe lang moesten jullie spuiten voor de punctie?
Ben blij om eindelijk te beginnen. Gevoel dat we nu eindelijk een echte kans hebben na 2 jaar. Hormonen vallen tot nu toe mee mja pas 2x gezet he hihi. Maandag echo, ben benieuwd of er al iets te zien is. 

Hi Llynn,
De test was negatief en een uur erna begon ik te bloeden. Het mocht helaas niet zo zijn ? gisteren en vandaag weer erg veel pijn gehad. Zelfs 100 gr tramadol hielp niet. Hoop echt dat het nu eens stopt met die pijn.. woensdag ochtend naar ziekenhuis om de vervolgstappen te bespreken.
@gebruiker97 wat spannend! Hoop dat jullie meer geluk hebben!

Pff ik weet niet hoeveel dagen ik precies geprikt heb. Ik had een scheurkalender gemaakt. Elke dag 1 afscheuren en daar stond ook op of ik links of rechts moest prikken. Dat soort dingen vergeet ik altijd. Maatschappelijk werker gaf aan het stap voor stap te bekijken. Dit dus gedaan via de scheurkalender.  Dit werkte voor ons heel goed. Ook door er leuke dingen op te zetten. Wanneer Je favo show op tv is, uitjes etc. Zo leg je de focus niet op 'hoeveel dagen moet ik nog' 
Fox

@gebruiker85, wat ontzettend balen. Echt super rot voor je. En dan ook nog die pijn erbij!! Niet eerlijk. Hoe ben je er onder? 
@Llyn, ik heb ongeveer 1,5 week gespoten. Toen ik nog IUI deed was het heel wisselend per keer hoe snel de eitjes groeiden. Dus het zegt denk ik niet zoveel. Ze kunnen vast al wat zien maandag! Spannend!
Ik reageerde qua stemming erg heftig op de Pil die ik voor de ICSI weer moest slikken. Maar van de Gonal-F en Cetrotide nooit echt last gehad (weet niet of jij dat ook moet spuiten nu?). Hoop dat het voor jou ook mee zal vallen!

Terug
Bovenaan