1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Nou gisteren was een behoorlijke rollercoaster aangezien ik vannacht naar het ziekenhuis ben gegaan omdat ik het niet uit hield van de buikpijn. Ik bleek bloed/vocht in mijn buik te hebben waar er dus niet hoort, dus mocht gelijk de nacht blijven en misschien vannacht ook nog een keer. 
We zouden uiterlijk morgen horen als het niet gelukt was, maar gezien mijn situatie heb ik dus geen idee of ik überhaupt nog een terugplaatsing kan krijgen. 

Pff heftig zeg. Hopelijk voel je je snel beter. 
Vertelde ze ook waarom de andere follikels er niet meer waren?
Hopelijk 2 mooie bevruchtingen. Duim voor je!

Het drama is compleet. Alles is deze ronde voor niks geweest, want helaas zijn de twee eitjes niet bevrucht geraakt.
Gelukkig gaat het met mij wel wat beter en mocht ik naar huis gaan, dus dat is erg fijn. 
Ze hadden in totaal 11 folicels aangeprikt, in de hoop dat dat eitjes in zaten. Helaas bleek dat maar bij 2 het geval te zijn. En die zijn dus met de icsi niet gelukt om te bevruchten.
Binnenkort een evaluatie gesprek om te kijken hoe nu verder. Ik weet het even niet en ben vooral aan het janken. 

Wat een onwijs ***nieuws Brabandse. Geen woorden voor. Zoveel werk, zoveel spanning en dan zonder resultaat. Kan niet anders zeggen dan dat ik met je mee leef... Heel veel liefde vanaf hier! 

Oh nee Brabantse. Dat is het laatste wat je wilt horen. ? Hopelijk hebben ze een idee waardoor het komt maar dat is voor later. 
Heeeeel veel sterkte nu!! 

Hoi hoi, 
Graag kom ik weer mee praten. Hele tijd afwezig geweest. 
Hier inmiddels begonnen aan ons eerste en hopelijk laatst ivf traject. Na eerst de pil en daarna de spuiten gisteren eerste echo gehad. Was bijzonder zei ze: rechts waren de eitjes nog niet zo ver en links al een heel stuk verder. Wat er dus op neer komt dat een eierstok dus niet echt mee gaat doen voor de punctie omdat die eitjes dan nog niet groot genoeg zullen zijn. Beetje jammer.. ze had er nu 10 gemeten van boven de 10 mm. Maar daarvan zullen er mogelijk maar 6 goed zijn voor de punctie en die komen allen van links.  
Had stiekem hoop rond de 10 te mogen zitten.  Aangezien het maar de vraag is wat er steeds stapgewijs overblijft. Maar dat gaat dus niet gebeuren, of ze moeten ineens gigantisch door groeien maar dat kan ook eigenlijk niet.
Morgen weer terug voor een echo. Ze gaf aan dat ze dan al misschien de punctie in kon plannen. Ben benieuwd. 

Lees hier positieve verhalen van mensen die zwanger zijn! Van harte gefeliciteerd.
Maar helaas ook echt hele vervelenende situaties. Ik hoop dat het ons allemaal gegund wordt om moeder te worden. Dus geef allen de moed niet op, ook al is het soms zo lastig, verdrietig en pijnlijk. 

Ik ben weer terug van het ziekenhuis. Alles zag er goed uit en we hebben het gehad over wat er mis is gegaan en het vervolg. Helaas snapt niemand wat er fout is gegaan en kunnen ze daar dus niks aan veranderen. De kans op een inwendige bloeding is ook maar 1%. Erg cru dat wij dat dus wel hebben en een zwangerschap dus nog niet. Voorstel is nu dat we tijd nemen om te herstellen zowel lichamelijk als geestelijk, want dit is natuurlijk een hele kluif om te verwerken. Dan kunnen we contact opnemen als wij er weer klaar voor zijn en dan gaan we kijken wanneer we het in kunnen plannen. Dan gaan we wel een zogenaamd kort traject in zodat ik minder hormonen hoef te spuiten en dus minder woede daardoor heb. We hebben het er over gehad of mijn vriend bv te stimuleren is, maar dat is helaas geen optie omdat zijn hormonen wel in orde zijn ondanks dat ze niet heel hoog zijn. Al met al weinig nieuws omdat men gewoon niet weet wat er fout ging en ze daar dus ook geen onderzoek naar kunnen doen.

Terug
Bovenaan