1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Klopt, resultaat is hetzelfde. Maar blijf me gewoon verbazen van de verschillen in protocollen. Niet zozeer omdat het gepersonaliseerd is, maar puur ziekenhuis afhankelijk is. 
Hopelijk is je tweede keer prikken mooi opgelopen llyn! 

Hoe was de uitslag Llyn? Hopelijk is het mooi opgelopen.
Heeft iemand iets gehoord van Mandareintje? 
Ik moest vandaag voor een echo komen. Gelukkig zag het er prima uit. Rechts 11 follikels en links, die spontaan tegen mijn buikwand ipv rug lag, zaten er een stuk of 4. Ik had zelf het  idee dat ze dit keer gelijkmatiger gegroeid waren. Dus was blij met het resultaat. Maandag weer een echo en dan hopelijk woensdag de punctie. 

Dank je wel. 
Vind bloedprikken fijner omdat je dan de waarde hebt idd. Hcg was donderdag al 684. Flink gestegen dus. Mag nu 3 maart komen voor echo. Als die goed is zijn de verdere controles in NL. Vind het super spannend!! 
Wat fijn dat ze zo mooi gegroeid zijn en mooi aantal. Nog even en dan eindelijk punctie. Niet te veel last van je buik? 

Fijn Brabandse! Dat klinkt goed, fijn dat je er zelf ook een goed gevoel bij hebt!
Ja ik had ook liever een bloedtest gehad, dan weet je voor mn gevoel meer dan alleen thuis testen. Zal wel weer een geld kwestie zijn bij sommige ziekenhuizen of zo.
Wat super dat het oploopt Llyn! Gefeliciteerd hoor!! Ja het is vreselijk spannend, ik was zo bezig met zwanger WORDEN dat ik helemaal niet bedacht dat het minstens zo spannend is als je eenmaal zwanger bent. Maar veel afleiding zoeken, meer kun je niet doen. Hopelijk niet te veel last van kwaaltjes?? 

Ja denk t. Kun je altijd nog bij huisarts doen he. Is overal anders he  ik ben in België in behandeling. 
Was ik ook vergeten. Nu is t weer wachten en spannend. Er veranderd dus niet veel hihi. 
Heel veel kwaaltjes maar klaag niet al is t niet altijd fijn hihi  Is ook wel een geruststelling. 
Probeer idd bezig te blijven. Des te sneller is het de 3e hihi

Ja dat zwanger worden en blijven is een verhaal van wachten heb ik het idee. Maar rustig bezig blijven lijkt de beste oplossing. 
Hopelijk hebben jullie de 3de een mooie echo! 
Ik begin te merken dat mijn linker eierstok ineens anders ligt. De vorige keer had ik wat last van mijn buik en rug, maar nu is mijn buik echt gevoelig. De hele tijd het gevoel alsof je een volle blaas hebt, maar dat is het niet. Nee, heb geen blaasontsteking, want dat herken ik helaas ook wel en dit voelt toch anders. Hopelijk is morgen alles goed gegroeid en is de punctie inderdaad woensdag. 

Wat een teleurstelling vandaag. Ondanks dat alles er super goed uit zag. 11 follikels rechts en 4 links bleek er na de punctie slechts 2 eitjes gevonden te zijn. Ook deed de punctie echt enorm zeer in tegenstelling tot de vorige keer.
Wat voel ik me nu toch klote, ook gewoon zwaar teleurgesteld in mijn lichaam nu. 
Gelukkig was de arts meelevend en belt ons morgen even om ons op de hoogte te brengen hoe het proces verloopt. Zodat we niet tot vrijdag uiterlijk 12 uur in spanning hoeven te zitten.

Wat een tegenvaller Brabandse! Kan mij goed voorstellen dat je daar enorm teleurgesteld over bent. Ik hoop dat het je lukt om erin te blijven geloven, ook met minder eitjes! Wat een rollercoaster is het ook!
Dus je hoort pas overmorgen hoeveel er bevrucht zijn? Fijn dat je een meelevende arts had, zo belangrijk! 

Terug
Bovenaan