1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

@85 Wat jammer dat het negatief was en die pijn ... Hoop echt dat het snel over/draagbaar is. Hopelijk hebben jullie een fijn gesprek volgende week. 
Wat een leuk idee zo'n kalender. Wij hebben ook min of meer afgesproken om het per afspraak te bekijken. Spuiten gister tijdens het etentje ging wel goed. Om 9uur even naar toilet gegaan. Had spuit in koeltas. Ging prima. Vanavond weer weg dus doen we hetzelfde. 
Heb er ook geen last van. Soms steekjes in de onderbuik/eierstokken. Ik spuit puregon. Gelijk aan gonal-f geloof ik.  Ze gaven aan 10-15 dagen idd. We zullen het maandag zien. Zou leuk zijn als er al wat te zien is. Qua humeur merk ik er nog niks van denk ik. 
Hoe gaat t met jou 97?

Hoe gaat het met iedereen??
@Llyn, hoe was de echo? Waren er al een paar mooie eitjes te zien??
@85, is de pijn inmiddels onder controle? En de teleurstelling al een beetje een plekje kunnen geven? :(
Hier ondertussen wachtdag 10. Ben mijzelf natuurlijk helemaal gek aan het maken. Vreselijk die wachtweken. Paar dagen wat last van krampen maar afgelopen dagen niet meer. Ook afgelopen dagen verhoging qua temperatuur. Beetje hoofdpijn maar verder niet ziek. Dus vond ik ook wel een beetje vreemd, hoop maar dat het niets slechts betekent. Dussss... Nog even een paar dagen door piekeren!!! 

Vreselijk die wachtweken he. Van alles voelen en niet weten of het iets wil zeggen. Sterkte nog met de laatste dagen...
De echo gister was goed. 6 follikels rechts en 3 links. Allemaal rond de 10-12mm. 
De medicatie is verhoogd van 125 naar 200 en ik moet vanavond 2e spuit erbij om eisprong tegen te gaan. Morgenvroeg weer echo. Ben benieuwd. 
Moet zeggen toch wel last van. Hoofdpijn en moe moe moe. Nog even volhouden...

Jaa.. De wachtweken zijn echt killing. Probeer maar een beetje afleiding te zoeken voor zover dat lukt...
Kijk, dat klinkt goed! Fijn dat er al zoveel te zien was. Balen dat je er toch last van krijgt. Hopelijk gaat het nu snel en hoef je niet meer zolang. Gedoe met die spuiten!! ;) 

Ja dat is het beste. Dan gaat de tijd toch iets beter om...
Gelukkig werkt het wel dus weten we waar we t voor doen. Hopelijk morgen weer goed nieuws. We wachten het maar af ?

Hier helaas slecht nieuws. Vanochtend ontdekt dat ik ben gaan bloeden en het is niet meer gestopt. Helderrood, en lichte buik krampen. Kan er nu dus wel vanuit gaan dat het helaas niet is gelukt :'(

Gaat het weer een beetje 97? Hebben jullie nu een rustmaand? 
Wij hebben morgen punctie. Ben benieuwd 

Terug
Bovenaan